آنالیز سایت با Woorank رفع مشکلات SEO و SEM سایت شما

آنالیز سایت با Woorank | رفع مشکلات SEO و SEM سایت شما

زمان مطالعه 2 دقیقه

آیا فکر می‌کنید نسبت به تلاشی که می‌کنید، کسب‌و‌کار و وب سایت شما کم دیده می‌شود؟ همیشه امکان ایجاد مشکلاتی در SEO و SEM وجود دارد، شما باید با استفاده از ابزار‌های مختلف مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیز مشکلات را رفع کنید. ولی همیشه ابزار‌های گوگل مشکلات سایت شما را نمایش نمی‌دهند یا کیفیت بالایی ندارند. در ادامه به آنالیز سایت با Woorank می‌پردازیم.

آنالیز سایت با Woorank

1 آنالیز سایت با Woorank رفع مشکلات SEO و SEM سایت شما

WooRank یک ابزار حسابرسی سئو و بازاریابی دیجیتال فوق سریع و بسیار آسان است. WooRank از طریق Google به سایت شما نگاه می‌کنیم و یک تحلیل فوری از SEO فنی، داخلی و خارج از صفحه سایت شما ایجاد می‌کند. بینش‌های ساده، واضح و کاربردی WooRank به شما کمک می‌کند تا نه تنها رتبه جستجو و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، بلکه مشارکت مخاطبان و در نهایت نرخ تبدیل و حفظ مشتری شما را نیز افزایش می‌دهد.

روزانه ۴۰،۰۰۰ شرکت، بازاریاب و صاحبان وب سایت برای بررسی وب سایت خود و دریافت توصیه‌های ساده و مرتبط در مورد نحوه بهینه سازی وب سایت، به ابزار مبتنی بر وب WooRank تکیه می‌کنند. همچنین این سایت دارای پشتیبانی قوی نیز می‌باشد.

شما با استفاده از WooRank می‌توانید SEO سایت را تجزیه و تحلیل کنید، فرصت‌های کلمه کلیدی را شناسایی و مسائل فنی را کشف کنید. پیگیری و بهینه سازی عملکرد فنی SEO، بازاریابی محتوا و حضور رسانه‌های اجتماعی در یک ابزار بازاریابی دیجیتال از خدمات سایت WooRank محسوب می‌شود. با کمک WooRank می‌توانید دید وب سایت را افزایش داده و به صورت آنلاین به مشتریان دسترسی پیدا کنید.

همچنین WooRank دارای ابزار پیدا کردن کلید واژه نیز است، بهترین کلمات کلیدی پست‌های وبلاگ، وب سایت و بازاریابی محتوا برای تجارت شما را کشف کنید. ببینید کجا صفحات لندینگ سایتتان در نتایج جستجو قرار می‌گیرد و تغییرات موقعیت سایت را در طول زمان پیگیری کنید. با ردیابی کلمات کلیدی در کشور، منطقه یا شهر بازدید سایت بومی را افزایش دهید.

قیمت Woorank

2 آنالیز سایت با Woorank رفع مشکلات SEO و SEM سایت شما

سایت Woorank دارای سه سرویس با قیمت‌های مختلف است:

سرویس Pro: قیمت ۷۹/۹۹ دلار در ماه (۶۳۹ دلار در سال)، جستجوی ۵۰ کلمه‌ی کلیدی برای سایت شما، قابل استفاده بر روی یک وب سایت، آنالیز ۲۵۰۰ صفحه از سایت.

سرویس Premium: قیمت ۱۹۹/۹۹ دلار در ماه (۱۵۹۹ دلار در سال)، جستجوی ۲۵۰ کلمه‌ی کلیدی برای سایت شما، قابل استفاده بر روی ۵ وب سایت، آنالیز ۱۰ هزار صفحه از سایت.

سرویس Enterprise: قیمت و ویژگی‌ها متغیر، این سرویس برای افرادی است که ویژگی‌های بیش‌تری نسبت به سرویس‌های ارائه نیاز دارند. برای دریافت قیمت با Woorank از طریق ایمیل یا چت وب سایت ارتباط برقرار کنید.

حال که آنالیز سایت با Woorank را دریافتید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT