کسب درآمد از بازی second life

کسب درآمد از بازی second life | بازی سکند لایف

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه خیلی‌ها از گیم به روشهای مختلف درآمد‌های دلاری دارند؛ مانند بازی‌های Minecraft ، Roblox یا صدها بازی دیگر که شرایط متنوعی ایجاد می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم به کسب درآمد از بازی second life بپردازیم که در حال تبدیل شدن به یک بازی محبوب است.

نقد کردن درآمد ارزی

بازی second life چیست؟

کسب درآمد از بازی second life شرایط

second life یک بازی MMO مجانی است که با ثبت نام در آن می‌توانید کارکتر واقعی یا خیالی خود را بسازید و شروع به بازی کردن کنید.

همینگونه که از اسم این بازی پیداست این گیم همانند دنیای جداگانه‌ای است که شما می‌توانید از آن درآمدزایی کنید، پول رایج در این بازی دلار Linden است که توانایی تبدیل آن به دلار وجود دارد، کسب درآمد از بازی second life چیزیست که می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم.

راه های کسب درآمد از بازی second life

کسب درآمد از بازی second life دلار

۱. تبدیل به یک فروشنده شوید

یکی از راه‌های درآمدزایی از این بازی این است که شما تبدیل به یک فروشنده شوید، شما می‌توانید با ساخت مدل‌های سه بعدی از آیتم‌ها، وسایل خانه یا لباس و فروش آن‌ها در بازارچه‌ی بازی دست به کسب درآمد بزنید، همچنین شما می‌توانید با نوشتن متن‌های برنامه نویسی و فروش آن‌ها در این بازارچه درآمدزایی کنید.

۲. تبدیل به یک مالک شوید

شما با خرید و ساخت و ساز در این بازی می‌توانید به کامیونیتی وارد شوید. همچنین فروش و اجاره‌ی زمین می‌تواند کسب و کار پر درآمدی باشد، قابل ذکر است که کاربر Anshe Chung که یکی از مالک‌ها در این بازی است توانست بر روی جلد مجله‌ی Businessweek برود به عنوان اولین میلیونر مجازی، که توانسته بود از این کار بیش از یک میلیون دلار کسب کند!

۳. تجربه های جدید خلق کنید

شما می‌توانید در این بازی با خلق مینی گیم‌ها، سالن‌های موسیقی یا کلاب‌های مختلف دست به درآمدزایی بزنید، به این صورت که هرچقدر کار شما بیشتر طرفدار پیدا کند شما درآمد بیشتری خواهید داشت.

۴. پیدا کردن شغل

یکی دیگر از راه‌های درآمدزایی از بازی second life این است که به صورت تمام وقت یا پاره وقت برای بیزنس‌های درون بازی کار کنید. برای مثال کلاب‌ها نیاز به میزبان، Dj یا نوازنده دارند یا فروشگاه‌های درون بازی همیشه به دنبال فروشنده و افرادی برای پشتیبانی می‌گردند همچنین خالقان همیشه نیازمند افراد با تجربه هستند.

حال که با کسب درآمد از بازی second life آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد های ازی و خرید ارزی با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

6 دیدگاه

  1. آموزش ارز دیجیتال گفت:

    بازی خیلی جالبیه حتما امتحانش کنید

  2. آی پی ثابت ترید گفت:

    ممنون از سایت خوبتون بنظرتون این بازی بهتره واسه کسب درآمد یا سندباکس؟

  3. کسری بیسپار گفت:

    سلام من نمی تونم بازی رو اجرا کنم .یعنی اینکه من وقتی وارد بازی میشم میگه لاگین کن که من یوزر نیم و پسورد رو وارد میکنم بعد لاگین رو میزنم یه صفحه ای برای من باز میشه که در اونجا سایت خود بازی رو برای من معرفی میکنه که من وقتی روش میزنم برام باز میشه .من در همین جا باید چه کنم؟

    کلا برای من باز نمیکنه سایت رو مینویسه:

    همممممم.کنت ریچ دیس پیج

  4. ابوالفضل گفت:

    ارنجه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT