بازار لوازم جانبی عمده فروشی

بازار لوازم جانبی عمده فروشی: راهنمای راه اندازی برای خرده فروشان جدید (2024)

زمان مطالعه 8 دقیقه

چه به دنبال لوازم جانبی مد عمده فروشی یا چند زیورآلات سرگرم کننده و دواد باشید، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. بازار لوازم جانبی عمده فروشی را بشناسید.

بسیاری از خرده فروشان جدید که در بازارهای عمده فروشی لوازم جانبی غوطه ور هستند کمی غرق شده اند. برخی احساس می کنند گزینه های زیادی وجود دارد یا چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد. دیگران راهنمایی و بینش بیشتری در مورد چگونگی انجام بهترین انتخاب می خواهند.

مهم نیست در کجا سقوط می کنید، این مقاله به شما کمک می کند تا در بازار عمده فروشی لوازم جانبی حرکت کنید، محصولات مناسب برای فروشگاه و مشتریان خود را انتخاب کنید و مطمئن شوید که فقط با بهترین شرکت های عمده فروشی لوازم جانبی تجارت می کنید.

بازار عمده فروشی لوازم جانبی چیست؟

بازار عمده فروشی لوازم جانبی مانند یک انبار بزرگ است که لوازم جانبی در آن به مقدار زیاد فروخته می شود، نه فقط یک یا دو کالا در یک زمان. این لوازم جانبی شامل چیزهایی مانند جواهرات، کیف های دستی، عینک آفتابی، کمربند، محصولات مو و حتی چیزهایی برای گوشی یا لوازم الکترونیکی شماست.

بازار عمده فروشی لوازم جانبی رابط بین افرادی است که محصولات را تولید می کنند (تولید کنندگان) و افرادی که آنها را به شما می فروشند (خرده فروشان). بسیاری از سازندگان این لوازم جانبی جالب نمی‌توانند یا نمی‌خواهند با هزاران سفارش کوچک مقابله کنند، بنابراین آنها را به صورت عمده به عمده‌فروشان می‌فروشند.

چرا وارد بازار عمده فروشی لوازم جانبی شوید؟

بازار عمده فروشی لوازم جانبی با پیش بینی ها حاکی از افزایش حجم بازار و درآمد در مناطق مختلف، رشد باورنکردنی را تجربه کرده است.

. در ایالات متحده، پیش‌بینی می‌شود که بازار لوازم جانبی از سال 2023 تا 2026 به میزان 1.01 درصد رشد کند که در نتیجه حجم بازار 104.7 میلیارد دلار در سال 2026 خواهد بود.

. در سطح جهانی، انتظار می‌رود که بازار لوازم جانبی مد شاهد نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) 12.3 درصدی بین سال‌های 2023 و 2028 باشد.

. پیش‌بینی می‌شود که بازار لوازم جانبی تلفن همراه از سال 2023 تا 2033 با CAGR 6.8 درصد رشد کند و انتظار می‌رود ارزش بازار آن تا سال 2033 به 189.8 میلیارد دلار برسد.

. چین از نظر درآمد در بازار لوازم جانبی با رکورد 98.3 میلیارد دلار جایگاه پیشرو دارد.

این ارقام مسیری قوی را برای بازار عمده فروشی لوازم جانبی نشان می دهد که لوازم جانبی موبایل و جواهرات پیشرو هستند. این نرخ‌های رشد نشان‌دهنده یک بازار پر رونق با فرصت‌هایی برای بازیگران جدید و فعلی است.

نحوه خرید لوازم جانبی به صورت عمده

1. آنچه را که نیاز دارید مشخص کنید

با تصمیم گیری در مورد اقلام عمده فروشی شروع کنید. این موارد می تواند هر چیزی باشد، از جواهرات، کلاه و کمربند گرفته تا قاب گوشی، شارژر و هدفون.

سبک یا سبکی را انتخاب کنید که مناسب شما یا بازار هدفتان باشد. به سبک مدرن، قدیمی، لوکس، گاه به گاه یا سبک خاص دیگری فکر کنید. به مقاله‌های فهرستی از شرکت‌های رسانه‌ای مد مشهور نگاه کنید تا نبض آنچه را که در حال حاضر می‌فروشند، دریافت کنید، سپس با یافتن آن محصولات در فروشگاه‌های دیگر و جستجوی آن‌ها در سایت‌هایی مانند Google Trends، از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای مثال، می‌توانید با سنجش میزان علاقه، تعیین کنید که آیا چیزی در حال روند است یا خیر. روند زیر نشان دهنده لوازم جانبی لوکس است. این رشد خفیف و ثابتی را در طول پنج سال گذشته نشان می‌دهد و در طول ماه‌های زمستان افزایش چشمگیری داشته است.

همانطور که در حال انجام جستجوی خود هستید، صفحه گسترده ای از موارد، پیوندها، یادداشت ها و هر جزئیات دیگری که در طول فرآیند طوفان فکری توجه شما را جلب می کند، نگه دارید. این بعداً هنگامی که تصمیمات نهایی خود را می گیرید مفید خواهد بود.

💡نکته حرفه ای: کل هزینه ای را که می خواهید یا می توانید برای خرید لوازم جانبی عمده هزینه کنید، محاسبه کنید. شامل هزینه کالا، حمل و نقل، مالیات و هر گونه هزینه اضافی دیگر می شود. سپس، حاشیه سود ایده آل خود را برای کمک به مذاکره در مورد قیمت ها با عمده فروشان تعیین کنید.

2. عمده فروشان تحقیق کنید

از دایرکتوری های عمده فروشی آنلاین برای یافتن لیستی از عمده فروشان که با نوع لوازم جانبی مورد نظر شما معامله می کنند، استفاده کنید. برخی از فهرست های محبوب عبارتند از Faire، Alibaba و Wholesale Central.

هنگام تحقیق در مورد عمده فروشان، موارد زیر را در نظر بگیرید:

. محلی در مقابل بین المللی عمده فروشان محلی ممکن است هزینه های حمل و نقل کمتر و تحویل سریعتر را ارائه دهند. عمده فروشان بین المللی می توانند قیمت محصولات پایین تری را ارائه دهند. اما باید عواملی مانند هزینه های حمل و نقل، عوارض گمرکی، موانع زبانی و زمان طولانی تر را در نظر بگیرید.

. جزئیات. قیمت محصولات، حداقل مقادیر سفارش (MOQ) و ساختارهای تخفیف را برای خرید عمده مقایسه کنید. شرایط پرداخت، هزینه های حمل و نقل و سیاست های بازگشت هر فروشنده را بدانید.

. بررسی ها و توصیفات. به دنبال بررسی در سایت های بررسی مستقل یا در وب سایت عمده فروشی آنها باشید. یا از فروشنده بخواهید که از دیگر مشتریان راضی خود، توضیحات یا ارجاعاتی بدهد.

چند عمده‌فروش را فهرست کنید که با معیارهای شما مطابقت دارند. سپس، با آنها تماس بگیرید تا خدمات مشتری، تمایل به ارائه اطلاعات و بحث در مورد نیازهای خود را ارزیابی کنید.

همچنین ممکن است بخواهید از آنها چیزهایی مانند:

. کپی پروانه کسب و ثبت نام آنها

. یک کپی از گواهی های انطباق

. مدارک ثبت نام در هر نهاد ضروری

. مراجع و اطلاعات تماس از مشتریان فعلی

💡نکته PRO: در صورت امکان، از محل عمده فروش یا نمایشگاه های تجاری که در آن شرکت می کنند بازدید کنید. می توانید کیفیت محصولات را از نزدیک بررسی کنید. به علاوه، ملاقات حضوری باعث ایجاد اعتماد و ایجاد یک رابطه تجاری بهتر می شود.

3. یک سفارش نمونه قرار دهید

با عمده فروش تماس بگیرید و در مورد سفارش نمونه سوال کنید. هرگونه هزینه‌های مرتبط با سفارش نمونه، از جمله قیمت هر مورد، هزینه‌های حمل و نقل و سایر هزینه‌ها را بدانید.

برای ثبت سفارش نمونه، فرآیند عمده فروش را دنبال کنید. این ممکن است شامل پر کردن فرم سفارش، ایجاد حساب کاربری یا تماس با نماینده فروش باشد. سپس هزینه سفارش نمونه خود را بپردازید و محکم بمانید تا زمانی که بیاید.

💡نکته PRO: محصولات سفارش نمونه را از نظر کیفیت، طرز کار و مطابقت با توضیحات محصول به طور کامل بررسی کنید. اگر لوازم جانبی جنبه‌های کاربردی دارند، مانند تسمه‌های قابل تنظیم برای کمربند، آن‌ها را تست کنید تا مطمئن شوید مطابق انتظار کار می‌کنند.

4. محصولات جانبی خود را سفارش دهید

قبل از سفارش عمده، در مورد قیمت هر واحد مذاکره کنید، به خصوص اگر در تعداد زیاد سفارش می دهید. در مورد شرایط پرداخت که برای هر دو طرف مطلوب است مذاکره کنید. شرایط متداول ممکن است شامل یک واریز وجه از قبل باشد که مانده آن پس از تحویل است.

فرآیندی برای دریافت سفارش عمده داشته باشید. حتماً محموله را با فرم سفارش و PO بررسی کنید تا مطمئن شوید که محصولات مناسب را دریافت می کنید. همیشه لوازم جانبی را از نظر کیفیت و هرگونه آسیب بررسی کنید.

💡نکته PRO: سوابق دقیقی از سفارش، از جمله کلیه ارتباطات، فاکتورها، رسیدهای تحویل، و هر گونه مشکلی که با آن مواجه می شوید را نگه دارید.

نکاتی برای خرید عمده لوازم جانبی

1. روند بازار لوازم جانبی عمده فروشی را درک کنید

می دانید که بازار عمده فروشی لوازم جانبی در حال رونق است. اما وقت آن رسیده است که کمی عمیق تر بگردیم. آیا می دانید کدام نوع از محصولات در میان مخاطبان خاص و جمعیت شناسی و در کدام بخش از کشور محبوبیت بیشتری دارند؟

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق باشد، اینها ارتباطات مهمی هستند که باید ایجاد کنید. به این تناسب محصول با بازار گفته می‌شود، که اساساً نشان می‌دهد که چگونه لوازم جانبی فروشگاه خود را با افرادی که می‌خواهید آنها را به آنها بفروشید مطابقت داده‌اید.

شما می توانید روندها را بهتر درک کنید:

اشتراک در مجلات تجاری و گزارش های مربوط به بازار شما

شبکه سازی با همتایان صنعت و رفتن به رویدادها

حضور در نمایشگاه ها و نمایشگاه ها

اگر رابطه خوبی با عمده فروشان داشته باشید و مرتباً از آنها سفارش دهید، می توانید در مورد محصولات و روندهای جدیدی که آنها در بازار می بینند نیز اطلاعاتی کسب کنید.

2. محصولات محبوب را در Faire بیابید

پیدا کردن لوازم جانبی بوتیک می تواند بسیار ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. این امر به ویژه در مورد توسعه پلتفرم های عالی مانند Faire صادق است. کافی است یک جستجوی ساده برای لوازم جانبی انجام دهید یا نوار کناری را بررسی کنید تا موجودی گسترده ای از محصولات عمده فروشی منحصر به فرد Faire را خریداری کنید.

در اینجا نگاهی به بخش “دستبند” در زیر دسته “جواهرات” می اندازیم.

می‌توانید بر اساس محصولات یا تأمین‌کنندگان جستجو کنید، و همچنین جستجوهای خود را، مانند حداقل ارزش سفارش و مکانی که می‌خواهید فروشندگان لوازم جانبی عمده‌فروشی شما مستقر باشند، بررسی کنید.

این می تواند در مورد حمل و نقل سریع و هزینه هایی مانند تعرفه هایی که ممکن است از حمل و نقل برخی اقلام از خارج از ایالت یا خارج از کشور متحمل شوید، بسیار کمک کند.

3. همانطور که برنامه ریزی می کنید، ذهنیت رشد را حفظ کنید

رشد یکی از آینده نگرترین چیزهایی است که قبل از شروع کار با توزیع کنندگان لوازم جانبی عمده باید در نظر بگیرید. مطمئناً، قبل از اینکه مطمئن شوید فروشگاه شما شروع به کار خواهد کرد، به تعداد زیادی از کالاهای معین نیاز ندارید.

اما قبل از اینکه متوجه شوید، ممکن است مشتریان بیشتری داشته باشید، که به معنای تکمیل سفارشات بیشتر است. زمانی که فروشگاه شما در حال رشد است، موقعیت بد (و کمی طعنه آمیز!) است، اما تامین کنندگان شما نمی توانند تقاضای مشتریان شما را برآورده کنند.

شما می توانید با چسبیدن به فروشندگان عمده فروشی لوازم جانبی که در محصولاتی که می فروشید تخصص دارند، به طور بالقوه از آینده کسب و کار خود محافظت کنید.

از طرف دیگر، آنها ممکن است مجموعه های بزرگ و جامعی را در مورد انواع خاصی از اقلام به رخ بکشند، به طوری که شما می دانید که آنها آماده هستند تا زمانی که تقاضای شما درخواست می کند، عرضه را افزایش دهند.

به عنوان مثال، اگر به فروش وصله های قابل جابجایی برای کلاه های اسنپ بک علاقه دارید، شرکتی مانند Pull Patch را در نظر بگیرید. این تمام چیزی است که می‌فروشد، بنابراین می‌دانید که آنها را خوب می‌کند و اگر تقاضا برای این اقلام در فروشگاه شما افزایش یابد، احتمالاً می‌تواند سفارش‌های افزایش یافته را برآورده کند.

تسخیر بازار عمده فروشی لوازم جانبی

از نظر بیرونی، بازار لوازم جانبی عمده فروشی می تواند بسیار ترسناک به نظر برسد. این به این دلیل است که راه‌های بی‌پایانی برای انجام کارها وجود دارد، همراه با ملاحظات زیادی که باید در این مسیر رعایت کنید.

اما به همان اندازه فرصت برای کارآفرینان خرده‌فروشی وجود دارد که این کار را به درستی انجام می‌دهند.

این امر به ویژه در مورد بازار عمده فروشی لوازم جانبی ایالات متحده صادق است، جایی که ما بزرگترین در جهان هستیم که کمد لباس، خانه ها، دفاتر…

تا زمانی که با یک برنامه به آن نزدیک شوید و برای انجام تحقیقات خود وقت بگذارید، واقعاً هیچ چیز مانع از این نمی شود که در دنیای گسترده لوازم جانبی، چیز بزرگ بعدی باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT