کسب درآمد دلاری از مسابقات گیم

کسب درآمد دلاری از مسابقات گیم (Game Tournaments)

زمان مطالعه 2 دقیقه

در عصر اینترنت راه‌های کسب درآمد دلاری و ارزی در ابعاد جهانی به اشکال مختلف و البته عجیب ظاهر می‌شود. یکی از راه‌های کسب درآمد ارزی این است که بازی آنلاین انجام دهید و پول به دست آورید. یکی از بهترین راه‌ها، کسب درآمد دلاری از مسابقات گیم است که به اصلاح Game Tournaments گفته می‌شود و به برنده یا چند برنده برتر، جایزه مالی تعلق می‌گیرد. در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

جایزه‌ مسابقات را چه کسانی تامین می‌کنند؟

جایزه این مسابقات به طور معمول در سه حالت تامین می‌شود:

  • شرکت تولید کننده بازی: شرکت‌های تولید کننده بازی معمولا برای جذب مخاطبان، مسابقاتی با قیمت‌های مختلف از ۱۰ دلار تا ۵۰ هزار دلار را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. همچنین مبالغ بالای ۵۰ هزار دلار تا ۵ میلیون دلار هم برای تورمنت‌های حضوری در جام‌های جهانی یا لیگ برگزار می‌شود.
  • گیمر‌های معروف: به عنوان مثال Tyler Blevins با شخصیتی تحت عنوان Ninja در بازی Fortnite فردی است که از طریق استریم روی Twitch ماهیانه ۵۰۰۰۰ دلار کسب درآمد دارند و می‌خواهند که جامعه بازی مدنظرشان را گسترش دهند و دنبال کنندگان خود در Twitch و YouTube افزایش دهند. در این صورت مسابقاتی معمولا زیر ۱۰۰ دلار را برگزار می‌کنند.
  • صاحبان تیم‌های باشگاهی: این تیم‌ها که معمولا در هر سال در مسابقات و لیگ‌های معتبر شرکت می‌کنند و درآمد‌های قابل توجه چند میلیون دلاری از گیم‌های دارند، (ممکن است یک باشگاه چند تیم، مربی و بازیکنهای مختلف داشته باشد که هر تیم به طور تخصصی در جام‌های جهانی و لیگ‌های گیم‌های خاص شرکت داده شوند). صاحبان باشگاه‌ها از مربیان می‌خواهند که برای تکمیل تیم، به دنبال بازیکن‌های با استعداد باشند و مبالغی را در اختیار مربیان جهت برگزاری مسابقه و استعدادیابی قرار می‌دهند.
استریم روی Twitch

چطور مسابقات (Tournaments) پیدا کنیم؟

اولین موضوعی که شاید از خود بپرسید این است که برای کدام گیم‌ها مسابقاتی برگزار می‌شود که دارای جایزه دلاری می‌باشد. تنوع بازی‌ها بسیار زیاد هستند و هر شخصی ممکن است در همه بازی‌ها مهارت نداشته باشد. خوشبختانه سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید به این مسابقات دسترسی داشته باشید که مهمترین آنها عبارتند از:

درآمد دلاری از مسابقات گیم

همانطور که در تصویر مشخص است، در مسابقات معرفی شده در GamerzArena به سه نفر اول جایزه تعلق می‌گیرد.

شرایط کسب درآمد دلاری از مسابقات گیم به چه صورت است؟

به طور معمول شما در صورتی اجازه کسب درآمد دارید که مسابقه به صورت آنلاین نمایش داده شود. به خصوص بیشتر بازی‌ها لازم است که در Twitch نمایش داده شوند و حتی امتیاز و عملکرد شما از همین طریق بازبینی می‌شود و شما بدون داشتن اکانت Twitch امکان شرکت در مسابقه را نخواهید داشت.

پس از کسب درآمد دلاری از مسابقات گیم و واریز دلار به اکانت شما، می‌توانید درآمد ارزی را نقد کنید. پیشنهاد می‌شود برای نقد کردن درآمد دلاری خود از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. فاطیما گفت:

    اين سايت واقعا خوبه و ممنون

  2. محمدامین گفت:

    خوبه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT