توکن بازی اکسی اینفینیتی (AXS)

افزایش ۲۲درصدی قیمت توکن بازی اکسی اینفینیتی (AXS)

زمان مطالعه 2 دقیقه

اکسی اینفینیتی(AXS)، دومین توکن بزرگ بازی های رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، با 22 درصد افزایش به 73.05 دلار رسیده است. این افزایش قیمت پس از برنامه‌های مشخص شده برای بهبود مدیریت جامعه در بازی همنام توسط شرکت سازنده بازی Sky Mavis اتفاق افتاد. همچنین دیدگاه این تیم رسیدن به سمت اقتصاد کاملاً غیرمتمرکز است.

قیمت توکن بازی اکسی اینفینیتی (AXS)

علاوه بر این، واکنش جامعه به این خبر مثبت بود و به AXS کمک کرد تا به بالاترین سطح دو ماهه خود برسد. به همین ترتیب، این توکن همچنین متوجه افزایش حجم معاملات نزدیک به 2 میلیارد دلار شد. Axie Infinity از زمان عرضه‌اش در سال 2018(1396) به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کسب درآمد تبدیل شد.

توکن بازی اکسی اینفینیتی (AXS)

توکن بازی اکسی اینفینیتی (AXS)

در یک وبلاگ رسمی، سازنده گفت که قصد دارد اقداماتی را اجرا کند که در نهایت خزانه 2 میلیارد دلاری AXS را برای جامعه باز کند. این یک برنامه سه فازی را برای آوردن بازی به یک مدل کاملاً غیرمتمرکز را به ارمغان آورد. این طرح افزایش جوایز شرط بندی و تشویق مشارکت جامعه است.

تا پایان ماه مارس(اوایل فروردین)، Sky Mavis همچنین آماده است تا یک بروزرسانی در مقیاس بزرگ برای Axie به نام Origins ارائه دهد. انتظارات به روز رسانی نیز در هفته های اخیر به رشد AXS کمک کرده است.

فیلیپ لا(Philip La)، رهبر محصول بازی در Sky Mavis اظهار داشت:

“برای روشن شدن موضوع، ما همچنان در نظر داریم تا Origin را تا پایان ماه منتشر کنیم که در حال نزدیک شدن است، اما مهندسان ما بی وقفه برای صیقل دادن آن و رفع اشکالات کار می کنند. ارسال یک محصول بسیار پیچیده و با کیفیت، سخت است. مهندسان، ممکن است با این همدلی کنند. ما فشار می آوریم!”

به علاوه، این پیشنهاد همچنین شامل برنامه‌هایی برای فرآیندهای سوزاندن توکن AXS برای حفظ ثبات بود؛ حرکتی که انتظار می‌رود به نفع قیمت توکن باشد.

منبع:coinquora

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT