کسب درآمد ارزی از سایت awesomeweb

کسب درآمد ارزی از سایت awesomeweb برای توسعه دهندگان سایت

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه هر کسب و کاری به دنبال فروش اینترنتی از طریق سایت، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن است. در این راستا هر کسب و کاری به طراحی‌های گرافیکی مرتبط با سایت تا توسعه نرم افزاری یا پشتیبانی سایت به شدت نیاز دارد. در حقیقت نیازی وجود ندارد که کسب و کارهای کوچک به طور تمام وقت فردی را استخدام کنند، آنها نیاز دارند که یک فریلنسر از هر نقطه از دنیا بتواند خواسته‌هایشان را بر طرف کرند. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت awesomeweb می‌پردازیم که برای چنین خدماتی طراحی شده است.

سایت awesomeweb چیست؟

مراحل درآمد ارزی از سایت awesomeweb

سایت awesomeweb در سال ۲۰۱۴ توسط جوانی به نام Nicholas Tart راه اندازی شد تا فریلنسرهای توسعه دهنده سایت بتوانند از هر نقطه از دنیا خدمات خود را به کسب و کارهای کوچک آنلاین ارایه دهند.

بزرگترین مشکلی که Nicholas Tart در دیگر سایت‌های مطرح فریلنسری مشاهده کرد این بود که، خدمات مرتبط با توسعه وب و اپلیکیشن به صورت یک دسته تفکیک نشده معرفی می شود و این قضیه باعث سردرگمی کارفرما‌ها در پیدا کردن بهترین و مناسبترین فریلنسرها می‌شود. به همین دلیل سایت awesomeweb تقسیم بندی‌های کامل‌تری مثل توسعه پلاگین وردپرس، ساخت اپلیکیشن، بهبود سرعت سایت، توسعه فروشگاه آنلاین و … را ارایه داد.

بعد‌تر با توجه به نیاز سایت‌ها در طراحی لوگو، بروشورهای آنلاین، بنر‌های تبلیغاتی آنلاین، ویدیو‌های تبلیغاتی و …، بستری را هم برای همکاری گرافیست‌ها در کنار برنامه نویسان فراهم ساخت. به همین دلیل نیروی انسانی توسعه یک سایت با تمامی نیازهایش، در سایت awesomeweb می‌توان یافت.

آمار مربوط به بهترین فعالیت‌ها در سایت awesomeweb کدام است؟

معرفی درآمد ارزی از سایت awesomeweb

محبوب‌ترین مهارت‌ها در این سایت:

متخصص HTML | متخصص CSS | متخصص PHP | متخصص JavaScript | طراح گرافیکی

پر مراجعه‌ترین حوزه‌های کاری:

سایت‌های سلامت و پزشکی | سایت‌های عکاسی | سایت‌های خرده فروشی و فروشگاهی | سایت‌های مشاوره

محبوب‌ترین پلتفرم‌ها در این سایت:

Bootstrap | WooCommerce | MailChimp | WordPress | Joomla

محبوبترین شغل‌ها در این سایت:

طراح سایت | توسعه دهنده سایت | تولید کننده ویدیو | اجرا شبکه | سئو کار

کسب درآمد ارزی از سایت awesomeweb چگونه است؟

روال کار فعالیت فریلنسری در سایت awesomeweb به صورت زیر است:

۱) وارد سایت awesomeweb و روی گزینه Become a Freelancer واقع در منو بار کلیک کنید.

۲) شما باید نام و نام خانوادگی و اطلاعات خود به همراه اطلاعات غیر واقعی یکی از کشورهای موجود در لیست سایت را وارد کنید.

۳) روال کار سایت بدین صورت است که شما ماهیانه ۲۷ دلار پرداخت می‌کنید و اگر پروژه‌ای دریافت نکردید، پول به حساب شما بازمی‌گردد. با توجه به نوع حساب پراخت که به صورت کردیت کارت ویزا و مستر کارت است، شما باید کارت فیزیکی برای اینکار تهیه نمایید و اطلاعات آن را وارد کنید. (در حال حاضر مجموعه اول پرداخت خدمات کارت فیزیکی ویزا و مسترکارت را ارایه نمی‌دهد ولی ممکن است در آینده نزدیک این خدمات اضافه شود. با این حال خدمات پرداخت ارزی ویزا و مستر کارت در مجموعه فعال است).

نقد درآمد ارزی از سایت awesomeweb

۴) در مرحله بعد باید شما باید اطلاعات مهارت‌ها و تخصص‌هایی که دارید را پر نمایید. شما بایستی تعیین کنید که برای هر مهارتتان، چه میزان برای هر ساعت دستمزد دریافت می‌کنید.

۵) در مرحله بعد که به Projects to Your Portfolio شناخته می‌شود، شما باید نمونه کارهای خود را در سایت آپلود کنید تا مشتریان کار‌های شما را ببینند.

۶) در این مرحله شما به شبکه تبادل اطلاعات و فایل با مشتری دسترسی دارید. خود سایت awesomeweb شروع به پیدا کردن مشتری برای شما می‌کند و بر اساس مهارتتان شما را به مشتری معرفی می‌نماید.

۷) اگر مشتری شما را انتخاب کرد، پروژه را ساعتی می بندید. پس از کسب درآمد ارزی از سایت awesomeweb ، می‌توانید با کمک مجموعه اول پرداخت برای نقد درآمد ارزی کمک بگیرید تا آن را به ریال تبدیل نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT