2 سایت Asura Hosting خرید هاست سرور حجم بالا با قیمت کم

سایت Asura Hosting | خرید هاست سرور حجم بالا با قیمت کم

زمان مطالعه 2 دقیقه

خدمات میزبانی Asura به گونه‌ای طراحی شده است که برای مشتریانی که نیاز به یک محصول میزبانی وب معتبر اما مقرون به صرفه و استاندراد دارند جذاب باشد. Asura با بیش از ۱۲۰۰۰ مشتری تا به امروز و بیش از ۲۰۰۰۰ وب سایت تحت کنترل، یکی از سریع‌ترین شرکت‌های در حال رشد هاستینگ در سراسر جهان است. در ادامه به سایت Asura Hosting و خدمات آن می‌پردازیم.

سایت Asura Hosting

3 سایت Asura Hosting خرید هاست سرور حجم بالا با قیمت کم

Asura Hosting یک شرکت خصوصی است که در سال ۲۰۱۲ تشکیل شد تا با نرخ مقرون به صرفه میزبانی وب SSD را ارائه دهد. هدف Asura همیشه این بوده است، شرکتی بسازد که با مشتریان بیش‌ترین مراقبت را داشته باشد و در عین حال محصول قابل اعتماد و مقرون به صرفه‌ای را ارائه دهد تا مشتریان بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

Asura Hosting در حال حاضر میزبان بیش از ۲۰۰۰۰ وب سایت مختلف است و مشتریانی از ۸۷ کشور مختلف در سراسر جهان دارد.

سایت Asura خدمات زیادی ارائه می‌دهد از جمله:

  • خرید دامنه
  • خدمات Web Hosting
  • خدمات Reseller Hosting
  • خدمات Streaming
  • خدمات VPS
  • خدمات Radio Hosting (برای راه‌اندازی رادیو آنلاین)

قیمت هاست وب سایت

1 سایت Asura Hosting خرید هاست سرور حجم بالا با قیمت کم

سایت Asura Hosting خدمات سایت ۱ دلاری را دارا است و نسبت به رقیبانش حجم بالا‌تر و کیفیت سرور بهتری را ارائه می‌دهد. به صورت کلی Asura Hosting برای هاست وب سه سرویس را پیشناهد می‌دهد:

سرویس Starter: قیمت ۱ دلار در ماه، ۱۲ گیگ حافظه پرسرعت NVME، پهنای باند نا‌محدود، قابل استفاده برای ۱۵ وب سایت، ۱۵ دیتابیس، ۱۵ اکانت ایمیل، بدون افزایش قیمت برای تمدید.
سرویس Unlimited: قیمت ۲/۷۹ دلار در ماه، حافظه پرسرعت NVME نا‌محدود، پهنای باند نا‌محدود، تعداد وب سایت نا‌محدود، تعداد دیتابیس نا‌محدود، تعداد اکانت ایمیل نا‌محدود، بدون افزایش قیمت برای تمدید.

سرویس Unlimited Plus: قیمت ۴/۹۹ دلار در ماه، حافظه پرسرعت NVME نا‌محدود، پهنای باند نا‌محدود، تعداد وب سایت نا‌محدود، تعداد دیتابیس نا‌محدود، تعداد اکانت ایمیل نا‌محدود، بدون افزایش قیمت برای تمدید. همراه با ثبت دامنه مجانی و Dedicated IP مجانی.

همانطور که می‌بینید قیمت‌های سایت Asura Hosting بسیار پایین و مقرون به صرفه هستند. اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا/مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT