شرایط نقد درآمد ارزی از سایت UPWORK

روش‌ های نقد درآمد ارزی از سایت Upwork

زمان مطالعه 3 دقیقه

در مقالات قبلی با نحوه ثبت نام در Upwork و فعالیت در آن آشنا شدیم. این سایت یکی از معتبر‌ترین و شناخته شده‌ترین سایت‌های دورکاری می‌باشد. درآمد شما بسته به زمان و نوع فعالیت شما متفاوت است و بسیاری از کاربران ایرانی در این زمینه فعالیت دارند و درآمدهای خوبی کسب می‌کنند و برای نقد کردن درآمد دلاری هم به مجموعه اول پرداخت مراجعه می‌کنند. اما برای تبدیل کردن درآمد ارزی خود به ریال باید چه کاری انجام دهیم؟ چه روش‌هایی برای نقد درآمد ارزی از سایت Upwork وجود دارد.

در این مقاله با ما همراه باشید تا روش‌های مختلف را با هم بررسی کنیم و بهترین روش را جهت نقد در آمد شما به شما معرفی کنیم. 

روش های نقد درآمد ارزی از سایت Upwork

برای نقد درآمد خود از سایت Upwork می‌توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید:

روش نقد درآمد خود از سایت Upwork

۱- حساب پایونیر (Payoneer)

در این روش شما می بایست اقدام به افتتاح حساب پایونیر نمایید. با توجه به اینکه حساب پایونیر به اتباع ایرانی اعطا نمی‌شود نیازمند ساخت اکانت با اطلاعات افراد غیر ایرانی می‌باشید. با توجه به قوانین سختگیرانه پایونیر و احتمال بلاک کردن حساب، این روش مورد توجه ایرانی‌های داخل کشور نمی‌باشد.

۲- انتقال وجه به حساب بانکی در آمریکا

انتقال به حساب‌های شخصی در آمریکا در صورتی که در آمریکا زندگی کنید برای شما بسیار مفید می‌باشد. در این روش هم برای شما عملا بلا استفاده است. دلیل این است که حساب بانکی آمریکا و همچنین نام اکانت Upwork شما باید یکسان باشد. با توجه به عدم امکان ساخت اکانت در آمریکا این روش هم مورد توجه نمی‌باشد.

۳- انتقال به وسیله Wire transfer

این روش در واقع همان حواله سوییفت (Swift) بانکی می‌باشد. این روش هم با توجه به تحریم‌‌‌های بانکی روش مناسبی نیست و در حال حاضر مجموعه اول پرداخت این خدمت را ارایه نمی‌دهد.

۴- نقد درآمد ارزی از سایت Upwork با PayPal

نقد درآمد ارزی از سایت UPWORK

این روش به صرفه ترین و راحت‌ترین روش جهت نقد درآمد شما در سایت Upwork می‌باشد. در این روش می‌بایست حساب پیپالی را که ما برای شما افتتاح کرده‌ایم به حساب خود در سایت Upwork متصل نمایید و هر زمانی که لازم بود درخواست برداشت وجه دهید. مجموعه اول پرداخت خدمات افتتاح حساب پی پال را به مشتریان عرضه می‌کند و برای کسانی که درآمد‌های زیاد دلاری دارند مناسب است. اما برای درآمد‌های زیر ۱۰۰۰ دلار ما راه‌کار دوم را پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه توضیح می‌دهیم.

با توجه به محدودیت‌های زیادی که حساب‌های پیپال دارند و مراقبت‌های ویژه مثل استفاده از VPS لازم است، پیشنهاد ما این است که از حساب‌های پی‌پال مجموعه ما استفاده نمایید. شیوه کار به این صورت می‌باشد که شما می‌بایست در زمانی که قصد نقد کردن درآمد خود دارید، حساب پیپال مجموعه ما را دریافت کرده و در سایت Upwork به حساب خود متصل نمایید (این کار از طریق خدمات نقد کردن درآمد ارزی انجام می‌گیرد). درآمد ماهیانه یا هفتگی شما هنگامی که به حساب پیپال ما واریز شود نقد شده و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

حال که متوجه شدید بهترین روش نقد درآمد ارزی از سایت Upwork کدام است، پیشنهاد می‌شود به محض کسب درآمد با کارشناسان سایت اول پرداخت در تماس باشید.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی با پی پال

امتیاز 5/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. سینا گفت:

    سلام اگه اسم صاحب حساب up work با حساب پایونیر مغایرت باشد مشکلی نداره ؟

    1. سینا گفت:

      منظورت مغایرت اسمش هست

    2. فرید امیری گفت:

      بر اساس آخرین اطلاعاتی که داشتیم، برای پی پال نقد کردن رو به راحتی انجام می دادیم و مغایرت اسم مشکلی نداشته. ولی برای پایونیر اطاعی نداریم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT