1 سایت EyHost خرید هاست و دامین ارزان زیر 1 دلار

سایت EyHost | خرید هاست و دامین ارزان زیر 1 دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

به دلیل رقابت شدید بین سایت‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات هاست و دامنه، قیمت‌ها روز به روز درحال تغییر است. سایت EyHost که در بنگلادش قرار دارد کار خود را در سال ۲۰۱۱ شروع کرد. EyHost Ltd. یک سایت ارائه دهنده‌ی خدمات امنیتی، میزبانی وب حرفه‌ای و ثبت نام دامنه است. EyHost عنوان یک میزبان وب معتبر و با تجربه، راه حل‌های هاست وب کاملاً ایمن و مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهد. در ادامه به سایت EyHost می‌پردازیم.

سایت EyHost

3 سایت EyHost خرید هاست و دامین ارزان زیر 1 دلار

EyHost یک شرکت میزبانی وب محبوب در بنگلادش است. اگرچه این شرکت در بنگلادش فعالیت می‌کند ولی خدمات خود را در سطح جهانی ارائه می‌دهد. این روزها EyHost یک شرکت میزبانی وب مدیریت شده در سراسر جهان است. EyHost دارای ۶۰۰۰+ مشتری در سراسر جهان است.

EyHost Ltd از سال ۲۰۱۱ برترین شرکت میزبان وب در اینترنت بوده است. آن‌ها خدمات نمایندگی و ثبت نام دامنه، سرویس پشتیبان گیری ابری، میزبانی ابر مدیریت شده، سرورهای اختصاصی، میزبانی مشترک، میزبانی ایمیل، میزبانی نمایندگی فروش، میزبانی نمایندگی برتر را ارائه می‌دهد. EyHost همچنین برخی راه حل‌های امنیتی مانند CDN ،WAF ،DDoS ،SSL و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

قیمت‌های EyHost

سایت EyHost خرید هاست و دامین ارزان زیر 1 دلار

EyHost نسبت به رقیبانش خدماتی با قیمت بسیار کمتری را ارائه می‌دهد. همچنین قیمت‌ها از زیر ۱ دلار شروع می‌شود. به صورت کلی قیمت‌ها با توجه به مدت زمان و حجم سروری که می‌خواهید به ۳ دسته تقسیم شده‌اند:

سرویس BASIC: شروع قیمت از ۰/۹۲ دلار در ماه (۲/۷۶ دلار سه ماه)، پشتیبانی از ۱ وب سایت، ۱ گیگ حجم با ۱ ترابایت پهنای باند، ۱۵ ساب دامین و ۳۰ اکانت ایمیل.

سرویس STANDARD: شروع قیمت از ۳/۰۸ دلار در ماه (۹/۲۴ دلار سه ماه)، پشتیبانی از ۱۰ وب سایت، ۵ گیگ حجم با ۵ ترابایت پهنای باند، ساب دامین بی‌نهایت و ۱۵۰ اکانت ایمیل.

سرویس ADVANCE: شروع قیمت از ۵/۵۹ دلار در ماه (۱۶/۷۸ دلار سه ماه)، پشتیبانی از ۲۰ وب سایت، ۱۰ گیگ حجم با پهنای باند نا‌محدود، ساب دامین بی‌نهایت و اکانت ایمیل نامحدود.

توجه: سرور‌های سایت EyHost در کشور‌های اروپایی و آمریکا قرار دارد. همچنین می‌توانید از کد تخفیف سایت اول پرداخت برای تخفیف ۳۰٪ تمدید اشتراک هاست: TC03ZRSQU6 و ۲۰٪ تخفیف برای خرید هاست جدید: 20OFFSALES استفاده کنید.

حال که با سایت EyHost آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا/مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT