از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟ مزایا و کاربردهای ووچر پرفکت مانی وقتی به چشم می‌آید که بخواهید خدمات یا کالای یک سایت خارجی را بخرید، یک هتل را در گوشه ای از دنیا رزرو کنید یا در یک آزمون بین المللی شرکت کنید. حتما تا به ‌حال برایتان پیش آمده است که با یک کارت هدیه با مبلغ مشخص کالایی خریده‌اید و بعد کارت را دور انداخته اید. کاربرد ووچر کارت نیز به عنوان یک کوپن دیجیتال شباهت زیادی به کارت‌های هدیه فیزیکی دارد.

خرید ووچر پرفکت مانی

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

پرفکت مانی نوعی سیستم انتقال پول در سطح بین المللی است. برای انتقال پول در این سیستم دو روش تعریف شده است:

  • انتقال حساب به حساب پرفکت مانی
  • انتقال با ووچر پرفکت مانی

در حال حاضر روش دوم محبوب‌‌‌‌تر است و کاربران بیشتر ترجیح می دهند از طریق کد ووچر پرفکت مانی حساب های خود را پرداخت کنند یا آن را در اختیار دیگران قرار دهند تا به حسابشان ارز واریز نمایند.

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

در واقع ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ عددی است که مزیت‌‌‌ها و کاربردهای زیادی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی دارد. کارکرد ووچر پرفکت مانی مانند خیلی از کارت‌های هدیه یا کارت شارژ‌های معمول است. کافیست کد‌های این کارت را در سایت هدف خود وارد کنید و از خدمات و کالاهای مورد نیاز خود در سایت‌های بین المللی بهره مند شوید.

خرید ووچر پرفکت مانی

مراجعه حضوری به صرافی‌‌‌ها یا‌‌ ایجاد حساب در وب سایت پرفکت مانی از روشهای تهیه ووچرکارت است. یک روش دیگر خرید این کارتها که طرفداران بیشتری دارد مراجعه به صرافی‌های آنلاین معتبر است. برخی سایت‌های معتبر ایرانی بستر امن و مطمئنی برای خرید ووچر پرفکت مانی فراهم کرده اند. کافیست در اینترنت سرچ کنید و به راحتی به یکی از این سایت‌‌‌ها دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید این کارت‌‌‌ها را با مبالغ مختلف از یک دلار تا مبلغ مشخص خریداری کنید. حتما هنگام خرید به اعتبار سایت و نشانه‌های اعتماد آن دقت داشته باشید. در صورت خرید ووچر پرفکت مانی از اول پرداخت از مزایای زیر بهره مند می‌شوید:

  • شارژ حساب پرفکت مانی با بهترین نرخ
  • پشتیبانی فوری و مطمئن
  • انجام سریع سفارش

مزایای ووچر پرفکت مانی چیست؟

از ویژگی‌های این کارت شارژ می‌توان به استفاده راحت و امنیت بالا ی آن در بستر اینترنت اشاره کرد. در بیشتر سایت‌های اینترنتی، ووچر پرفکت مانی مورد پذیرش است. اعتبار موجودی ووچر پرفکت مانی به صورت دلار یا چند یورویی تعیین می‌شود. خرید این نوع کارت‌‌‌ها به صورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام می‌پذیرد. اگر شما نیز می‌خواهید به نقاط مختلف دنیا ارز منتقل کنید و پرداخت اینترنتی حساب‌های خود را در بستری امن و با آسودگی خاطر انجام دهید ووچر پرفکت مانی گزینه مناسبی برای‌‌ شماست. به طور کلی مهمترین مزایای ووچر پرفکت مانی عبارتند از:

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

  • آزادی عمل کاربران ایرانی
    سیستم مالی پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده است، به همین دلیل استفاده از خدمات آن رواج زیادی در میان کاربران ایرانی دارد.
  • پرداخت سریع
    هنگام دریافت این کد با تأخیر مواجه نمی شوید و در کمترین زمان ممکن پرداختی شما انجام می‌پذیرد. به محض اینکه اطلاعات لازم را وارد نمودید مبلغ درخواستی به حساب شما واریز می‌شود و می‌توانید با خیال راحت کالا و خدمات مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

  • عدم نیاز به پول نقد
    یکی از مهم ترین و در عین حال ساده ترین مزیت‌های ووچر پرفکت مانی عدم نیاز شما به پول نقد برای انجام مبادلات و خرید کالا و خدمات مختلف است.
  • خرید و فروش سریع
    علاوه بر خرید آسان، این سرویس به شما فرصتی می‌دهد تا در هر نقطه‌ای از دنیا که هستید و در هر لحظه بتوانید پول نقد مورد نیاز خود را از صرافی‌های معتبر دریافت کنید.
  • نداشتن محدودیت در ارائه خدمات

یکی از مزیت‌های ووچر پرفکت مانی عدم محدودیت آن برای استفاده عموم می‌باشد. در واقع هر فردی در هر نقطه از دنیا می‌تواند از ووچر کد استفاده کند و فرایند خرید یا انتقال وجه خود را در بستر اینترنت انجام دهد.

  • کارتی بدون تاریخ انقضا
    ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا ندارد و یک کارت شارژ نامحدود است. این ویژگی یکی از مهمترین مزیت‌های ووچر پرفکت مانی به شمار می‌رود. شما هر زمان که اراده کنید قادرید مبالغ خود را نقد کنید و نگران تاریخ انقضای کارت نباشید.
  • کارمزد پایین

شاید گمان کنید خرید پرفکت مانی کارمزد دارد اما دریافت این کارت شارژ اینترنتی تقریبا هیچ هزینه ای برای شما ندارد. برخی افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال به صورت دائم مشغول پرداخت‌های ارزی هستند. بنابراین استفاده از ووچر کارت به دلیل کارمزد بسیار پایین برای این دسته از افراد یک ویژگی مهم محسوب می‌شود چرا که کارمزد در حجم بالا مبلغ قابل توجهی می‌شود. بنابراین افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند از فروش ووچر کد به عنوان یک ابزار مطمئن و پرسرعت برای انتقال ارز استفاده کنند.

  • امنیت بسیار بالا
    یکی از مهمترین مسائل در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی موضوع امنیت است. در حال حاضر پرداخت‌‌‌ها با استفاده از ووچر پرفکت مانی امنیت بسیار زیادی دارد؛ به همین دلیل هم روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود. تمام راه‌های نفوذ عوامل مخرب در این روش پرداخت مسدود شده است. به همین دلیل امنیت پول کاربران کاملا تضمین می‌شود و انتقال به صورت مستقیم صورت می‌پذیرد.
از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

از کجا ووچر پرفکت مانی بخریم ؟

  • صرفه جویی در وقت و تجربه خریدی امن

استفاده از ووچر پرفکت مانی یکی از بهترین روش‌‌‌ها برای صرفه جویی در وقت و زمان و سایر هزینه‌‌‌ها و در نتیجه تجربه یک خرید اینترنتی امن است. در حال حاضر صرافی‌های زیادی در سطح کشور با پشتیبانی از خدمات ووچر پرفکت مانی به کاربران فرصتی می‌دهند تا با خرید کد از این صرافی‌‌‌ها خریدی امن و مطمئن را با استفاده از این کارت شارژ‌‌‌ها تجربه نمایند.

روش شارژ کردن ووچر پرفکت مانی

اگر می‌خواهید برای خرید کالا یا خدمات مختلف از این کارت شارژ‌‌‌ها استفاده کنید باید به سایت صرافی‌های معتبر مانند اول پرداخت فعال در حوزه ارزهای دیجیتال و خرید و فروش ووچر پرفکت مانی مراجعه کنید و بعد از دریافت کد‌های مربوطه برای خرید کالا یا خدمات مختلف در سایت‌‌‌ها مورد نظر اقدام نمایید. روی هر کارت ووچر پرفکت مانی که دریافت می‌کنید یک شماره ۱۰ رقمی به همراه کد فعال سازی ۱۶ رقمی درج شده است. تنها کافیست این کد ۱۶ رقمی و ده رقمی را در سایت‌های مورد نظر برای خرید انواع کالا یا بهره مندی از خدمات مورد نظر خود وارد کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT