درآمد دلاری از سایت Roblox

کسب درآمد دلاری از سایت Roblox (روبلاكس)

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه‌ در دنیای گیم و بازی، روشهای بسیار متنوعی برای کسب درآمد ارزی مانند شرکت در سایت‌های مسابقات گیم (Game Tournaments) یا کسب درآمد از یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming)، توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) و … وجود دارد. در این مقاله به کسب درآمد دلاری از سایت Roblox می‌پردازیم که دنیایی متفاوت را برای کاربران خود ایجاد کرده است.

بازی Roblox چیست؟

درآمد دلاری از سایت Roblox محیط

Roblox تنها یک گیم نیست، بلکه مجموعه‌ای از اتصال ۵۰ میلیون گیم به یکدیگر است که در کنار هم جامعه کاربران را تشکیل می‌دهد که کاربران می‌توانند گیم‌های خود و شخصیت‌های مدنظرشان را خلق کنند. کاربران به راحتی با کامپیوتر‌ها، گوشی‌های هوشمند و تبلیت‌ها می‌توانند به این امکانات دسترسی داشته باشند. در سال ۲۰۱۶ این شرکت راه‌اندازی شد و هم اکنون ماهیانه ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

کسب درآمد دلاری از سایت Roblox چطور امکان‌پذیر است؟

روشهای متعددی برای کسب درآمد ارزی در محیط بازی Roblox وجود دارد. واحد پولی این سایت که با R نشان داده می‌شود، هر یک R معادل ۰/۰۰۳۵ دلار است یعنی هر ۱۰۰ هزار معادل ۳۵۰ دلار می‌باشد. برخی از کاربران حرفه‌ای این بازی، سالیانه یک میلیون دلار درآمد دارند!

درآمد دلاری از سایت Roblox بازی

۱- بازی Roblox خود را بسازید: اگر بتوانید یک بازی جذاب را بسازید که متقاضیان زیادی برای بازی شما ایجاد کند، آنگاه می‌توانید با ایجاد گزینه Buy Access، برای ورود به بازیتان هزینه‌ و مبالغی دریافت کنید.

۲- مبادله تجاری کنید: شما می‌توانید کالاها یا آیتم‌هایی را در Roblox بسازید و آن را به دیگران بفروشید یا مبادله کنید. آیتم‌های جذاب می‌تواند خریداران خوبی داشته باشد.

۳- خدمات اضافی گیم قابل پرداخت هزینه باشد: یکی از کارهایی که بیشتر کاربران انجام می‌دهند این است که گیم‌های خود را رایگان در اختیار دیگران قرار می‌دهند اما در محیط گیم برای استفاده از یک سری خدمات یا اشیاء بایستی هزینه‌ای را پرداخت کنند.

حال که متوجه شدید کسب درآمد دلاری از سایت Roblox چطور امکان پذیر است، در صورتی که می‌خواهید اقدام به نقد کردن درآمدهای ارزی خود کنید، می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت بهره ببرید.

 

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. Amirshahkarami گفت:

    like

  2. آرینا گفت:

    کمک کنید روباکس بگیرم????????????????????????

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT