از کجا وب مانی بخریم

از کجا وب مانی بخریم ؟ | چطوری وبمانی بخریم ؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

وب مانی ( Webmoney ) یک‌ نوع سیستم پرداخت الکترونیکی بسیار سریع است که بدون وابستگی به کارت‌های اعتباری یا حساب‌های بانکی در اختیار مشتریان یا کاربران قرار می‌گیرد. سرویس وب مانی تحت قوانین تحریم های بین الملل نیست و به راحتی میتوانید با آی پی ایران و مشخصات ایرانی خود در این سایت فعالیت داشته باشید و از طریق سایت وب مانی دریافت یا پرداخت دلاری داشته باشید. اما سوال ایجاست که از کجا وب مانی بخریم ؟

شارژ حساب وبمانی

از کجا وب مانی بخریم ؟

امنیت بالای وب مانی مهترین مسئله برای کاربران بین المللی این سرویس انتقال پول جهانی است. همه تراکنش‌هایی که در سیستم وب مانی صورت می‌گیرند و به پایان می‌رسند، کاملا امن، برگشت‌ناپذیر و غیر قابل ردیابی هستند. به طوری که تا کنون طبق اخبار هیچ گونه حمله سایبری موفق به از بین رفتن سرمایه یا لو رفتن اطلاعات کاربران این سرویس نشده است. افرادی که با ارزهای دیجیتال کار میکنند با اصطلاح ویژگی ناشناس برای نقد کردن مبالغ خود آشنا هستند. این ویژگی جذاب به صورت پیش فرض در وب مانی وجود دارد و یکی از آپشن های خوب این سرویس انتقال بین المللی وجه است.

در نهایت سیستم وب مانی اخیرا موفق شد تا تاییدیه معتبر و استاندارد اتحادیه اروپا را هم کسب کند.

کیف پول های وب مانی

برای کار کردن با سیستم وب مانی باید بدانید که شما با این سرویس میتوانید بر روی یک حساب چند کیف پول مختلف با ارزهای مختلف ایجاد کنید.

خرید دلار وب مانی

مهم ترین کیف پولی که شاید کاربران ایرانی در وب مانی برای خود ایجاد میکنند کیف پول دلاری است. کیف پول دلاری با نماد WMZ شناخته میشود.
کیف پول های دیگری نیز میتوان در این سایت ایجاد کرد به طور مثال :

کیف پول بیت کوین WMX
کیف پول بیت لایت کوین WML
 کیف پول طلا WMG
 کیف پول یورو WME
امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT