کسب درآمد از آرت استیشن (ArtStation)

کسب درآمد از آرت استیشن (ArtStation) و ثبت نام در این وبسایت

زمان مطالعه 6 دقیقه

آرت استیشن (ArtStation) بستری است برای هنرمندان تا بتواند آثار هنری خود را به نمایش بگذارند. سایتی مناسب برای کسانی که به فیلم، سرگرمی و بازی علاقه‌مند هستند. ArtStation سایتی برای کسب درآمد نیز می‌باشد. شما می‌توانید با به اشتراک گذاری نقاشی‌های دیجیتال خود در این پلتفرم درآمد دلاری داشته باشید. در این مقاله به معرفی این وبسایت و کسب درآمد از آرت استیشن (ArtStation) می‌پردازیم.

نقد درآمد ارزی

معرفی وبسایت ArtStation

کسب درآمد از آرت استیشن ArtStation چیست

سایت آرت استیشن وب سایتی برای به اشتراک گذاری هنرهای تجسمی است که به کاربران این امکان را می‌دهد که با کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، در ارتباط باشند. در جریان این ارتباط، افراد می‌توانند موقعیت‌های شغلی خوبی پیدا کنند، در نتیجه سایت آرت استیشن (ArtStation.com) پلتفرمی برای کسب درآمد هم محسوب می‌شود.

ArtStation روشی ساده و در عین حال قدرتمند برای نمایش نمونه کارها و ارتباط برقرار کردن با افراد حرفه‌ای در کسب و کار خود است. شما در آرت استیشن می‌توانید تصاویری با رزولوشن بالا، ویدیو، کلیپ های کوتاه، صحنه های سه بعدی Sketchfab و… به اشتراک بگذارید و تجربه کار و تولیدات خود را به پروفایل خود بیفزایید.

اگر تخصصی‌تر به این سایت نگاه کنیم، آرت استیشن یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد کسانی است که در طراحی و نقاشی دیجیتال فعالیت می‌کنند.

 طراحی دیجیتال چیست؟

کسب درآمد از آرت استیشن ArtStation

طراحی دیجیتال همان هنر نمایی بر بوم نقاشی است با این تفاوت که به جای بوم و قلم مو از ابزارهای دیجیتالی مانند کامپیوتر استفاده می‌شود. در طراحی و نقاشی دیجیتال از تبلت گرافیکی و قلم های مخصوص استفاده می‌شود.

اگر شما در زمینه طراحی دیجیتال فعالیت می‌کنید، می‌توانید نقاشی های خود را در این سایت قرار دهید و آنها را به قیمت دلاری و یورویی به فروش برسانید. در ادامه ویژگی‌های متنوع سایت ArtStation را بر می شماریم تا با قابلیت‌های این پلتفرم کسب درآمد بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های سایت آرت استیشن

✔️ وب سایت و وبلاگ ویژه آثار هنرمند :

با این قابلیت ArtStation شما می‌توانید یک وب سایت منحصر به فرد برای خود داشته باشید. یک وب سایت رسمی HTTPS با جزییاتی مانند فرم تماس ، فروشگاه اینترنتی و قالب های زیبا که برای داشتن آن به طور جداگانه و خارج از محیط ArtStation باید هزینه زیادی متقبل شوید. وبسایت شما در سایت آرت استیشن تمامی ابزار های یک سایت حرفه ای را دارد. مثلا شما میتوانید آمار مربوط به بازدید سایت خود را بررسی کنید و روند کاری خود را بر آن اساس تغییر دهید.

✔️ ارتباط با هنرمندان همکار :

این موضوع که شما بتوانید در گروهی از همکارهای خود قرار بگیرید که همگی در یک حیطه خاص فعالیت می کنند، یک برگ برنده محسوب می‌شود. آرت استیشن سایتی فعال در زمینه طراحی دیجیتال است و بسیاری از حرفه ای‌ها در آن فعالیت می‌کنند.

✔️ استخدام در شرکت های بزرگ :

اگر شما در زمینه طراحی دیجیتال فعالیت می‌کنید، اما در ایران کسی قدر کار شما را نمی‌داند باید بگوییم جای هیچ بهانه نیست. با استفاده از سایت ArtStation شما می‌توانید رزومه حرفه‌ای خود را در سایت قرار دهید و زمانی که کارفرمایان در سایت جست و جو می‌کنند و آگهی‌های استخدام خود را در سایت قرار می‌دهند، شما شانس دیده شدن خواهید داشت. آرت استیشن پلتفرم حرفه‌ای است، پس با ساخت اکانت در آرت استیشن، می‌توانید امید کار کردن در شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ را داشته باشید.

✔️ فروش آثار هنری دیجیتال و نقاشی :

علاوه بر اینکه شما می‌توانید با ArtStation مشغول به کار شوید، شما می‌توانید آثار هنری خود را به راحتی در سایت آپلود کنید و در قدم بعدی با تبلیغ آنها در فروم‌ها و انجمن‌های متعدد، از فروش آثار خود درآمد دلاری داشته باشید.

نکات لازم برای عضویت در سایت ArtStation 

آرت استیشن به یک پلتفرم بزرگ و جامع تبدیل شده است که دائما ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود. به همین منظور بهتر است لیستی از نکاتی که به موفقیت بیشتر و کسب درآمد بالاتر در ArtStation کمک می‌کند، در این قسمت بیان کنیم:

اطلاعات تماس خود را درج کنید.

این کار بسیار مهم است. در اغلب مواقع با اکانت‌های رو به رو می‌شویم که افراد فراموش می‌کنند گزینه Hire me را فعال کنند و اغلب هیچ راهی برای تماس در پروفایل خود قرار نمی‌دهند. زمانی که شما اطلاعات تماس خود را درج می‌کنید، باعث می‌شود که دیگران به تماس کاری با شما علاقه‌مند شوند. علاوه بر این فعال کردن تنظیمات مربوطه که در تصاویر زیر نشان داده شده است، سبب می‌شود، نام شما در زمان جستجو میان آرتیست ها نشان داده شود و به این ترتیب شرکت‌ها می‌توانند شما را به راحتی پیدا کنند.

? حتما مشخص کنید که به چه نوع شغلی علاقه‌مند هستید : تمام وقت ، قراردادی و یا فریلنسری

مراحل کسب درآمد از آرت استیشن

? تنظیمات پیام را به گونه‌ای تنظیم کنید که در زمان دریافت پیام از در سایت ArtStation به ایمیل شما نوتیفیکیشن ارسال شود.

شرایط کسب درآمد از آرت استیشن

? همچنین شما باید در بخش Public Email Address یک ایمیل عمومی اضافه کنید تا افراد بتوانند مستقیما به شما ایمیل بزنند. بهتر است ایمیلی به غیر از ایمیلی که برای ثبت نام استفاده کرده‌اید، درج نمایید چرا که ممکن است ایمیل‌های اسپم نیز دریافت کنید.

نقاشی کسب درآمد از آرت استیشن

پروفایل و رزومه خود را تکمیل کنید.

هنرمندان اغلب به این باورند که نمونه کارهایشان یک رزومه بصری از آنها است اما این تمام ماجرا نیست و شما باید اطلاعات کامل‌تری از خود ارائه دهید. قرار دادن رزومه در حساب کاربری سبب می‌شود موتور‌های جست و جوی بیشتری شما را پیدا کنند و این گونه طیف وسیعی از کارفرمایان به شما دسترسی خواهند داشت.

station کسب درآمد از آرت استیشن

زمانی که شما پروفایل خود را تکمیل می کنید، در موتورهای جست و جو نمایش داده می شوند و به راحتی در نتایج جس و جو پیدا می شوید.
از نام واقعی خود استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم به جای استفاده از نام هنری، از نام واقعی خود استفاده کنید. مگر اینکه اکنون با نام هنری خود بسیار مشهور شده باشید. استفاده از نام مستعار و یا نام هنری فقط باعث می‌شود که شما پر ادعا یا فیک به نظر برسید. در تصویر زیر یک حساب کاربری را مشاهده می‌کنید که هیچ اطلاعاتی درباره هنرمند ارائه نشده است و از یک نام هنری عجیب و غریب استفاده شده است که این گونه به نظر می‌رسد که اکانتی فیک است.

پورتفولیو کسب درآمد از آرت استیشن

در شبکه های اجتماعی فعال باشید.

فعالیت در ArtStation این مزیت را خواهد داشت که شما یک پورتفولیو مرکزی برای تمامی نمونه کارهای خود خواهید داشت اما این موضوع باعث منع فعالیت در سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین نمی‌شود. زمانی که طراحی خود را در سایت آرت استیشن آپلود می‌کنید، نوتیفیکیشنی به شما نشان داده می‌شود که امکان پست همزمان در شبکه‌های اجتماعی دیگر به شما داده می‌شود. سعی کنید با استفاده از این قابلیت، فعالیت خود را در تمامی پلتفرم‌ها حداکثر کنید و به بیشتر دیده شدن خود و هنرتان کمک کنید.

توجه داشته باشید که با اشتراک گذاری لینک پروفایل خود در ArtStation در سوشال مدیا می‌توانید به بهبود روند کارهای هنری خود کمک کنید.

طرح های عضویت در آرت استیشن

۱) طرح پایه (رایگان)

  • اشتراک گذاری رایگان نمونه کار
  • فروش طراحی دیجیتال
  • داشتن وب سایت با خدمات اولیه
  • شرکت در چالش‌ها
  • امکان دریافت فرصت‌های شغلی
  • ۳۰ درصد از فروش به سایت تعلق دارد.

۲) طرح پلاس (۶/۹۹ دلار در ماه)

  • دسترسی به ArtStation Learning
  • وب سایت با قالب های طراحی شده و شخصی
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • بارگذاری فایل های سه بعدی (با محدودیت)
  • وبلاگ نویسی

۳) طرح حرفه‌ای (۹/۹۵ دلار در ماه)

  • 10 تا 15 درصد از فروش به سایت تعلق دارد.
  • نمایش ویژه در جست و جو‌ها
  • تجزیه و تحلیل پروفایل و وبسایت
  • نشان ویژه کاربر حرفه ای

حالا که با فرایند کسب درآمد از آرت استیشن (ArtStation) آشنا شدید، برای نقد درآمد ارزی خود می‌توانید از خدمات نقد درآمد دلاری و ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمد های ارزی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. مهرداد گفت:

    سلام بر شما
    میخواستم بدانم که آیا برای فروش نیاز به احراز هویت خاصی مثل قبض، آدرس و شماره مالیاتی هست یا خیر؟
    صرف اینکه بتوانم چیزی را بفروشم برای بنده کافیست و فعلا قصد نقد کردن درآمد ندارم، برای همین میخواستم بدانم که آیا برای صرف فروش نیاز به کار خاصی هست یا خیر؟
    سپاس فراوان از شما.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Fatal error: Uncaught TypeError: Cannot access offset of type string on string in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php:252 Stack trace: #0 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php(2297): Elementor_reading_box_Widget->render() #1 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(614): Elementor\Controls_Stack->render_by_mode() #2 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php(755): Elementor\Widget_Base->render_content() #3 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Widget_Base->print_content() #4 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #5 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #6 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #7 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #8 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #9 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #10 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(1372): Elementor\Element_Base->print_element() #11 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/base/element-base.php(464): Elementor\Element_Base->print_content() #12 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1775): Elementor\Element_Base->print_element() #13 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(418): Elementor\Core\Base\Document->print_elements() #14 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/includes/frontend.php(1165): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_elements_with_wrapper() #15 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/core/base/document.php(1219): Elementor\Frontend->get_builder_content() #16 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/library/documents/library-document.php(76): Elementor\Core\Base\Document->get_content() #17 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(158): Elementor\Modules\Library\Documents\Library_Document->get_content() #18 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/theme-document.php(173): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->get_content() #19 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/documents/single-base.php(93): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Theme_Document->print_content() #20 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(364): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Documents\Single_Base->print_content() #21 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/classes/locations-manager.php(240): ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->do_location() #22 [internal function]: ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\Locations_Manager->ElementorPro\Modules\ThemeBuilder\Classes\{closure}() #23 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/module.php(207): call_user_func() #24 /home/aval/blog/wp-content/plugins/elementor/modules/page-templates/templates/header-footer.php(19): Elementor\Modules\PageTemplates\Module->print_content() #25 /home/aval/blog/wp-includes/template-loader.php(106): include('...') #26 /home/aval/blog/wp-blog-header.php(19): require_once('...') #27 /home/aval/blog/index.php(17): require('...') #28 {main} thrown in /home/aval/blog/wp-content/themes/topnevisan/elementor/widgets/single/reading-widget.php on line 252
وردپرس › خطا

یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

دربارهٔ عیب‌یابی در وردپرس بیشتر بدانید.