صورت حساب پی پال

با صورت حساب پی پال سریعتر پرداخت کنید و کارایی را افزایش دهید

زمان مطالعه 3 دقیقه

با PayPal Invoicing، مشاغل می توانند به راحتی پرداخت های فاکتور را در یک مکان مدیریت کنند.

اگرچه صدور صورت‌حساب برای کسب‌وکارها ضروری است، اما تهیه صورت‌حساب‌های فیزیکی، پیگیری پرداخت‌ها و جمع‌آوری‌های تعقیب و گریز می‌تواند زمان‌بر باشد. و با این حال، تعدادی از مشاغل کوچک و متوسط هنوز از روش های صورتحساب دستی استفاده می کنند. با روی آوردن به صورتحساب آنلاین، صاحبان مشاغل می توانند کارایی خود را افزایش دهند و در عین حال پرداخت را برای مشتریان آسان تر کنند. در نهایت، این به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سریع‌تر هم پرداخت کنند!

در اینجا فقط برخی از مزایایی که کسب و کار شما می تواند با تغییر صورتحساب آنلاین به دست آورد آورده شده است:

کاهش هزینه ها

با صورتحساب آنلاین، می توانید هزینه های کاغذ، پاکت های پستی، هزینه های پست و همچنین دستمزد کارکنان را برای رسیدگی به فاکتورها کاهش دهید.

سرعت و دقت بهتر

فراموش نکنید که برای ایجاد و پردازش فاکتورها صبر کنید زیرا می توانید فاکتورهای آنلاین را فوراً ارسال کنید. علاوه بر این، نرم افزار صورتحساب در مقایسه با فاکتورهای فیزیکی، فضای کمتری برای خطای انسانی باقی می گذارد.

بهره وری بهبود یافته است

بهره‌وری کلی کسب‌وکار شما به لطف قابلیت‌های ردیابی و گزارش‌دهی پیشرفته افزایش می‌یابد که به صاف کردن عملیات کمک می‌کند و دید واضح‌تری از جریان نقدی‌تان به شما می‌دهد.

یکی از راه‌های ساده‌سازی و ساده‌سازی فرآیند صورت‌حساب، استفاده از صورت‌حساب PayPal است. برای یادگیری نحوه استفاده از آن برای مدیریت بی‌وقفه صورت‌حساب‌ها، در اینجا خلاصه‌ای از همه چیزهایی که باید بدانید، از مزایا و ویژگی‌های کلیدی گرفته تا نحوه ایجاد یکی در عرض چند دقیقه آورده شده است.

صورتحساب پی پال چیست؟

PayPal Invoicing یک ویژگی داخلی در حساب پی پال شما است که به شما امکان می‌دهد فاکتورها و برآوردها را در یک مکان ارسال، پیگیری و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید از مشتریان در بیش از 200 بازار و همچنین روش‌های پرداخت مختلف از جمله PayPal، کارت‌های نقدی و اعتباری، پرداخت‌ها را بپذیرید.

صورتحساب پی پال همچنین به کسب و کارها امکان می دهد سریعتر از سایر راه حل های صورتحساب آنلاین پرداخت کنند. در واقع، 75٪ از تمام فاکتورهای PayPal در عرض یک روز از زمان ارسال فاکتور پرداخت می شود.* پرداخت سریعتر به معنای کارایی و جریان نقدی بیشتر برای تجارت شما است.

در اینجا ویژگی های کلیدی صورتحساب PayPal آورده شده است که به شما کمک می کند فرآیندها را ساده کنید و در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

  • ویژگی های صورتحساب
  • ویژگی ها را برآورد می کند
  • قابلیت موبایل و دسکتاپ

یک فاکتور در یک دستگاه هوشمند ایجاد کنید و آن را از طریق ایمیل یا با استفاده از یک پیوند مشترک ارسال کنید.

قالب های سفارشی شده

لوگو، اطلاعات تماس و سایر موارد سفارشی خود را به فاکتور خود اضافه کنید. به علاوه، تمام جزئیات را برای ورود سریع در آینده ذخیره کنید.

صورتحساب دوره ای

فاکتورهای برنامه ریزی شده یا تکراری ایجاد کنید تا به صورت خودکار تحویل داده شوند.

یادآوری پرداخت

با ارسال یادآوری برای فاکتورهای پرداخت نشده، مشتریان را پیگیری کنید.

نقل قول های سفارشی

قبل از بستن معامله، تخمینی را با آرم و جزئیات مورد سفارشی در مورد هزینه مورد انتظار و شرح کالا یا خدمات خود ارسال کنید.

تاییدیه های شغلی حرفه ای

پس از دریافت تخمین، مشتریان شما می توانند به راحتی تاییدیه یا درخواست تغییرات را در یک مکان انجام دهند.

تبدیل فاکتور

اطلاعات را از برآورد خود مستقیماً با یک کلیک به یک فاکتور منتقل کنید. به علاوه، به طور خودکار تمام جزئیات مشتریان خود را نیز ذخیره کنید.

صورتحساب پی پال چگونه کار می کند؟

صورتحساب پی پال روشی بدون سر و صدا برای صاحبان مشاغل است تا فاکتورها یا برآوردها را برای مشتریان ارسال کنند. در اینجا مراحلی وجود دارد که می توانید برای ارسال سریع یکی دنبال کنید:

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT