کد ووچر پرفکت مانی

نحوه تست سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی صادر شده

زمان مطالعه 2 دقیقه

همانطور که می دانید و نیز در مقاله ای با عنوان کارت شارژ (ووچر) پرفکت مانی شما را با کارت شارژ (ووچر) پرفکت مانی آشنا کردیم، ووچر برای شما این امکان را فراهم می کند تا به آسانی به نقل و انتقال پول دیجیتال خود در سراسر دنیا بپردازید. همچنین نحوه خرید ووچر پرفکت مانی را در مقاله ی  آموزش خرید ووچر پرفکت مانی به شما آموزش دادیم. اکنون که هم با این نوع کارت شارژ آشنایی پیدا کردید و هم با نحوه خرید آن آشنا شدید، در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان نحوه فعال سازی و تائید سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی برای استفاده از کارت شارژ پرفکت مانی را آموزش دهیم. همراه اول پرداخت باشید.

نحوه فعال سازی و تائید سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی

دوستان، ووچر یا همان E-Voucher حاوی یک شماره سریال دیجیتال منحصر به فرد 16 رقمی، و یک کد فعال سازی 10 رقمی می باشد و همچنین شامل تاریخ انجام تراکنش ها می باشد.

جالب است بدانید که تنها مالکان ووچر، مجاز هستند تا کارت شارژ پرفکت مانی (E-Voucher) را فعال سازی نمایند.

به منظور فعال سازی و تائید درستی ووچر کارت شارژ پرفکت مانی خود، طبق مراحل زیر عمل نمائید.

مرحله اول : ابتدا می بایست مطابق با شکل زیر به سیستم پرداخت پرفکت مانی (Perfect Money payment system) لاگین نموده و در قسمت Deposit گزینه ی Perfect Money E-Voucher را انتخاب نمائید.

سپس مشاهده خواهید کرد که صفحه ای با سربرگ هایی با عناوین زیر :

  • Perfect Money voucher number.
  • Perfect Money voucher activation code.

که مربوط به شماره ووچر و فعال سازی ووچر پرفکت مانی می باشد، ظاهر خواهد شد.

شما گزینه ی دوم یعنی Perfect Money voucher activation code را انتخاب نمائید تا پنجره زیر برایتان ظاهر شود.

مرحله دوم : در این مرحله می بایست مکان های خالی ظاهر شده در صفحه را با اطلاعات خواسته شده ی مربوطه پر نمائید. لطفا شماره ی ووچر و نیز کد فعال سازی را طبق آنچه در تصویر مشاهده می نمائید، وارد نموده و سپس گزینه ی Activate an e-voucher را انتخاب نمائید.

مرحله سوم : بعد از انجام این کار، 3 حالت برای شما اتفاق می افتد.

  • حالت اول : اگر پیامی مشابه با عکس زیر دریافت کردید ، یعنی کارت شما مشکلی ندارد و میزان موجودی آن را می توانید مشاهده فرمائید. توجه کنید هدف شما از این کار تائید سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی بوده است پس گزینه Complete activation را انتخاب نکنید؛ چرا که با این کار، موجودی به حساب تان منتقل می شود.
  • حالت دوم : در صورتی که پیام زیر را دریافت کردید یعنی کارت شما قبلا استفاده شده است.
  • حالت سوم : در صورتی که هیچ یک از پیام های زیر برای شما نمایش داده نشد، ممکن است که سایت پرفکت مانی در حال به روز رسانی باشد. بنابراین با گذشت چند ساعت دوباره امتحان کنید.

به راحتی تائید سالم بودن کد ووچر پرفکت مانی شما با موفقیت انجام شده است و از این به بعد شما عزیزان قادر خواهید بود از کارت شارژ یا همان ووچر پرفکت مانی خود به راحتی استفاده نمائید.

همراهان همیشگی، چنانچه شما موفق به دریافت ووچر پرفکت مانی و شارژ آن شده اید و در حال حاضر برای شروع به کارگیری آن نیاز به راهنمائی دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله ای تحت عنوان طریقه استفاده از ووچر پرفکت مانی را با دقت مطالعه نمائید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT