کسب درآمد دلاری بازی Fortnite

کسب درآمد دلاری بازی Fortnite از محصولات Epic Games

زمان مطالعه 2 دقیقه

به واسطه وجود اینترنت، امروزه شرایطی به وجود آماده است که گیمرها در کنار بازی بتوانند کسب درآمد کنند. به عنوان مثال شرکت Epic Games که شرکت تولید کننده بازی‌های ویدئویی و نرم‌افزار است شرایطی را فراهم ساخته است که کاربران امکان کسب درآمد دلاری بازی Fortnite را داشته باشند.

بازی Fortnite چیست ؟

بازی Fortnite یک بازی‌های ویدئویی آنلاین است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. سبک بازی مدل سبک بقا در محیط بازی گروهی است که برای Windows ، macOS ، PlayStation 4 ، Xbox One ، Nintendo Switch و Android و iOS منتشر شده است. بنا بر اعلام شرکت Epic Games تاکنون حدود ۴۰ میلیون نفر این بازی را نصب کرده‌اند. به دلیل وجود حجم زیاد بازی‌کن، امکان کسب درآمد از این بازی زیاد خواهد بود.

کسب درآمد دلاری بازی Fortnite

درآمد دلاری بازی Fortnite محصول شرکت Epic Games

 

چندین روش برای کسب درآمد از Fortnite وجود دارد:

۱- شرکت در مسابقات پولی:

علاوه بر Epic Games ، بسیاری از سایت‌های مسابقات گیم (Game Tournaments) مانند E-Sports Hub ، Toornaments و GamerzArena امکان مسابقات آنلاین را ایجاد کرده‌اند. در بازی Fortnite شما از طریق یک شبکه می‌توانید در مسابقاتی که جایزه‌های آن ۲۰ هزار دلاری است شرکت کنید.

۲- فروش اکانت Fortnite:

فرض کنید که بالای ۱۰۰ بازی را برده‌اید و ۲۵۰ مورد را کشته‌اید. در نتیجه اکانت شما خیلی معتبر و بزرگ است و به احتمال زیاد شما skins یا emotes نادری خواهید داشت. سایت‌های واسطی مانند سایت PlayerAuctions و سایت g2g وجود دارند که حاضرند اکانت شما را به مشتری بفروشند. اگر می‌خواهید بازی را ترک کنید، چرا از آن را نفروشید؟

۳- استریم روی Twitch ، Mixer و YouTube:

شما می‌توانید بازی خود را روی Twitch یا Mixer استریم کنید یا در YouTube آپلود کنید و از شرکت Epic Games یا اسپانسرها و شرکت‌های تبلیغاتی پول بگیرید یا حتی از بازدیدکنندگان و مخاطبان خود هم دریافت هدیه دلاری داشته باشید. به عنوان مثال Tyler Blevins معروف به Ninja در بازی Fortnite، از این روش‌ها در Twitch ماهیانه ۵۰۰ هزار دلار در ماه درآمد دارد.

۴-  ایجاد یک شبکه و کانال عضویت:

شما می‌توانید در محیطی مانند سایت Patreon یا دیگر شبکه‌های اجتماعی، یک شبکه و کانالی بسازید که اعضا شما را در این کانال دنبال کنند سپس کانال را به Twitch متصل کنید (اینجا را کلیک کنید) و از این طریق فالوورها کسب درآمد ارزی داشته باشید.

۵- اسپانسری eSports:

کسانی که به صورت گروهی یا تکی در مسابقات گیم شرکت‌ می‌کنند، می‌توانند اسپانسری eSports را دریافت کنند. هرچند برای ایرانی‌ها این گزینه به راحتی امکان‌پذیر نیست.

۶- مربی‌گری:

اگر شما ۲۵ بازی Fortnite را برده باشید، می‌توانید به عنوان همیار Fortnite تبدیل شوید و قابلیت آموزش را خواهید داشت. سایت‌هایی نظیر Bidvine ، Gamer Sensei و SuperProf فضای مناسبی برای آموزش دادن گیم می‌باشند.

۷- ارتقا دهنده دیگر اکانت‌ها:

شما می‌توانید اکانت دیگران در بازی Fortnite ارتقا دهید و پول دریافت کنید. برای این کار سایتی راه‌اندازی کنید و مشتری جذب کنید یا اینکه در سایت PlayerAuctions فعالیت کنید. سایت‌های شخصی مانند Fortnite Boosting یا Fortnite Boost یا EloBostPros چنین کارهایی برای مشتریانشان انجام می‌دهند.

حال که متوجه شدید کسب درآمد دلاری بازی Fortnite به چه صورت است، می‌توانید برای نقد کردن درآمد ارزی خود از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. riler گفت:

    shoma omadi gofti ke chejori mishe in haro kharidari kard valy aslan nagofti ke agha chejori mishe mahsolate fortnite mesle v-bucks ro ke khodeton ham miforoshid ro beforoshim ke shayad ma ham shop zadim va forokhtim

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT