پرداخت در سایت bloomberg

پرداخت در سایت bloomberg | خرید اکانت سایت بلومبرگ

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر در حال حاضر در صنعت مالی کار می‌کنید یا تمایل دارید وارد این صنعت شوید، به احتمال زیاد نام سایت بلومبرگ را شنیده‌اید. این سایت به قدری محتویات مفید دارد که خیلی‌ها آن را رهبر جهانی در عرصه اطلاعات تجاری، مالی، اخبار و بینش می‌دانند. در این مقاله به بررسی پرداخت در سایت bloomberg و خرید اکانت سایت بلومبرگ می پردازیم.

پرداخت در سایت bloomberg

پرداخت در سایت bloomberg

پرداخت در سایت bloomberg

پرداخت در سایت bloomberg

بلومبرگ با استفاده از قدرت فناوری، سرمایه‌گذاران جهان را در جریان اطلاعات دقیق بازارهای مالی می‌گذارد و به آنها کمک می‌کند تا تصمیمات سریع‌تر و هوشمندانه‌تری بگیرند. برای پرداخت در سایت bloomberg به راحتی و بدون نیاز به حساب های بین المللی از لینک بالا می توانید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

خرید اکانت سایت بلومبرگ

نکات استفاده از سایت بلومبرگ

از آنجا که بلومبرگ دارای مجموعه قدرتمندی از تجزیه و تحلیل و قابلیت‌های وین ریت فارکس است، وادار کردن سیستم به آنچه که شما می‌خواهید انجام دهد، حداقل تا زمانی که به طور کامل با آن آشنا شوید، می‌تواند یک چالش باشد. نگران نباشید، خوشبختانه ترفندهایی وجود دارد که می‌تواند منحنی یادگیری شما را تسریع کند.

از تابع <HELP> استفاده کنید

بلومبرگ خدمات و پشتیبانی عالی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هنگامی که به کمک نیاز دارید، با زدن کلید <HELP> از آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید، یک بار ضربه زدن به <HELP> عملکردی را که استفاده می‌کنید، شرح می‌دهد. دوبار ضربه زدن به آن، شما را از طریق پیام فوری به بخش پشتیبانی مشتری متصل می‌کند.

از خدمات پشتیبانی بلومبرگ استفاده کنید

اگر سیستم شخصی خود را دارید، بهتر است از نماینده بلومبرگ بخواهید که سیستم را در اختیار شما قرار دهد و نحوه استفاده از برخی از عملکردهایی که ممکن است برایتان مفید باشد، را توصیف کند.

«برگه‌های تقلب» سایت بلومبرگ را بارگیری کنید

بلومبرگ چیزی تحت عنوان “Cheat Sheets” را منتشر می‌کند که در آن عملکردها و نمادهای متداول لیست شده‌اند. این برگه‌ها بر اساس دارایی طبقه بندی می‌شوند. بنابراین اگر قصد تجزیه و تحلیل ارزش خالص یک دارایی را دارید، یک برگه با متداول‌ترین توابع حقوق صاحبان سهام دریافت کنید. اگر درآمد ثابت را دوست دارید، یک راهنمای درآمد ثابت دریافت کنید. این ورق‌های تقلب، باید نقطه شروع خوبی برای حرکت در توابع رایج بلومبرگ باشد.

پرداخت در سایت bloomberg

پرداخت در سایت bloomberg

از آکادمی Bloomberg دیدن کنید

با وارد کردن <BU> در سیستم بلومبرگ، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که طیف گسترده‌ای از فیلم‌های آموزشی، مقالات اطلاعاتی و سمینارهای زنده را ارائه می‌دهد. سمینارها به تفکیک منطقه تقسیم می‌شوند، بنابراین ممکن است علاقمند باشید که در منطقه خود شرکت کنید. (برای برخی از سمینارها باید هزینه پرداخت شود، اما اکثر آنها به صورت رایگان به کاربران بلومبرگ ارائه می‌شود)

فایل‌های Excel را در بلومبرگ بارگذاری کنید

بلومبرگ به طور یکپارچه با Excel متصل می‌شود، بنابراین می‌توانید از صفحات گسترده برای تجزیه و تحلیل داده‌های بارگیری شده از بلومبرگ استفاده کنید. حتی بهتر از این، می‌توانید یک صفحه گسترده ایجاد کنید که هر بار که داده‌ها را باز می‌کنید به طور خودکار به روز شود. از همه مهمتر، بلومبرگ نمونه‌های گسترده‌ای را برای انواع متداول تجزیه و تحلیل (به عنوان مثال پیگیری حرکت قیمت سهام یا تجزیه و تحلیل ترازنامه شرکت‌ها) ارائه می‌دهد و نهایتا در ایجاد صفحه گسترده شما کمک شایانی ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید این صفحات گسترده عمومی که بلومبرگ ارائه می‌دهد را متناسب با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. اگر علاقه دارید صفحات گسترده Excel را در بلومبرگ قرار دهید، <DAPI> را تایپ کنید تا به منوی اصلی Excel در بلومبرگ دسترسی پیدا کنید.

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT