افزایش سریع فالوور

آموزش کامل افزایش سریع فالوور در اینستاگرام

زمان مطالعه 5 دقیقه

در این مقاله چگونگی جذب و افزایش سریع فالوور در اینستاگرام را توضیح می دهیم. در ادامه نکاتی را به شما آموزش خواهیم داد که به شما کمک می کند خیلی سریع فالوورهای بیشتری داشته باشید.

افزایش سریع فالوور در اینستاگرام

با توجه به اینکه میلیون‌ها نفر از اینستاگرام به طور روزانه استفاده می‌کنند، متفاوت عمل کردن نسبت به دیگران هر روز سخت تر می‌شود. اگر فالوور جدید یا لایکی روی پست های خود دریافت نمی کنید، به احتمال زیاد باید برخی از عادات خود در استفاده از اینستاگرام را تغییر دهید.

در این مقاله چگونگی جذب فالوور در اینستاگرام را آموزش می دهیم.

پست های خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

افزایش سریع فالوور

افزایش سریع فالوور

اگر می خواهید بدانید که چگونه نسبت به افزایش سریع فالوور اقدام نمایید، می توانید کار را با تبلیغ پست های خود در دیگر شبکه های اجتماعی شروع کنید. این به این معنی است که پست های خود را در توییتر، فیس بوک، پینترست، یوتیوب و حتی وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

تبلیغ پست های اینستاگرام باعث جذب افراد بیشتری به صفحه شما می شود. نه تنها به مخاطبان فعلی شما اجازه می دهد تا پروفایل اینستاگرام شما را بررسی کنند، بلکه این امکان را برای کاربران دیگر پلتفرم ها فراهم میکند تا حساب شما را کشف کنند.

برای پروفایل خود یک سبک خاص انتخاب کنید

افزایش سریع فالوور

افزایش سریع فالوور

اینستاگرام یک وب سایت تصویری است، تصمیم کاربر برای فالو کردن شما بر اساس کیفیت محتوایی که پست می کنید و همچنین نحوه ارائه ی آن است. ارسال عکس هایی با کیفیت پایین و نامرتبط یک مانع بزرگ برای جلوگیری از جذب فالوورهای جدید است.  هدف شما باید این باشد که مردم روی پروفایل شما کلیک کنند و آنچه را که می بینند دوست داشته باشند.

 بهترین راه برای اینکه افراد بیشتری شما را دنبال کنند، ایجاد یک سبک یا موضوع است. تم های شگفت‌انگیز بسیاری برای اینستاگرام وجود دارد که می‌توانید از آنها به عنوان چارچوبی برای پروفایل خود استفاده کنید، که هر کدام می‌توانند به شما در سازماندهی عکس‌ها و ویدیوهایتان کمک کنند. در نتیجه، مهم است که هم به کیفیت پست های خود و هم ظاهر کلی پروفایل خود اهمین بدهید.

اگر به یک سبک یا موضوع خاص در پروفایل خود پایبند نباشید، ممکن است برای جمع آوری یک گروه ثابت از فالوورها دچار مشکل شوید.

از هشتگ ها به طور هوشمندانه استفاده کنید

هشتگ ها شاه کلید اینستاگرام هستند و عدم درج موارد مناسب در پست ها می تواند به طور جدی شما را از معرض دید خارج کند.

 هنگامی که یک هشتگ به پست خود اضافه می کنید، نه تنها باید هشتگ های توصیفی را اضافه کنید، بلکه هشتگ های بسیار محبوب را نیز اعمال کنید. به این ترتیب، علاوه بر کسانی که فقط در فید یک هشتگ محبوب جستجو می کنند، می توانید توجه هرکسی را که به دنبال موضوعی خاص می باشد، را نیز جلب کنید.

لوکیشن را فراموش نکنید

 شما می توانید با افزودن مکان به پست های خود، کاربران محلی اینستاگرام را به خود جذب کنید. وقتی کاربر مکانی را در برگه مکان‌ها در نوار جستجوی اینستاگرام جستجو می‌کند، ممکن است پست شما در نتایج نشان داده شود.

ناگفته نماند که افزودن لوکیشن زمانی مفید است که می‌خواهید بدانید که آیا در نزدیکی شما اتفاق می‌افتد یا خیر. استفاده از لوکیشن می‌تواند به شما کمک کند نسبت به دور و اطراف خود آگاه تر شوید و همچنین به شما کمک می‌کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید.

کپشن های مناسبی برای پست های خود بنویسید

 یک عکس ممکن است ارزشی معادل هزار کلمه داشته باشد، اما این به این معنا نیست که همیشه می توانید از نوشتن کپشن در پست های اینستاگرام خود فرار کنید. نوشتن یک کپشن مناسب می‌تواند به مخاطبان شما کمک کند تا در مورد شخصیت شما بیشتر بدانند و حتی چیز جدیدی بیاموزند.

نوشتن یک کپشن طولانی همچنین می‌تواند باعث شود که شما یک انسان عادی به نظر بیایید و کمتر شبیه کسی شوید که فقط به صورت رباتیک عکس‌ها را پست می‌کند. به علاوه، این یک راه عالی برای ترغیب کردن فالوورها به تعامل با پست های شما است.

پست کردن فیلم و ریلز را فراموش نکنید

اگرچه اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم مبتنی بر عکس شروع به کار کرد، اما مدتی بعد ویدیوها به طور چشمگیری محبوب شدند.  آموزش‌ها، ویدیوهای خنده‌دار، و ویدیوهای بامزه از گربه‌ها تنها چند نمونه از محتوای ویدیویی هستند که هزاران لایک و بازدید را در اینستاگرام به خود اختصاص می‌دهند.

 چه بخواهید یک ویدیوی آموزش نجاری پست کنید یا یک ویدیوی جذاب از حیات وحش، اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید.  ترکیبی متناسب از محتوای عکس و ویدیو می تواند حساب شما را برای دنبال کنندگان بسیار جذاب تر کند.

یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام، Reels  است. که یک راه عالی دیگر برای جذاب تر کردن اکانت شما می باشد.  ریلزهای اینستاگرام ویدیوهای کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای هستند که می‌توانید به آن‌ها موسیقی و جلوه‌های ویژه اضافه کنید. سایر کاربران می‌توانند ویدیوهای شما را در برگه «اکسپلور» پیدا کنند و حتی می‌توانند آنها را با جستجوی آهنگی که استفاده کرده‌اید پیدا کنند.

استوری های جذاب منتشر کنید

علاوه بر این که به طور مرتب باید ویدیو پست کنید، همچنین میتوانید استوری هایی در اینستاگرام هم منتشر کنید. استوری شما در بالای فیدهای فالوورهای شما ظاهر می شود و همچنین از روی عکس پروفایل شما در صفحه اینستاگرام شما قابل مشاهده است. استوری‌ها به‌روزرسانی‌های کوتاهی را در اختیار فالوورهای شما قرار می‌دهند.

 امکانات Story  اینستاگرام بسیار متنوع است، زیرا به شما امکان می‌دهد عکس‌ها، ویدیوهای از پیش ضبط شده یا حتی لایو بگذارید. شما حتی می توانید نظرسنجی هایی را برای فالوورهای خود ایجاد کنید، و همچنین پیام متنی برای آنها بنویسید فراموش نکنید که برای افزایش بازدید، هشتگ ها را به استوری خود اضافه کنید!

در حالی که استوری شما فقط 24 ساعت طول می کشد، می توانید آنها را هایلایت کنید تا امکان دسترسی به آنها بعد از گذشت ۲۴ ساعت نیز فراهم شود.

به طور منظم پست منتشر کنید

در سال 2018، اینستاگرام به TechCrunch توضیح داد که چگونه برخی پست‌ها در فید شما قرار می‌گیرند. به نظر می رسد که الگوریتم عکس ها را بر اساس تاریخ انتشار و مرتبط بودن اولویت بندی می کند. به عبارت دیگر، اگر پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده باشید، و اگر کاربر در گذشته پست‌های مشابه با پست های شما را دیده باشد، احتمال بیشتری دارد که پست شما را در فید او قرار دهد.

ممکن است نتوانید آنچه را که کاربر دوست دارد کنترل کنید، اما می‌توانید تعداد دفعات ارسال پست را کنترل کنید. پست کردن به صورت روزانه یک ترفند سریع اینستاگرامی است که به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری داشته باشید.

یک سری IGTV  منتشر کنید

اگر می خواهید پیج خود را به سطح بالاتری ببرید، باید یک سری IGTV  ایجاد و منتشر کنید. IGTV در اینستاگرام، به شما اجازه می‌دهد تا ویدیوهای حداکثر 10 دقیقه را آپلود کنید. این ویدیوها با برنامه استاندارد اینستاگرام یکپارچه شده اند، بنابراین کاربران برای مشاهده آنها نیازی به برنامه IGTV ندارند.

 ویدیوهای طولانی به شما این فرصت را می دهند که محتوای بیشتری را نشان دهید. چه تصمیم به ساخت یک ویدیوی آموزنده یا سرگرمی داشته باشید، ویدیوهای طولانی تر می توانند به شما کمک کنند که بینندگان را بیش از پیش جذب کنید.  کاربران می توانند ویدیوهای IGTV شما را در فیدهای خود مشاهده کنند، اما شما همچنین می توانید با افزودن هشتگ های مرتبط در کپشن، به دیده شدن بیشتر ویدیوهای خود کمک کنید.

آموزش گرفتن فالوور در اینستاگرام

 هنگامی که بدانید که چگونه می توانید فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام جذب کنید، ممکن است احساس نیاز به اعمال تغییراتی در روال پست ها داشته باشد، نگران نباشید نتیجه کار را زمانی که مشاهده کردید تعداد فالوورهای شما افزایش یافته است، مشاهده خواهید کرد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT