ارز دیجیتال GTC

بررسی کامل ارز دیجیتال GTC (گیت کوین) و توکن GTC

زمان مطالعه 3 دقیقه

گیت کوین Gitcoin پلتفرم ارائه دهنده ارز دیجیتال GTC می باشد. پلتفرم گیت کوین Gitcoin خود را به عنوان جامعه ای از پروتکل هایی توصیف می کند که برای توسعه آینده اینترنت باز گرد هم آمده اند. گیت کوین Gitcoin جامعه ای ایجاد می کند که از زیرساخت های جدیدی برای Web3 پشتیبانی می کند که شامل ابزارها، فناوری ها و شبکه ها برای توسعه در حوزه Open Source می باشد.

ارز دیجیتال GTC (گیت کوین)

ارز دیجیتال GTC

Gitcoin

بودجه این پلتفرم تا کنون بیش از 19.3 میلیون دلار برای 160،000 توسعه دهنده تامین شده است. با راه اندازی توکن GTC، گیت کوین Gitcoin به سمت غیرمتمرکز پلتفرم خود می رود تا توسط جامعه مدیریت شود. ارز دیجیتال GTC توکن حاکمیت در گیت کوین Gitcoin است. هدف ایجاد DAO است که بودجه را برای توسعه وب باز، مدیریت خواهد کرد.

بنیان گذاران ارز GTC

GTC توکن حاکمیت گیت کوین Gitcoin است که در اواخر مِی 2021 راه اندازی شد. این توکن برای ایجاد و تامین بودجه DAO که گیت کوین Gitcoin را اداره خواهد کرد، مورد نیاز است.

ارز دیجیتال GTC

Gitcoin

پلتفرم گیت کوین Gitcoin توسط دو نفر با نام های Keving Owocki و Scott Moore تاسیس شد. Keving Owocki مدیرعامل شرکت و Scott Moore رهبر فنی و مدیر تحقیقات می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد گیت کوین 

گیت کوین Gitcoin از این جهت منحصر به فرد است که یک پلتفرم است و از ایجاد یک جامعه، به ویژه برای پروژه های Open Source پشتیبانی می کند. از ژوئن 2021، بیش از 20 میلیون دلار برای پروژه های Open Source از طریق گیت کوین Gitcoin بودجه تامین شده است. ماهانه بیش از 160،000 توسعه دهنده فعال و کمی بیش از 1600 پروژه ایجاد می شود.

خرید و فروش ارز دیجیتال گیت کوین GTC چگونه است؟

جهت خرید و فروش ارز دیجیتال گیت کوین GTC همانند خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال باید از صرافی ها اقدام نمایید. صرافی های داخلی و آنلاین خارجی خدماتی را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال ارائه می دهند. لازم به ذکر است که کاربران ایرانی به دلیل تحریمات موجود قادر به خرید مستقیم ارز دیجیتال گیت کوین GTC نمی باشند.

ارز دیجیتال GTC

Gitcoin

به همین دلیل می توانند در ابتدا یکی از استیبل کوین ها همانند تتر را خریداری نموده، سپس آن را در صرافی ها به ارز دیجیتال گیت کوین GTC تبدیل نمایید. در ادامه مطالب تعدادی از صرافی های آنلاین خارجی پشتیبان کننده ارز دیجیتال گیت کوین GTC را به شما معرفی خواهیم نمود.

در حال حاضر برترین صرافی ها برای مبادله گیت کوین GTC عبارتند از:

Binance

Coinbase

Pionex

LBank

Jubi

برای مشاهده لیست کاملی از صرافی های پشتیبان کننده ارز دیجیتال گیت کوین GTC می توانید به سایت Coinmarketcap مراجعه نمایید.

کیف پول های پشتیبان کننده ارز دیجیتال Gitcoin

در بازار ارزهای دیجیتال کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری بسیاری وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها رمز ارز خود را ذخیره نمایید. کیف پول های سخت افزاری از امنیت بالایی برخوردار هستند اما به دلیل قیمت بالایی که دارند کمتر مورد توجه کاربران قرار می گیرند.

از جمله کیف پول های سخت افزاری که برای ذخیره سازی ارز دیجیتال گیت کوین Gitcoin می توانید از آن استفاده نمایید، کیف پول لجر می باشد. این کیف پول در دو مدل لجر نانو ایکس و لجر نانو اس موجود می باشد. کیف پول سخت افزاری قطعا گزینه بهتری برای ذخیره سازی رمز ارز شما هستند.

اما اگر تمایل به ذخیره سازی رمز ارز خود در کیف پول های سخت افزاری ندارید، می توانید از کیف پول های نرم افزاری استفاده نمایید. از جمله کیف پول های نرم افزاری که از ارز دیجیتال گیت کوین GTC پشتیبانی می کنند، می توان به کیف پول سیف پل SafePal و کیف پول تراست Trust اشاره کرد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT