پرداخت با پی پال

پرداخت با پی پال با استفاده از خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 3 دقیقه

یکی از معتبر ترین راه های خرید از سایت های خارجی یا ارسال حواله ارزی به دلایل مختلف، استفاده از سیستم پیپال است. پرداخت با پی پال به صورت آنلاین انجام گرفته و کارمزد کم اما امنیت بسیار بالا دارد. به همین دلیل است که این سیستم در طی سال های فعالیت خود اعتبار جهانی پیدا کرده. اگرچه این سیاست برای حفظ امنیت شبکه پرداخت خود ، باعث بالا رفتن ریسک برای کاربران آن شده. در این مقاله همراه ما باشید تا با شیوه صحیح ساخت پی پال و پرداخت پی پال آشنا شوید تا حتی الامکان از خطا اجتناب نمایید.

ساخت پی پال

ساخت پی پال از ایران غیر ممکن است. به عبارت دیگر این حساب مانع از هر گونه فعالیت در راستای استفاده یا ساخت پی پال با IP ایران می شود. این قضیه به دلیل تحریم ها علیه برقراری روابط مالی با کشور ایران می باشد. پس چگونه پی پال بسازیم؟ افتتاح حساب پی پال با ارائه آدرس ایمیل و اسکن پاسپورت انجام می شود. برای انجام این فرایند نیاز به وی پی ان با IP ثابت دارید. برای ساخت این اکانت می توانید از خدمات اول پرداخت نیز بهره ببرید. انجام این فرایند توسط مجموعه یک الی سه روز کاری به طول می انجامد.

پرداخت با پی پال
اول پرداخت

برای ثبت درخواست برای افتتاح حساب پی پال بایستی در اول پرداخت حساب کاربری ایجاد کنید. برای دریافت انواع خدمات ارزی ما اعم از ساخت پی پال یا پرداخت با پی پال نیاز به تایید هویت حساب کاربری خود در اول پرداخت دارید.

پرداخت با پی پال

همان طور که گفته شد، پی پال از نظر بین المللی به اعتبار قابل توجهی دست یافته. همین امر باعث شده در اغلب سایت های خارجی، علاوه بر درگاه ویزا کارت یک درگاه پرداخت پی پال نیز وجود داشته باشد. پرداخت با پی پال در سایت هایی که از طریق درگاه پی پل انجام شود، بدون کارمزد خواهد بود. Hold شدن پرداخت توسط paypal چه معنایی دارد؟ زمانی که شما از درگاه پرداخت پی پال در یک سایت استفاده می کنید، ممکن است پیپال این تراکنش را مشکوک شناسایی کرده، و تراکنش را تکمیل نکند. در واقع پی پال مبلغ واریز را نگه داشته تا پس از بررسی تمامی شرایط در رابطه با آن تصمیم بگیرد. برای پیشگیری از ریسک تراکنش های پیپال، توصیه می شود تا حد امکان از از پرداخت با پی پال در سایت ها اجتناب کنید.

ایگزین پرداخت پی پال پرداخت در سایت خارجی با استفاده از ویزا کارت یا مستر کارت می باشد. کارت های فیزیکی نیز پذیرندگی بالایی در سایت های مختلف دارند و با ریسک های پرداخت پی پال مواجه نیستند. راه دیگر استفاده ازگیفت کارت ویزا یا مستر است، که این کارت ها در هر سایتی قابل استفاده نیستند.

پرداخت با پی پال
اول پرداخت

واریز پول به حساب پی پال

برای واریز پول به حساب پی پال نکات مختلفی را باید مورد بررسی قرار دهید. اول این که از سقف تراکنش هقتگی خود عبور نکرده باشید. دوم این که مطمئن باشید حسابی که به پی پال شما پول واریز می کند معتبر باشد. برای واریز پول به حساب پی پال آدرس ایمیل فرد گیرنده لازم است. زمان لازم برای انجام تراکنش های پیپل معمولاً ۱ تا ۳ روز کاری می باشد. کارمزد پی پال ۳٫۵ الی ۵ در صد است که از گیرنده کسر می گردد. به همین دلیل زمانی که قصد ارسال حواله پی پال دارید، باید با احتساب کارمزد مبلغ را واریز کنید.

برای شارژ حساب پی پال یا فروش پی پال می توانید از خدمات اول پرداخت بهره ببرید. همچنین در صورت تمایل می توانید برای ساخت پی پال یا پرداخت با پی پال از کارشناسان اول پرداخت مشاوره های لازم را دریافت نمایید. تجربیات خود را در زمینه پرداخت پی پال با ما به اشتراک گذارید.

اول پرداخت انتخاب اول در پرداخت های بین المللی

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT