نقد درآمد ارزی از udemy با پی پال تنها با چند کلیک

زمان مطالعه 2 دقیقه

تعداد زیادی از اساتید در سایت udemy فعالیت دارند. درباره‌ی این سایت و فعالیت‌هایی که در زمینه‌های مختلف دارد باهم صحبت کردیم. در واقع این سایت یک دانشگاه مجازی می‌باشد و بسیاری از دوره‌های آموزشی به صورت گلچین شده در اختیار شما قرار می‌گیرد. حتما این سوال برایتان پیش می‌آید که در صورتی که بخواهید درآمدهای خود را از این سایت نقد نمایید باید چکاری انجام دهید. در این مقاله روش نقد درآمد ارزی از udemy را به شما آموزش می‌دهیم.

کلاس‌های یودمی (Udemy) در کل دنیا شناخته شده است و ایرانی‌ای زیادی‌ هم هستند که انواع نرم افزار را در این کلاس‌ها تدریس می‌کنند و دوره‌های آنها فروش خیلی خوبی هم دارد. فروش دوره‌های درسی در یودمی به صورت درآمد پسیو می‌باشد که برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع درآمد مقاله Passive income را مطالعه فرماید.

آیا نقد درآمد ارزی از udemy ممکن است؟

شرایط نقد درآمد ارزی از udemy

بله کافی است همه چیز را به ما بسپارید. ما از دو طریق می‌توانیم درآمد شما از این سایت را نقد نماییم. روش نخست افتتاح حساب پیپال برای شما می‌باشد. در این روش می‌بایست ابتدا می بایست درخواست افتتاح حساب در سایت اول پرداخت را ثبت نمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن اقدام به ستخت اکانت وریفای شده برای شما خواهند کرد.

سپس کافی است تا اکانت پی پال را به حساب udemy خود اضافه نمایید. با این کار می‌توانید هر زمانی که نیاز دارید درخواست برداشت درآمد خود و واریز آن به حساب پیپال را نمایید.

روش دیگر استفاده از اکانت های پیپال مجموعه اول پرداخت می‌باشد. که گاهی اوقات سایت یودمی سختگیریی‌هایی در مورد یکی بودن صاحب حساب پی پال با صاحب اکانت یودمی دارد که ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شود.

نحوه ی نقد درآمد در اول پرداخت چگونه است

نحوه نقد درآمد ارزی از udemy

جهت نقد درآمد ارزی از udemy ، کافی است که نرخ خرید و فروش را از ما استعلام نمایید. مطمئن باشید که نرخ‌های این مجموعه بسیار رقابتی می‌باشد و قیمت مشابه پیدا نخواهید کرد. مبلغ ریالی معادل درآمد دلاری شما در عرض چند ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

خدمات افتتاح حساب پی پال برای کار در یودمی

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی شما

امتیاز 3.8/5 - از 24 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT