عمده فروشی پوشاک بوتیک

عمده فروشی پوشاک بوتیک: 9 بهترین تامین کننده + نکات منبع (2024)

زمان مطالعه 12 دقیقه

اگر رابطه خوبی با عمده فروش برقرار کنید، می توانید بهترین قیمت ها را مذاکره کنید. بعلاوه، می‌توانید برای فروش یک خط لباس خاص، حقوق انحصاری درخواست کنید که به شما مزیت رقابتی در بازار می‌دهد. سوال این است: از کجا برای یک بوتیک لباس می‌خرید؟ عمده فروشی پوشاک خوب را در ادامه بشناسید.

کمبود تامین کننده لباس برای مشاغل بوتیک وجود ندارد، اما یافتن بهترین ها نیاز به کمی کار دارد.

برای کمک، در اینجا لیستی از برترین فروشندگان لباس بوتیک عمده فروشی که در سراسر جهان ارسال می کنند آورده شده است. اگر تعجب کرده اید که بوتیک ها لباس های خود را از کجا تهیه می کنند، فروشندگان تحت پوشش منابعی را نشان می دهند که برای نگهداری قفسه های خود استفاده می کنند.

عمده فروشی پوشاک بوتیک چیست؟

عمده فروشی پوشاک بوتیک به معنای خرید عمده لباس های باکیفیت، منحصر به فرد و مد روز و فروش مجدد آنها به مشتریان در یک نشانه گذاری است. بسیاری از خرده فروشان کوچک و تخصصی پوشاک در این بخش وجود دارند که در ارائه چیزهای متمایز و شیک تخصص دارند.

عمده فروشی از سال 2017 بسیار محبوب شده است. کل فروش عمده فروشان در ایالات متحده در جولای 2022 به 697.3 میلیارد دلار رسید، در مقایسه با 467.9 میلیارد دلار در جولای 2017. این نشان دهنده افزایش حدود 49٪ است.

9 بهترین منبع برای خرید عمده لباس برای یک بوتیک

1.عمده فروشی پوشاک بوتیک Faire

Faire خانه هزاران برند مستقل عمده فروشی پوشاک است. این فروشندگان طیف گسترده‌ای از پوشاک عمده‌فروشی مناسب برای مشتریان بوتیک، از لباس‌های پارچه‌ای زیبا گرفته تا کت‌های شیک بلند که لباس‌های پاییزی عالی را می‌سازند، ارائه می‌کنند. هر تامین کننده به صورت دستی انتخاب شده و به دقت برای محصولات با کیفیت و خدمات مشتری بررسی شده است.

Faire مجموعه‌های دیگری نیز دارد که شامل جواهرات، شمع، صابون و غیره می‌شود. تامین‌کنندگان در Faire سیاست‌های متفاوتی برای حمل و نقل، حداقل سفارش‌ها و تعداد واحدهای موجود در یک بسته دارند – اما تعداد زیادی تامین‌کننده لباس بدون حداقل سفارش وجود دارد. علاوه بر این، Faire خانه بسیاری از تامین کنندگان عمده فروشی dropshipping در ایالات متحده است که اداره یک تجارت را آسان می کند.

2. Wholesale7

Wholesale7 یکی دیگر از تامین کنندگان عمده فروشی پوشاک بوتیک است. این شرکت محصولات مختلفی را بر اساس سبک کمد لباس در کشورهای مختلف ارائه می دهد، مانند شلوار جین پاره شده (مشهور مد کره ای) و لباس های کیمونو (لباس های شیک ژاپنی). طرح های مد روز و پالت های پر جنب و جوش برخی از جزئیات موجود در پوشاک Wholesale7 هستند.

این تامین کننده همچنین لباس های بوتیک با کیفیت بالا با طرح های آرم سفارشی ارائه می دهد. شما می توانید از لوگو یا برند خود بر روی برچسب و بسته بندی استفاده کنید، به این معنی که می توانید خط لباس برچسب خصوصی خود را با Wholesale7 راه اندازی کنید که زنجیره تامین شما را تامین می کند.

فضایی برای نگهداری موجودی ندارید؟ Wholesale7 همچنین گزینه dropshipping را فراهم می کند. در این صورت، آنها لباس را مستقیماً برای مشتری شما ارسال می کنند، به این معنی که می توانید در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید.

3.عمده فروشی پوشاک بوتیک Sugarlips

Sugarlips فروشنده برندهای لباس مانند Urban Outfitters، Macy’s و بسیاری دیگر است. این تامین کننده در ایالات متحده واقع شده است و موجودی همه کاره پوشاک مد زنانه را در اختیار دارد. Sugarlips از لباس‌ها و کت و شلوارها گرفته تا رومپرها و تاپ‌ها، طیف خوبی از دسته‌های بوتیک را برای انتخاب و خرید ارائه می‌کند.

Sugarlips تیمی از خلاقان دارد که برای خرده فروشان کتاب های ظاهری ایجاد کرده اند تا از آنها الهام بگیرند. طرح های آنها باکلاس و جاودانه است و هر ماه کاتالوگ ها را با لباس های مد روز و مد روز برای بوتیک ها به روز می کنند.

توزیع کننده عمده فروشی ارسال رایگان برای سفارش های بیش از 49 دلار در داخل قاره ایالات متحده ارائه می دهد. مشتریان بین المللی گزینه های استاندارد معمول و حمل و نقل سریع را بر اساس مقصد خود دریافت می کنند.

4. Bloom Wholesale

Bloom Wholesale که در لس آنجلس تأسیس شد، یک توزیع کننده عمده لباس، بلوز، شلوار و سایر پوشاک بوتیک است. فروشنده در سراسر ایالات متحده ارسال می شود و دراپ شیپینگ را ارائه می دهد، بنابراین شما مجبور نیستید محصولات را ذخیره کنید یا شخصا آنها را ارسال کنید. حداقل سفارش مورد نیاز نیست.

لباس‌های عمده‌فروشی بلوم با تغییر چند اکسسوری به راحتی می‌پوشند (یا پایین می‌آیند). آنها دارای جزئیات سبک سرگرم کننده مانند برش ها، آستین های استریت، پپلوم و غیره هستند. مشتریان شما از حال و هوای تازه و بازیگوش لباس‌های آن، که تغییری به روز در مد کلاسیک است، قدردانی خواهند کرد.

اگر از اندازه، رنگ یا کیفیت ناراضی هستید، می توانید هر موردی را برگردانید. با این حال، تامین کننده 5٪ هزینه ذخیره مجدد به اضافه حمل و نقل را دریافت خواهد کرد.

5. Tasha Apparel

یکی دیگر از تامین کنندگان پوشاک بوتیک در ایالات متحده، پوشاک تاشا، پوشاک را به صورت عمده، عمدتا در بسته های شش تایی به فروش می رساند. طیف وسیعی از اندازه‌ها و سبک‌های مختلف را ارائه می‌کند، بنابراین خرده‌فروشان از انواع مختلف می‌توانند لباس‌های مد روز را تا 60 تا 80 درصد کمتر از قیمت عمده فروشی استاندارد خریداری کنند.

پوشاک تاشا محصولات را بدون حداقل تعداد سفارش به خریداران عمده عرضه می کند. همچنین از dropshipping پشتیبانی می کند و به صاحبان فروشگاه اجازه می دهد از تصاویر وب سایت آن برای محصولات خود استفاده کنند. علاوه بر این، حمل و نقل انبوه و نرخ انبوه آن تضمین می‌کند که dropshippers به ​​مد روزترین محصولات در هر فصل دسترسی دارد.

تاشا ارسال رایگان برای سفارش های بیش از 300 دلار ارائه می دهد. حمل و نقل با نرخ ثابت از 9.95 دلار شروع می شود.

6. Kiyonna Clothing

بعدی در لیست ما از تامین کنندگان عمده فروشی لباس بوتیک، لباس Kiyonna است. این عرضه‌کننده لباس سایز بزرگ به‌خاطر ارائه خطی شیک از طرح‌های پوشاک برای جلب رضایت مشتری منحنی شناخته شده است. برای خرید عمده لباس Kiyonna، باید با نام بوتیک خود ثبت نام کرده و سفارش دهید.

کیونا حداقل سفارش اولیه افتتاحیه 500 دلاری و پس از آن حداقل 250 دلاری دارد. عمده‌فروش به مشتریان اجازه می‌دهد رنگ‌ها، سبک‌ها و اندازه‌ها را در صورت نیاز ترکیب کنند. هرگز پیش بسته بندی نمی کند، زیرا آنچه برای شما کار می کند اولویت شماره یک آن است.

بهترین بخش این است که Kiyonna به شما امکان می دهد صفحات خط را برای فصل های آینده مشاهده کنید. هر زمان که آنها چیز جدیدی داشته باشند، شما اولین کسی هستید که می دانید. فرم‌های سفارش همراه با همه برگه‌ها هستند تا سفارش نسیم را آسان‌تر کنند.

7. Magnolia Fashion Wholesale

اگر علاقه مند هستید که بوتیک خود را با لباس شنا، لباس و کت و شلوار بپوشانید، ماگنولیا مد عمده فروشی توزیع کننده ای است که باید در لیست خود داشته باشید. فروشنده از تاریخ غنی منطقه مد و هنر میامی الهام گرفته است. جدیدترین سبک ها و ظاهرهای الهام گرفته از افراد مشهور را در وب سایت آن خواهید یافت.

با این حال، این فروشنده فقط در بسته به فروش می رسد، بنابراین شما نمی توانید تک تکه ها را خریداری کنید. همچنین، شما نمی توانید از Magnolia برای دراپ شیپینگ استفاده کنید – این شرکت فقط خرده فروشانی را می پذیرد که می توانند اقلام را به محل فیزیکی خود ارسال کنند.

وقتی صحبت از حمل و نقل به میان می آید، مگنولیا تحویل سه تا پنج روزه ایالات متحده و همچنین حمل و نقل بین المللی را به بیش از 80 کشور ارائه می دهد. هزینه حمل و نقل ثابتی ندارد، زیرا حمل و نقل به مکان بستگی دارد.

8. Catwalk Wholesale

اگر به قطعات مد روز نیاز دارید، Catwalk Wholesale ارزش بررسی را دارد. این توزیع‌کننده بوتیک عمده‌فروشی مستقر در بریتانیا دارای لباس‌های سرپوشیده، کتانی، تاپ و لباس‌های مد روز است. و بر خلاف بسیاری از فروشندگان دیگر، این امکان را به شما می دهد که اقلام جداگانه ای را برخلاف بسته های چند تکه خریداری کنید.

عمده فروشی Catwalk تحویل رایگان در بریتانیا برای سفارش های بالای 250 پوند ارائه می دهد. حمل و نقل سراسری نیز در دسترس است. پس از پرداخت سفارش، عمده فروش اقلام را برای ارسال آماده می کند و شماره پیگیری را برای شما ایمیل می کند.

9. LAShowroom

LAShowroom یک بازار عمده فروشی آنلاین مد B2B است که در منطقه مد لس آنجلس واقع شده است. این خرده فروشان را با مارک ها و طراحان معتبر از سراسر جهان متصل می کند و به عنوان یک پلت فرم عالی برای صاحبان بوتیک که به دنبال اقلام مد با کیفیت بالا، مد روز و منحصر به فرد برای ذخیره فروشگاه های خود هستند، متمایز می شود.

LAShowroom تخفیف ها و معاملات متنوعی را برای محصولات خود ارائه می دهد. به عنوان مثال، 20٪ تخفیف در تمام سفارشات از بوتیک Bella Victoria ارائه می دهد. MOQ خاص برای هر کالا بستگی به فروشنده و محصول دارد.

چگونه تامین کنندگان عمده فروشی لباس بوتیک را پیدا کنیم

تحقیق در مورد تامین کنندگان بالقوه

در سفر خود باید تامین کنندگان مختلف لباس بوتیک عمده فروشی را شناسایی و ارزیابی کنید. هدف این است که محصولاتی را بیابید که کیفیت، کمیت و قیمت محصول شما را برآورده می کنند. تحقیقات مناسب تضمین می کند که با تامین کنندگان مناسبی که می توانند به موفقیت کسب و کار شما کمک کنند، شریک شوید.

در اینجا نحوه تحقیق درباره تامین کنندگان آمده است:

نیازهای خود را شناسایی کنید. نیازهای خاص کسب و کارتان مانند انواع محصول، کیفیت، کمیت، قیمت و زمان تحویل را به وضوح مشخص کنید. این به شما کمک می کند تحقیقات خود را متمرکز کنید و تامین کنندگان بالقوه را به طور موثرتری ارزیابی کنید.

از منابع متعدد برای یافتن تامین کنندگان استفاده کنید. بازارهای عمده فروشی آنلاین مختلف، دایرکتوری های صنعتی و نمایشگاه های تجاری را کاوش کنید. با تنوع بخشیدن به منابع خود، شانس خود را برای یافتن مطابقت مناسب افزایش می دهید.

با تامین کنندگانی که دوست دارید تماس بگیرید. اطلاعاتی را در مورد محدوده محصول، MOQ (حداقل مقدار سفارش)، ساختارهای قیمت گذاری، و زمان های تحویل جمع آوری کنید.

درخواست نمونه محصول با درخواست نمونه، کیفیت، بافت، دوام و سایر جنبه های مرتبط محصولات را ارزیابی کنید. این تضمین می کند که محصول مطابق با استانداردهای شما است.

مقایسه کنید و تامین کنندگان را انتخاب کنید. داده‌های کافی را جمع‌آوری کنید و تامین‌کنندگان را بر اساس معیارهای خود مقایسه کنید، سپس آن‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تجاری شما هستند.

عملکرد تامین کنندگان خود را به صورت دوره ای بررسی کنید و در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهید. این تضمین می‌کند که پیشنهادات تامین‌کننده با نیازهای تجاری در حال توسعه شما هماهنگ است.

ارزیابی کیفیت تامین کنندگان

اکنون که استانداردهای کیفیت خود را در اختیار دارید، زمان آن رسیده است که تامین کنندگان خود را ارزیابی کنید. سفارش نمونه ها یک مرحله است، اما می توانید کمی جلوتر بروید تا اطمینان حاصل کنید که مناسب هستند.

سوابق یک تامین کننده را در مورد کیفیت محصول، پایبندی به استانداردها و قابلیت اطمینان بررسی کنید. به دنبال مراجع باشید و نظرات را بخوانید تا از تجربیات سایر مشتریان با تامین کننده مطلع شوید. در صورت امکان، برای مشاهده فرآیندهای تولید، اقدامات کنترل کیفیت و عملیات کلی، از مرکز تولید تامین کننده بازدید کنید.

در عرضه کننده عمده فروشی لباس بوتیک به دنبال چه چیزی باشید

پس از اینکه توزیع کنندگان بالا را جست و جو کردید، احتمالاً لیستی از عمده فروشان در مقابل خود دارید. گام بعدی این است که آن لیست را اصلاح کنید تا بهترین فروشنده را برای ویترین فروشگاه خود پیدا کنید. در زیر برخی از عواملی که باید در نظر بگیرید آمده است:

محل

دانستن محل استقرار عمده‌فروش بسیار مهم است زیرا این امر بر هزینه تأثیر می‌گذارد. با فروشندگان خارج از کشور، عوارض، حمل و نقل و مالیات می تواند به سرعت اضافه شود و حاشیه های شما را محدود کند. اگر در پس ذهن خود سود دارید، با فروشنده ای که در منطقه یا اطراف آن فعالیت می کند، بروید.

کیفیت

اگر به دنبال مد سریع هستید، کیفیت ممکن است چندان برای کسب و کار شما نگران کننده نباشد. اما اگر قصد دارید چیزی با کیفیت و منحصر به فرد بفروشید، کیفیت به سرعت در اولویت قرار می گیرد. اگر در مورد کیفیت فروشنده مطمئن نیستید، همیشه می توانید قبل از سرمایه گذاری بزرگتر، یک سفارش کوچک برای ارزیابی کیفیت بدهید.

اقلام مجاور

اگر می خواهید فراتر از پوشاک گسترش پیدا کنید، بهترین کار این است که عمده فروشی را انتخاب کنید که بتواند از رشد شما حمایت کند. فروشندگانی که لوازم جانبی بوتیک، کفش و سایر اقلام مد را عمده فروشی می فروشند، می توانند فرصت های تجاری ارزشمندی را ارائه دهند.

نکاتی برای خرید عمده پوشاک بوتیک

فروشندگان عمده فروشی لباس بوتیک را از طریق دایرکتوری ها پیدا کنید

دایرکتوری ها می توانند به گسترش گزینه های توزیع کننده عمده فروشی لباس و تولید کننده برای بوتیک شما کمک کنند. فروشندگان لیست شده در فهرست ها معمولاً برای کار با آنها ایمن هستند زیرا قبل از پذیرفته شدن در پایگاه داده جستجو، تحت یک فرآیند تأیید صحت و احراز هویت قرار می گیرند.

اگر ساکن اروپا هستید، دایرکتوری های آنلاین معتبری مانند Sketch و اگر اهل ایالات متحده هستید Maker’s Row را بررسی کنید. برای تامین محصولات خارج از کشور، Kompass یک گزینه عالی برای در نظر گرفتن است. از دایرکتوری های ناشناخته دوری کنید زیرا فروشندگان لیست شده ممکن است عمده فروشان نباشند، بلکه یک واسطه هستند که برای ارتباط شما با تولید کننده واقعی هزینه ای دریافت می کنند.

💡 نکته حرفه ای: هنگام مرور دایرکتوری ها، حتما نظرات مشتریان را بخوانید. آن‌ها می‌توانند به تشخیص اینکه کدام فروشنده‌های لباس معتبر هستند و از کدام یک از آنها اجتناب شود کمک کنند. همچنین می‌توانید اطلاعاتی در مورد محل تأسیسات تولیدی یا نمایشگاه آنها درخواست کنید (عمده‌فروشان معتبر در به اشتراک گذاشتن این جزئیات با شما دریغ نمی‌کنند).

برای ارتباط با عمده فروشان پوشاک بوتیک در نمایشگاه های تجاری شرکت کنید

نمایشگاه‌های تجاری مکانی عالی برای یافتن فروشندگان عمده‌فروشی نوظهور است، بنابراین می‌توانید جدیدترین سبک‌ها را قبل از رقبای خود به دست آورید. و صحبت چهره به چهره بسیار مؤثرتر از سایر انواع ارتباطات است. بعلاوه، هیچ چیز بهتر از دیدن و حس کردن محصول به صورت حضوری نیست.

رویدادهای پوشاک و لباس را که در داخل و اطراف محل شما اتفاق می افتد بررسی کنید و برای بازدید برنامه ریزی کنید. برای جستجوی نمایشگاه‌های تجاری بر اساس تاریخ، شهر، ایالت یا کشور، نام رویداد یا صنعت از شبکه خبری Trade Show استفاده کنید. این بزرگترین فهرست رویدادهای تجاری آنلاین است و یافتن نمایشگاه های تجاری مرتبط را آسان می کند.

💡 نکته حرفه ای: قبل از حضور، حتما مجوز کسب و کار خود را در دست داشته باشید. این به معنای واقعی کلمه می تواند تفاوت بین استقبال و خرید اقلام یا نشان دادن خروجی باشد. عمده فروشان باید بدانند که شما قانونی هستید.

از بازارهای پوشاک اطراف دیدن کنید

بازارهای پوشاک نزدیک مکانی عالی برای یافتن لباس بوتیک عمده فروشی ارزان است. از آنجایی که فروشندگان زیادی در این بازارها جمع می شوند، می توانید برای کاهش قیمت مذاکره کنید. بیشتر از صرفاً مذاکره، بازدید از بازار به شما امکان می دهد ببینید کدام محصولات در حال حاضر مد هستند (فروشندگان اغلب جدیدترین لباس ها را از طریق نمایشگرها تبلیغ می کنند).

گزینه دیگر بازدید از نمایشگاه ها است، که مغازه هایی هستند که مستقیماً توسط یک توزیع کننده یا فروشنده عمده فروشی مدیریت می شوند. هدف خرید عمده پوشاک بوتیک منحصر به فرد است – قطعاتی که هنوز راه خود را به خرده فروشی ها باز نکرده اند. نمایشگاه‌ها همچنین اقلامی از برندهای لباس خارجی را با تخفیف‌های خوب با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند – راهی آسان برای متمایز شدن.

جوامع آنلاین را کاوش کنید

کارآفرینان باتجربه مد اغلب در مورد عمده فروشان چیزهای زیادی می دانند، اما آنچه را که می آموزند با همه به اشتراک نمی گذارند. بهترین گزینه برای انتخاب مغز آنها این است که در برخی از شبکه ها شرکت کنند. انجمن‌های آنلاین را جستجو کنید که در آن صاحبان بوتیک‌های کهنه‌کار در آن وقت می‌گذرانند و گفتگو می‌کنند.

برخی از انجمن ها برای پیوستن:

. TopTenWholesale

. T-Shirt Forums

برای یافتن بهترین عمده فروشان بوتیک برای کسب و کار خود، شبکه و روابط ایجاد کنید.

شما همچنین می توانید در جوامع رسانه های اجتماعی جستجو کنید، جایی که کارآفرینان مد مشاوره می دهند. به عنوان مثال، Bag It Up Boutique یک گروه فیس بوک با بیش از 7500 عضو است که عمدتاً از علاقه مندان به مد هستند. همچنین برای یافتن فروشندگان در جامعه محلی خود ارزش بررسی فیسبوک مارکت را دارد.

علاوه بر این، بحث‌های مربوط به عمده‌فروشی پوشاک را در Quora دنبال کنید تا درباره فروشندگان و حتی محصولات ایده بگیرید. علاوه بر یادگیری از بحث های جاری، می توانید سوالات خود را نیز ارسال کنید و مشاوره دریافت کنید.

انتخاب بهترین تامین کنندگان عمده فروشی پوشاک بوتیک برای شما

عمده فروشان نامشروعی وجود دارند که قصد دارند به راحتی از صاحبان بوتیک های جدید درآمد کسب کنند. این عمده فروشان در واقع واسطه هایی هستند که از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پوشاک می خرند و با قیمت بالاتری می فروشند. تهیه محصولات از آنها به این معنی است که قیمت خود را خارج از بازار خواهید داشت. شما آن را نمی خواهید.

خوشبختانه، برخی از علائم آشکار از عمده فروشان لباس های تقلبی وجود دارد:

. فروشنده برای تجارت با شما نیازی به ثبت نام کسب و کار یا شناسه مالیاتی شما ندارد. دلیلش این است که یک عمده‌فروش تقلبی اهمیتی نمی‌دهد که آیا مقررات دولتی را رعایت می‌کنید یا نه.

. این شرکت در هنگام برقراری ارتباط از طریق ایمیل یا تلفن، محل قرارگیری آن را بیان نمی‌کند و نام آن را ذکر نمی‌کند و شما را در مورد هزینه حمل و نقل و اینکه با چه کسی تماس بگیرید تعجب می‌کند.

. آنها از ارسال نمونه برای شما امتناع می ورزند یا وقتی سفارش کوچکی می دهید رفتار عجیبی دارند. این اغلب نشانه آن است که شما با واسطه‌ای روبه‌رو هستید که به دنبال کسب سود از طریق فروش عمده با قیمت‌های بالاتر است.

. تامین کنندگان جعلی که اقلام تقلبی می فروشند نیز درخواست های نمونه را رد می کنند، زیرا نمونه ها تصوری از کیفیت لباس را ارائه می دهند.

انتخاب یک فروشنده بوتیک عمده فروشی یک تصمیم بزرگ برای کسب و کار شما است، بنابراین برای بررسی گزینه های خود وقت بگذارید و عمده فروشان جعلی را فیلتر کنید. وقت اضافی که اکنون صرف می کنید به شما کمک می کند از هرگونه غافلگیری ناخوشایند در مسیر جلوگیری کنید. نکات بالا را در نظر داشته باشید و باید بتوانید بهترین عمده فروشان را بیابید که همیشه محصولات با کیفیت واقعی را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهند.

سوالات متداول لباس بوتیک عمده فروشی

چگونه عمده فروشی لباس نو می خرید؟

برای خرید عمده فروشی لباس های جدید، با عمده فروشان یا تامین کنندگانی که محصولاتی را ارائه می دهند که نیازهای شما را برآورده می کنند، تماس بگیرید. اطلاعات را به آنها ارائه دهید و جزئیات قیمت و سفارش را دریافت کنید. سپس با توجه به روند آنها سفارش دهید و محصولات را به صورت عمده دریافت کنید.

بهترین وب سایت های عمده فروشی پوشاک در ایالات متحده چیست؟

برخی از بهترین وب سایت های عمده فروشی پوشاک در ایالات متحده عبارتند از LAShowroom، Catwalk Wholesale، Kiyonna Clothing و Sugarlips.

آیا می توانم لوگوی خودم را روی لباس های عمده فروشی قرار دهم؟

شما می توانید لوگوی خود را از طریق فرآیندی به نام برچسب گذاری خصوصی روی لباس های عمده فروشی قرار دهید. با عمده‌فروش ارتباط برقرار کنید و در مورد الزامات برند خود صحبت کنید، طراحی لوگوی خود را به آن‌ها ارائه دهید، و هرگونه هزینه و زمان‌های مربوط به تولید سفارشی را تأیید کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT