پرداخت در سایت Woorank

پرداخت در سایت Woorank | خرید از سایت Woorank

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای داشتن سئو موفق و قرارگرفتن در صفحه اول گوگل این است که ‌سایت خود را در ابتدا تحلیل کنیم که از لحاظ سئو به چه صورت است و سپس با بررسی نتایج حاصل از این آنالیز، تصمیمات و گام‌های لازم را برای ورود هر چه بهتر و سریع‌تر به صفحه اول گوگل داشته باشیم. برای اینکه بتوانیم سایت خود را آنالیز کنیم باید از ‌سایت‌های آنالیز سئو که به صورت آنلاین نتیجه را به ما گزارش می‌دهند، استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی و همچنین روش های پرداخت در سایت Woorank بپردازیم.

پرداخت در سایت Woorank

پرداخت در سایت Woorank 

از محبوب‌ترین ‌سایت های آنالیز سئو ،Woorank است که شما می‌توانید ۱۴ روز از این وب‌سایت به صورت رایگان استفاده کنید اما در ادامه، استفاده از آن مستلزم خرید یکی از پنل‌های آن است.

ویژگی های سایت Woorank

پرداخت در سایت Woorank

پرداخت در سایت Woorank

شما در این سایت می‌توانید موارد زیر را برای آنالیز سایت خود پیدا کنید:

۱) بررسی تعداد هدینگ‌های سایت و محتوا شامل H1، H2، H3 و …
۲) فراوانی کلمات کلیدی در متن استفاده شده 
۳) بررسی لینک‌های خارجی و داخلی و نیز لینک‌های شکسته شده
۴) نمایش سایت در موبایل و نکات مربوط به رسپانسیو سایت از جمله سرعت Load سایت در موبایل
۵) نکاتی درباره دامنه شما، زبان سایت، تعداد دامنه‌هایی که به دامنه اصلی شما در اصطلاح پارک شده‌اند (Parked Domain)، بررسی Structure Data درون سایت و …
۶) تشخیص سرور و تکنولوژی‌هایی که در سایت از آن‌ها استفاده می‌کنید شامل گواهی SSL، زبان برنامه‌نویسی و فریم ورک‌های استفاده شده و …
۷) اگر سایت شما دارای باگ (Bug به معنی اشکال یا خطا) باشد که گوگل نتواند سایت شما را از طریق خزنده‌هایی که دارد، بررسی کند، در اینجا به آن پرداخته می‌شود و این خطاها برای شما مشخص می‌شود.
۸) اگر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید در این سایت می‌توانید اطلاعاتی را درباره آن‌ها هم پیدا کنید مثلا چه تاریخی این پست درون شبکه اجتماعی قرار گرفته است یا چه تعدادی آن را مشاهده کرده‌اند و …
۹) نکاتی پیرامون ترافیک و مخاطبان سایت شما مثلا بیان جایگاه سایت شما در ایران و جهان و اینکه مخاطبان شما از چه کشورهایی هستند را برای شما مشخص می‌کند.

خرید از سایت Woorank

پرداخت در سایت Woorank

پرداخت در سایت Woorank

برای خرید کانت سایت Woorank؛ کافی است تنها در اول پرداخت ثبت نام نمایید و پس از تکمیل مراحل احراز هویت خود که کمتر از ۱۵ دقیقه زمان بر می باشد؛ از لینک زیر نسبت ثبت سفارش اقدام فرمایید:

خرید از سایت Woorank

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT