ارسال پول به دیگران

ارسال پول به دیگران | معرفی ۶ برنامه برای انتقال پول برای دوستان

زمان مطالعه 5 دقیقه

با مطالعه ی این مقاله و آشنایی با برنامه های معرفی شده در آن، هر زمان که نیاز دارید برای دوستانتان پول بفرستید، دیگر نیازی نیست نگران شوید، می توانید در عرض چند دقیقه برای هر کسی که می خواهید پول ارسال کنید. در این مقاله به بررسی روش های ارسال پول به دیگران و دوستان می پردازیم.

معرفی ۶ برنامه برای ارسال پول به دیگران و خارج کشور

در دنیای امروز مردم به طور چشمگیری پول نقد کمتری با خود حمل می کنند و بیشتر به استفاده از کارت ها روی آورده اند.  همراه با کارت ها، بسیاری از آنها از اپلیکیشن ها نیز استفاده می کنند. احتمالا تاکنون برنامه های بسیاری را دیده اید که برای ارسال پول، به شیوه ای سریع و ایمن ساخته شده اند. علاوه بر این، برخی از پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی  هم سیستم های پرداخت را در خدمات خود ادغام کرده اند.

بنابراین زمانی که نیاز به پرداخت سریع دارید، باید به کدام یک از این برنامه ها اعتماد کنید؟ در این مقاله چندین برنامه معرفی شده است که به شما کمک می کند برای دوستان خود یا برای هر کس دیگری پول ارسال کنید.

برنامه Cash App

ارسال پول به دیگران

ارسال پول به دیگران

Cash App که قبلا به عنوان Square Cash شناخته می شد.

 یک برنامه انتقال پول فوری از Square است. این شرکت به دلیل سیستم‌های point-of-sale گوشی‌های هوشمند در دستگاه‌های اندروید و iOS شهرت دارد.

 Cash App به شما امکان ارسال یا درخواست پول نقد از سایر کاربران برنامه را می دهد.  همچنین با حساب ایمیل شما همگام می شود، بنابراین می توانید درخواست ها را در آنجا ارسال و دریافت کنید. می‌توانید یک “$cashtag,”  یک برچسب منحصربه‌فرد در اکوسیستم Cash App اضافه کنید که دوستان و خانواده‌تان (و البته دیگران) می‌توانند برای ارسال پول برای شما  از آن استفاده کنند.

پرداخت های شخصی به دوستان و خانواده با استفاده از Cash App رایگان است. مانند بسیاری از برنامه های دیگر در این لیست، پرداخت با کارت اعتباری از طریق Cash App سه درصد کارمزد دارد، در حالی که واریز فوری به حساب منجر به هزینه 1.5 درصدی می شود.

لازم به ذکر است که این برنامه از پرداخت های بیت کوین نیز پشتیبانی می کند.

برنامه Venmo

Venmo محبوب ترین گزینه برای انتقال پول میان کاربران است. به علاوه تعداد زیادی از افراد در حال حاضر حساب Venmo دارند.  اگر می‌خواهید برای دوستانتان پول بفرستید، احتمال زیادی وجود دارد که آنها قبلا یک حساب Venmo  ایجاد کرده باشند.

ارسال پول با استفاده از موجودی Venmo، حساب بانکی یا کارت نقدی شما هیچ هزینه ای ندارد. با این حال، اگر پرداخت Venmo را با استفاده از کارت اعتباری خود انجام دهید، سه درصد هزینه دارد. همچنین، انتقال از حساب Venmo شما به حساب بانکی شما هیچ هزینه ای ندارد، اما انتقال فوری (که گاهی تنها 10 دقیقه طول می کشد) یک درصد کارمزد دریافت می کند.  هزینه آن از حداقل 0.25 دلار تا حداکثر 10 دلار است.

 قبل از استفاده مطمئن شوید که می‌دانید چگونه امنیت حساب Venmo خود را حفظ کنید.

برنامه Facebook Messenger Payments

ارسال پول به دیگران

ارسال پول به دیگران

فیسبوک به عنوان یک غول رسانه های اجتماعی می تواند پرداخت ها را از طریق Facebook Messenger پردازش کند.  همچنین می‌توانید با استفاده از آن به طور مستقیم بدون هیچ هزینه‌ای برای دوستانتان پول ارسال کنید. استفاده از ویژگی های پرداخت و انتقال آن آسان است و به طور یکپارچه با مسنجر ادغام می شود.

مانند Venmo، این احتمال بسیار زیاد است که دوست شما قبلا یک حساب فیس بوک داشته باشد. فقط باید آنها را در مسنجر جستجو کنید، نماد دلار را بزنید و پرداخت خود را انجام دهید. از همه مهمتر اینکه، فیس بوک به دلیل سایر شیوه های کسب درآمد خود نیازی به کسب درآمد از سیستم پرداخت خود ندارد، بنابراین از طریق پرداخت از حساب های بانکی و کارت های نقدی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند.

برنامه Gmail and Google Pay

ارسال پول به دیگران

ارسال پول به دیگران

همه ی بهترین برنامه های پرداخت دارای یک ویژگی بسیار مهم هستند: آن هم اینکه به احتمال زیاد شما و دوستانتان قبلا از این پلت فرم برای کار دیگری استفاده  کرده اید.

 جیمیل دقیقا یکی از همین برنامه ها است، زیرا شرایطی را برای ارسال پول برای شما فراهم می کند. یک ایمیل جدید باز کنید، نماد دلار را انتخاب کنید، درخواست پرداخت خود را اضافه کنید یا آن را پیوست کنید، سپس آن را برای مخاطب مورد نظر خود ارسال کنید. روش پرداخت جیمیل یک راه بسیار عالی است زیرا می‌توانید به هر کسی که درخواست پرداخت داشته باشد ایمیل بزنید.  علاوه بر این، می‌توانید برای انجام این کار از طریق Google Assistant  اقدام کنید.

Google Pay همانطور که انتظار می رود کار می کند. می‌توانید به هر کسی، صرف نظر از داشتن حساب جیمیل یا برنامه Google Pay، پول انتقال دهید.  Google Pay همچنین به خوبی با سایر سرویس های Google ادغام می شود و ارسال و دریافت پول در کل اکوسیستم گوگل را آسان می کند.

 گوگل مانند فیس بوک نیازی به کسب درآمد از سیستم پرداخت خود ندارد، بنابراین انتقال و پرداخت از کارت های نقدی و حساب های بانکی رایگان است. با این حال، از کارت های اعتباری 2.9 درصد کارمزد دریافت می کنند.

اپلیکیشن PayPal

ارسال پول به دیگران

ارسال پول به دیگران

برخلاف نظر مخالفان، PayPal هنوز هم یک انتخاب فوق‌العاده  و محبوب برای ارسال پول به دوستان شما به شکلی سریع است.  طراحی مجدد برنامه به این معنی است که استفاده از PayPal اکنون بدون بروز هیچ گونه مشکلی است.

 این برنامه برای اندروید و iOS در دسترس است و امروزه، اکثر افراد به دلیل ادغام PayPal در سراسر زندگی دیجیتال ما یک حساب کاربری دارند. می توانید از حساب پی پال خود برای خرید انواع محصولات، پرداخت قبوض و غیره استفاده کنید.

در صورت استفاده از لینک PayPal.me، ارسال پول به دوستان و خانواده رایگان است. یکی از دوستان یا اعضای خانواده می تواند لینک خود را از داخل برنامه برای شما ارسال کند. پرداخت‌های نقدی و کارت اعتباری از طریق برنامه PayPal  شامل کارمزد 2.9 درصدی به اضافه 0.30 دلار برای پردازش است. در واقع PayPal از این طریق کسب درآمد می کند.

اپلیکیشن Apple Pay Cash

Apple Pay Cash یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پرداخت است. اما فقط کاربران iOS می توانند از طریق آن فرآیند ارسال و دریافت را انجام دهند. به هر حال، اگر از آیفون استفاده می‌کنید و غالبا برای سایر کاربران iOS پول ارسال می‌کنید، مطمئنا این برنامه ارزش بررسی و امتحان کردن را دارد.

برنامه Apple Pay Cash دارای یکسری ویژگی های اضافی است، به علاوه به راحتی با همه دستگاه های اپل و iOS  ادغام می شود. به عنوان مثال، می‌توانید با استفاده از Siri   فرآیند ارسال و دریافت را انجام دهید.

 برای پرداخت‌های iOS به iOS یا پرداخت‌هایی که از طریق debit card شما انجام می شوند، هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. با این حال، پرداخت با کارت اعتباری سه درصد کارمزد دارد.

بهترین اپلیکیشن پرداخت کدام است؟

 از نظر من، بهترین برنامه پرداخت باید دو اصل مهم را پوشش دهد: یک اینکه رایگان باشد، و دوم اینکه دوستان و خانواده  در حال حاضر از آن استفاده کنند. اگر برنامه انتخابی شما این دو مورد را دارد، شما در مسیر درستی هستید. برنامه‌های مورد بحث در این مقاله به شما امکان می‌دهند پول نقد را به راحتی، ایمن و بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای برای دوستان خود ارسال کنید.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT