آپدیت جدید اینستاگرام

بررسی آپدیت جدید اینستاگرام و نحوه استفاده از آنها

زمان مطالعه 5 دقیقه

اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی است که نزدیک به 1.1 میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد. اینستاگرام هفت ویژگی جدید را برای بهبود تجربه پیام رسانی شما معرفی کرده است.در این مقاله به بررسی آپدیت جدید اینستاگرام می پردازیم.

آپدیت جدید اینستاگرام

این پلتفرم در ابتدا فعالیتش به عنوان پورتالی برای اشتراک گذاری تصاویر با دوستان و خانواده شروع شد، و به لطف متا که مرتباً آپدیت هایی را منتشر می کرد و ویژگی های جدیدی را برای همگام شدن با دیگر رقبا اضافه می کرد، اکنون به یک رسانه اجتماعی غول پیکر با میلیون ها کاربرِ در حال تعامل با یکدیگر تبدیل شده است.

اینستاگرام ویژگی های پیام رسانی جدیدی را اضافه می کند

همچنین اینستاگرام یکی از معدود پلتفرم های شناخته شده ای است که تغییرات و ویژگی های جسورانه بسیار زیادی را ارائه می دهد. در آپدیت اخیر، این پلتفرم هفت ویژگی جدید را معرفی کرده است که قرار است نحوه استفاده و تعامل شما با اینستاگرام را بهبود ببخشد. بنابراین، بیایید به این ویژگی های جدید و نحوه استفاده از آنها نگاهی بیندازیم.

پاسخ دادن سریع هنگام جستجو در اینستاگرام

یکی از بزرگترین مزاحمت های اپلیکیشن اینستاگرام این است که نمی توان بدون رفتن به بخش پیام رسانی برنامه، به پیام ها پاسخ داد. که این کار هم باعث می شود که هر عکس یا ویدیویی که در حال تماشای آن بودید را برای ورود به قسمت پیام ها و باز کردن پیام جدیدتان، رها کنید و تماشایش را از دست دهید. 

اکنون، وقتی پیامی دریافت ‌کنید، به صورت یک نوتیفیکیشن درون برنامه نشان داده می شود و می توانید برای پاسخ مستقیم روی آن ضربه بزنید. اگرچه قبلا این ویژگی پاسخ دادن سریع از طریق نوتیفیکیشن ها یکی از ویژگی های اندروید بوده است، اما اکنون این ویژگی درون برنامه ای در همه دستگاه ها وجود دارد. شما می توانید بدون اینکه هر جایی که در این برنامه هستید را رها کنید و بدون اینکه لازم باشد به بخش پیام ها بروید، به پیام های خود پاسخ دهید.

ارسال کردن سریع پست ها برای دوستان

 آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام

همه ما چندین دوست داریم که مرتباً میم ها یا پست هایی را با آنها به اشتراک می گذاریم. این ویژگی جدید اشتراک گذاری سریع، اشتراک گذاری پست های اینستاگرام را با یک میانبر آسان تر می کند، یعنی دیگر نیازی نیست به صورت دستی فردی را از میان لیست فالوورهایتان انتخاب کنید.

روی دکمه Share در زیر هر پست ضربه بزنید و نگه دارید تا پنجره ای با تعدادی از دوستانی که اغلب با آنها در ارتباط هستید ظاهر شود. انگشت خود را از دکمه Share به عکس پروفایل دوستتان یا فالوورتان بکشید. با این کار، آن پست فوراً و بدون هیچ مرحله اضافی با یک فرد به اشتراک گذاشته می شود.

ببینید چه کسی در اینستاگرام آنلاین است

 آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام

اگر ببینید دوستتان آنلاین آنلاین است، انگیزه پیدا می کنید که مکالمه خود را با او شروع کنید. با اینکه ویژگی Activity Status سالهاست که وجود دارد، اما هرگز در اینستاگرام راهی برای نگاه کردن به لیستی از دوستان آنلاین مانند Facebook وجود نداشته است.

اینستاگرام از Messenger الهام گرفته است و اکنون لیستی از افراد آنلاین را در بالای لیست مکالمات شما نمایش می دهد. با ضربه زدن روی آنها به سرعت به DM آنها منتقل خواهید شد.

ارسال موسیقی در اینستاگرام

 آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام مدتی است که به شما این امکان را داده است که از طریق Spotify به استوری خود آهنگ اضافه کنید. این ویژگی جدید ارسال موسیقی در DM های اینستاگرام، اشتراک گذاری قطعات آهنگ های مورد علاقه خود را با دیگران آسان تر می کند.

می توانید یک پیش نمایش 30 ثانیه ای از هر آهنگی را که کسی با شما به اشتراک می گذارد پخش کنید و یا آن را متوقف کنید، و دیگر نیازی نیست وقتی که در وسط مکالمه با فرد دیگری هستید، لینکی که شما را به یک برنامه دیگری منتقل می کند را باز کنید. این ویژگی هنوز منتشر نشده است، اما به محض اینکه این ویژگی در دسترس قرار گرفت قرار است اینستاگرام از Amazon Music ، Spotify و Apple Music  پشتیبانی کند.

بدون اینکه فرد مقابلتان نوتیفیکیشنی دریافت کند پیام خود را ارسال کنید

 آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام

ارسال پیام بدون هشدار به گیرنده اکنون در اینستاگرام امکان پذیر شده است. به سادگی با افزودن “@silent” در هر قسمتی از پیام خود نوتیفیکیشنی برای طرف مقابلتان ارسال نمی شود. این یک خبر عالی برای کسانی است که نمی خواهند دیگران را با نوتیفیکیشن های ناخواسته آزار دهند، اما همچنان می خواهند پیام خود را ارسال کنند.

علاوه بر این وقتی می خواهید نام کاربری شخصی را تایپ کنید، می توانید با ضربه زدن روی نام آن شخص به سرعت او را منشن کنید. در مقایسه با تایپ کل نام کاربری مانند قبلا، این کار در زمانتان خیلی صرفه جویی می کند.

تم جدید Lo-Fi Chat

این تم های چت لایه ای از طراحی مطلوب و بسیار مورد نیاز را به چت ها اضافه کرده اند و جایگزین پس زمینه های سفید یا سیاه می شوند. این تم ها برای چت های مختلف متفاوت هستند، بنابراین اگر بخواهید فضای مناسبی برای چت با یک فرد خاص یا برای یک چت گروهی تنظیم کنید با این ویژگی امکان پذیر است.

این آپدیت جدید یک تم جدید Lo-Fi اضافه می کند که فضای آرامش بخشی به چت شما می دهد. برای تنظیم این تم چت Lo-Fi این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید:

  1. یک DM در اینستاگرام باز کنید.
  2. روی دکمه Info در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  3. در قسمت Chat settings ، روی Theme ضربه بزنید و Lo-Fi را انتخاب کنید.
  4. به عقب برگردید و اکنون باید تم جدید چت Lo-Fi برایتان فعال شده باشد.

یک نظرسنجی در اینستاگرام ایجاد کنید

آخرین ویژگی این لیست ممکن است بسیار هیجان انگیزتر از بقیه باشد. شما می توانید در چت های گروهی نظرسنجی ایجاد کنید و تصمیم گیری در مورد چیزی را بسیار آسان تر کنید. دیگر نیازی به نوشتن صدها متنی که قرار است در نهایت بگویند با آن موافق نیستیم، ندارید.

هنگامی که یک نظرسنجی در یک گروه ایجاد می کنید، شرکت کنندگان چت می توانند به گزینه های موجود رأی دهند یا گزینه های جدیدی ایجاد کنند.

  1. یک چت گروهی در اینستاگرام باز کنید.
  2. روی آیکون + درست بالای صفحه کلید و در کنار آیکون گالری ضربه بزنید.
  3. روی آیکون استیکرها ضربه بزنید و استیکر نظرسنجی را از لیست انتخاب کنید.
  4. سوال مورد نظر خود را وارد کنید و گزینه هایی را برای نظرسنجی اضافه کنید. پس از اتمام، روی Create Poll ضربه بزنید.

کار بسیار ساده ای است. برای تعامل با یک نظرسنجی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در چت گروهی روی آن ضربه بزنید.

از ویژگی های جدید اینستاگرام بیشترین استفاده را ببرید

اینستاگرام آپدیت های خود را به صورت آزمایشی و قابل تغییر عرضه می کند تا فیدبکی را از استفاده کنندگان اولیه دریافت کند و در صورت لزوم تغییراتی در آنها ایجاد کند. اگر هنوز این ویژگی های جدید را دریافت نکرده اید، مطمئن شوید که برنامه اینستاگرام شما آپدیت شده است. یا اگر از دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، می توانید برای برنامه بتا در Google Play Store ثبت نام کنید.

اگر یک نکته مثبت در ادغام Facebook و اینستاگرام وجود داشته باشد، آن هم پیشرفت های عظیم در ویژگی های چت است. اینستاگرام همیشه چیزهای جدیدی را امتحان می کند تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند، و همیشه امتحان کردن ویژگی های کوچک برای مخاطبان بسیار سرگرم کننده است.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT