استیگینگ استیبل کوین UST

استیگینگ استیبل کوین UST در بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارزی جهان، اکنون امکان استیگینگ استیبل کوین UST مبتنی بر ترا را فراهم کرده است. ممکن است تا 19.63٪ بازده سالانه (APY) نیز ایجاد کند.

استیگینگ استیبل کوین UST

صرافی رمزارزی برنامه خود را برای راه اندازی استیگینگ دیفای در آگوست 2020 (مرداد 1398) اعلام کرد. در ابتدا، این صرافی به کاربران اجازه می داد Dai، استیبل کوین بومی پلتفرم MakerDAO را سرمایه گذاری کنند. استیگینگ این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا با قفل کردن دارایی های دیجیتال خود در یک قرارداد هوشمند، درآمد غیرفعالی کسب کنند.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، LUNA، رمزارز بومی شبکه ترا، توانست به بالاترین قیمت تاریخ خود یعنی 119.18 دلار برسد.

UST بزرگترین استیبل کوین غیرمتمرکز با ارزش بازار 16.6 میلیارد دلار است. برخلاف USDT تتر و USDC Circle، اکنون توسط هیچ حزب متمرکزی کنترل نمی شود.

آیا UST ایمن است؟

پروتکل آنچور ترا نسبت به رقبای مانند Dai و USDC سوددهی بسیار بالاتری ارائه می دهد (چه رسد به نرخ های بانکداری سنتی). با این حال، مشخص نیست که آیا این پروژه در درازمدت پایدار خواهد بود یا خیر، زیرا بسیاری در مورد اینکه آیا این پروژه قدرت ماندگاری خواهد داشت یا خیر تردید دارند.

UST برای مدت کوتاهی در دسامبر 2020 (آذر-دی 1398) دچار اختلال شد و به 0.86 دلار کاهش یافت. همچنین در ماه می گذشته (اردیبهشت 1400) چندین بار به زیر 1 دلار سقوط کرده بود.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، بنیاد Luna Guard، نهادی که توسط Terraform Labs ایجاد شده است، شروع به انباشت بیت کوین برای کمک به پشتیبانی از UST در دوره های نوسان شدید بازار کرد. با این حال، اگر قیمت بیت کوین کاهش شدیدی داشته باشد، ممکن است اوضاع خوب پیش نرود.

تعریفی از استیکینگ ارز دیجیتال

به زبان ساده، استیکینگ به معنی دریافت سود به خاطر نگهداری یک ارز دیجیتال در مکانی مشخص همانند یک کیف پول یا حساب کاربری‌ یک صرافی است. به منظور استیک رمز ارز دو راه پیش پای هولدرها قرار دارد؛ راهکار نخست، نگهداری در کیف پول است. این روش استیکینگ سرد نام دارد. دومین روش، استیک کردن در دل یک صرافی کریپتوکارنسی است.

منبع: U.today

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT