معاملات گیم در سایت PlayerAuctions

آموزش معاملات گیم در سایت PlayerAuctions

زمان مطالعه 3 دقیقه

دنیای گیم به طور عجیبی گسترده شده و روش‌های کسب درآمد هم به واسطه آن متنوع شده است. برخی از طریق استریم بازی‌های خود در سایت‌هایی نظیر یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming)، توییچ (Twitch) و میکسر (Mixer) درآمد کسب می‌کنند. برخی از طریق شرکت در مسابقات گیم (Game Tournaments) آنلاین و یا مسابقات حضوری نظیر eSports درآمد خود را تامین می‌کنند و برخی دیگر از طریق ساخت محیط‌های بازی یا فروش اشیا مجازی مانند سایت Roblox (روبلاكس) به سودهای قابل توجهی می‌رسند. در این بین، در بیشتر بازی‌ها، سکه‌ها یا امتیازهایی توسط گیمرها کسب و مبادله می‌شود که در کنار آن سایت‌هایی نظیر سایت PlayerAuctions جهت معاملات گیم ایجاد شده است.

سایت PlayerAuctions چیست؟

سایت PlayerAuctions یک بازار دیجیتال در حوزه تخصصی معاملات سکه‌های انواع گیم و دارایی‌های بازی‌ها  است که همانند سایت g2g عمل می‌کند. به نوعی مانند یک صرافی آنلاین میان فروشنده و خریدار نقش بازی می‌کند تا به نوعی برای هر دو طرف، معاملات را گارنتی کند. این سایت که در سال ۲۰۰۹ با ۷۰ کارمند راه‌اندازی شد، هم اکنون از سرتاسر دنیا یک میلیون عضو دارد و برای خرید رو فروش، لازم است که اعضا تنها بخش کوچکی از معامله را به عنوان کارمزد به سایت دهند و نیازی به پرداخت حق عضویت ندارند.

سایت PlayerAuctions لیست بازی فروشی

معاملات گیم در سایت PlayerAuctions چگونه است؟

خرید و فروش سکه گیم یا دارایی‌ها در این سایت بسیار ساده است اگر به عنوان خریدار به دنبال سکه‌ای خاص یا اکانتی خاص هستید، می‌توانید پس از ثبت‌نام، در بخش Brows game و بعد View All Game کلیک کنید. سپس بازی مدنظرتان را در لیست پیدا کرده و کلیک نمایید. مثلا شما روی بازی Fortnite کلیک می‌کنید، سه نوع خرید برای شما مهیا است و لیست قیمت‌ها و فروشندگان را در هر بخش می‌بینید:

۱) بخش خرید آیتم‌ها و ابزار‌های بازی (Items)

۲) بخش خرید اکانت حرفه‌ای و اطلاعات کامل هر اکانت (Accounts)

۳) بخش مربوط به خدمات ارتقا اکانت شما توسط یک گیمر حرفه‌ای (Power Leveling)

فروش اکانت سایت PlayerAuctions

اگر به عنوان فروشنده می‌خواهید کار کنید، باز هم می‌توانید در هر یک از بخش‌های معرفی شده فعالیت کنید. به عنوان مثال از یک بازی حجم زیادی سکه به دست آورده‌اید و می‌خواهید آن را فروخته و به دلار تبدیل کنید، PlayerAuctions به عنوان واسط شما و خریدار عمل می‌کند و شما قیمت را برای فروش تعیین می‌کنید. پس از پیدا شدن خریدار، سایت پول را از خریدار گرفته و منتظر می‌ماند تا شما هم سکه‌ها را به سایت دهید و در این هنگام به طور اتوماتیک سکه‌ها به خریدار تحویل داده شده و پول دلاری به اکانت شما واریز می‌شود.

سایت PlayerAuctions معاملات گیم

در صورتی که شما بخواهید اقدام به خرید از سایت PlayerAuctions کنید، می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. اگر می‌خواهید اقدام به معاملات گیم و فروش برخی چیزها در یک بازی کنید، می‌توانید برای نقد درآمد دلاری خود از بخش مخصوص اینکار در مجموعه اول پرداخت استفاده کنید (البته خدمات نقد کردن سایت PlayerAuctions از پی پال به Skrill تغییر یافته که در حال حاضر (تاریخ ۵/۴ /۱۳۹۹) مجموعه اول پرداخت Skrill را ارایه نمی‌دهد)

امتیاز 4.3/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

10 دیدگاه

  1. عرفان گفت:

    چجوری باید حساب باز کرد تو این سایت؟؟؟
    ایران تحریمه و اس ام اسه تایید به گوشی فرستاده نمیشه

    1. فرید امیری گفت:

      برای دریافت SMS تایید می توانید از خدمات SMS Activate یا 5SIM استفاده کنید.

  2. سعید گفت:

    اگه از شماره مجازی رایگان استفاده کنیم چی میشه

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام
      ممکن است به دلیل استفاده زیاد این شماره های رایگان بین افراد مختلف دنیا، شما نتوانید ثبت نام کنید و شماره تکراری محسوب شود. در غیر این صورت مشکلی پیش نمی‌اید.

  3. بهمن گفت:

    ایرانی ها رو قبول نمیکنه . چون برای اولین واریز پاسپورت و شماره حساب هم نام با پاسپورت میخواد

    1. فرید امیری گفت:

      تا انتهای سال 2019 با پاسپورت ایرانی به شرطی که نشان دهید در خارج کشور زندگی می‌کنید مشکلی نبود و در سال ۲۰۲۰ نمی دانیم آیا هنوز پاسپورت ایرانی قابل قبول است یا خیر.
      متاسفانه نوع پرداخت در ماه اخیر از PayPal به Payoneer , skrill تغییر کرده است که در حال حاضر جز خدمات مجموعه اول پرداخت نیست

  4. Ali گفت:

    سلام وقتتون بخیر من راستش یه اکانت در این سایت توسط یکی از دوستانم که در فرانسه هست به فروش گذاشتم میخاسم ازتون بپرسم که آیا این سایت معتبر هست یا خیر؟ و اینکه فرایند خرید و فروش و پرداخت پول به چه صورته؟ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. فرید امیری گفت:

      با سلام معتبر است. اما برای نقد کردن درآمد حاصل از فروش، مدتی است با حساب پی پال کار نمی‌کنند و برای شرکت اول پرداخت نقد آن مشکل ساز است.

  5. اصغر گفت:

    سلام در همین سایت من شمارمو وارد میکنم بعد برای پین کد send میزنم ولی کدی برای من نمیاد باید چکار کنم ممنون میشم جئاب بدین

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      لطفا اطمینان داشته باشید که سایت مورد نظر امکان ارسال کد به شماره ثبت شده شما را دارا می باشد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT