بررسی Sendible

بررسی Sendible

زمان مطالعه 7 دقیقه

Sendible بسیاری از پتانسیل ‌های مدیریت رسانه‌ های اجتماعی را در یک بسته منظم، در همه بسته‌های سخاوتمندانه خود، بسته ‌بندی می‌ کند. بسیاری از ابزار های واقعا قدرتمند در لایه های Premium قرار دارند، اما چیزی برای هر نوع نیاز اجتماعی وجود دارد. با تمرکز اصلی بر انتشار، همکاری و تجزیه و تحلیل، دیدن جذابیت در اینجا برای مشاغل و آژانس های بزرگتر آسان است.

مزایا

+قیمت مناسب

+ گزینه های بسته متنوع

+ تمرکز آژانس قوی

معایب

گزینه فریلنس کاملا محدود است

بدون صرفه جویی با پرداخت ماهانه

اگر کسب و کار شما به دنبال بهترین ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی برای تقویت حضور آنلاین خود هست، Sendible یک نامزد ایده آل است که بسته کاملی را ارائه می دهد که همه ابزارها را برای مدیریت کمپین های رسانه های اجتماعی از طریق پلتفرم ساده و آسان برای استفاده خود ارائه می دهد.

Sendible ابزارهای مختلفی برای انجام کار دارد، از جمله توانایی زمان ‌بندی و صف ‌بندی پست‌ های شما، همراه با مدیریت تقویم‌ها به منظور ایجاد کمپین ‌های کنترل‌شده. طراحی کلی و قابلیت استفاده بصری است، تاکید زیادی بر قابلیت های گزارش وجود دارد، و Sendible نیز قیمت مناسبی دارد.

در حالی که رقبایی مانند Hootsuite، Buffer، HubSpot و Zoho Social همگی مزایا و معایب خاص خود را دارند، Sendible کاملاً برای دوران هوشمندی رسانه های اجتماعی طراحی شده است و حتی با یک آزمایش رایگان 14 روزه برای کمک به درک نرم افزار ارائه می شود.

کاربران Sendible همچنین می ‌توانند از میان مجموعه‌ای از بسته‌های مختلف، از گزینه‌های فریلنسری بسیار ابتدایی، که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌ ها است، تا نسخه کامل White Label با هدف کسب‌ و کار هایی که تلاش می ‌کنند جایگاهی در رسانه‌ های اجتماعی داشته باشند، انتخاب کنند.

بیایید به بررسی مدیر رسانه های اجتماعی Sendible خود بپردازیم.

SENDIBLE: طرح ها و قیمت ها

Sendible طیف وسیعی از گزینه های طرح و قیمت را دارد که این مجموعه را برای اندازه های مختلف کاربران تجاری مناسب می کند. در حال حاضر، به نظر می‌ رسد قیمت ‌گذاری بر اساس ایالات متحده، اتحادیه اروپا یا بریتانیا باشد، اگرچه پرتال‌ هایی برای بازار های بریتانیا، ایالات متحده و اروپا نیز وجود دارد.

می ‌توانید پرداخت ماهانه یا سالانه را انتخاب کنید، با 15 درصد پس‌ انداز برای کسانی که دوازده ماه کامل را یکباره پرداخت می ‌کنند. برای نشان دادن قیمت ‌های بسته معمولی، در اینجا از هزینه ‌های ماهانه استفاده می ‌کنیم، که با بسته Creator شروع می‌ شود، با پرداخت ۲۹ دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان و هدف آن کارگران آزاد، یک کاربر و ۶ پروفایل اجتماعی می باشد.

در مرحله بعد، پکیج Traction وجود دارد که به صورت آزمایشی رایگان نیز ارائه می گرددد و سپس به صورت ماهانه 89 دلار صورتحساب می شود. Sendible می گوید Traction برای آژانس ها و برندهای نوپا ایده آل است. این ردیف به چهار کاربر و 24 گزینه پروفایل اجتماعی اجازه می دهد.

نسخه Sendible’s Scale محبوب ‌ترین نسخه آن است، با گزینه‌ای برای 20 کاربر و 60 پروفایل اجتماعی، با قیمت 199 دلار در ماه. این رده برای آژانس‌ ها و برند های در حال گسترش با حضور اجتماعی بزرگ یا آرزو هایی برای آن مناسب می باشد. Sendible در حال حاضر یک پیشنهاد محدود برای کسانی که ثبت نام می کنند ارائه می دهد.

در نهایت، نسخه Sendible’s Expansion (یا White Label) یک بسته کاملاً قابل گسترش را با هدف تیم ها و آژانس های بزرگ ارائه می دهد. هزینه این ردیف 399 دلار در ماه است، اما اگر می ‌خواهید از ویژگی‌ ها آگاهی پیدا کنید، یک گزینه آزمایشی رایگان نیز وجود دارد.

Expansion از 100 کاربر و 300 پروفایل اجتماعی پشتیبانی می کند، انعطاف پذیری که به وضوح برای مشاغلی که در حال پیشرفت هستند مفید خواهد بود. در حالی که این سطح می تواند گران باشد، تعداد ویژگی ها قابل توجه است، همانطور که اکنون به آن خواهیم پرداخت.

SENDIBLE: ویژگی های اساسی

Sendible چندین حوزه اصلی دارد که همه آنها باید برای مشاغلی که به دنبال نفوذ قوی در کمپین رسانه های اجتماعی هستند جذاب باشد.

حوزه های اصلی مورد علاقه عبارتند از انتشار، همکاری و تجزیه و تحلیل، که توانایی نظارت دقیق بر نحوه پیشروی کمپین ها را از طریق طراحی منظم به سبک داشبورد ارائه می دهد. ما دریافتیم که نرم افزار قابل درک و استفاده بسیار آسان می باشد.

به طور مفید، هر یک از طرح های ذکر شده در بالا ویژگی ها و عملکردهایی را اضافه می کند که برای بازار هدف خاص مناسب است. در تئوری، این بدان معناست که کسب ‌و کار شما به جای داشتن تعداد زیادی ابزار بلااستفاده، فقط برای آنچه استفاده می ‌کند، هزینه می ‌پردازد.

نسخه فریلنسر شامل برنامه ریزی نامحدود، برنامه ریزی و انتشار، نظارت و پاسخگویی، به علاوه گزارش و پیشنهادات محتوا است.

Sendible یک نمای کلی مفید از ویژگی ‌های هر لایه ارائه می ‌کند، و توصیه می ‌کنیم در صورت وجود چیز خاصی که احتمالاً به آن نیاز دارید، این را بررسی نمایید. به عنوان مثال، ادغام های ابری برای دو سطح بالا رزرو شده است.

SENDIBLE: ویژگی های حرفه ای

وقتی صحبت از سطوح برتر شد، وقتی به تراکشن می ‌رویم، کاربران همه موارد فوق را به همراه همکاری تیمی، واگذاری پست و تأیید، مدیریت کاربر، و یک نسخه نمایشی شخصی ‌شده برای رسیدن به توپ را دریافت می ‌کنند.

به طور مشابه، سطح مقیاس شامل همه چیز در Traction در کنار گزارش خود کار مشتری، یک کتابخانه محتوا و هشتگ، و جریان‌ های تأیید سفارشی، و همچنین ورود شخصی ‌شده است.

در نهایت، Expansion شامل همه چیز در طرح مقیاس به همراه برچسب ‌گذاری سفید، توانایی مدیریت مجوز های مشتری، تگ‌ های ادغام، و مزایای مدیریت حساب اختصاصی است. این به تنهایی می تواند در یک بخش مدیریت رسانه های اجتماعی شارژ شده و به سرعت در حال گسترش بسیار مفید باشد.

Sendible: رابط کاربری

Sendible می تواند تقریباً به مقابله با هر چالش مدیریت رسانه های اجتماعی کمک کند، و بنابراین با همه مظنونان معمولی، از جمله توییتر (یا X)، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و اساساً همه افراد دیگر سازگار است.

برای انجام این کار به طور موثر، Sendible یک رابط کاربری کوچک عالی ایجاد کرده که استفاده از آن آسان و قدرتمند می باشد. برخی از رقبای رسانه‌های اجتماعی آن ممکن است کمی قدیمی یا سنگین به نظر برسند، اما Sendible به وضوح با در نظر گرفتن سهولت استفاده طراحی شده است.

مرکز اصلی ماهیت موثر Sendible، قسمت داشبورد آن می باشد که همه ابزار های اصلی مورد نیاز در طول فعالیت های روزانه را در خود جای داده است. داشبورد همچنین برای راه اندازی و مدیریت کمپین ها با گزینه های منو برای زمان بندی و صف بندی پست ها بسیار مهم هست. همچنین می ‌توانید موارد منتشر شده را بررسی نمایید، سطح فعالیت‌ ها چگونه پیش می‌رود را بررسی کرده، و متعاقباً بر نتیجه نظارت کنید.

به طور کلی، Sendible همه چیز بسیار ساده است، حتی در نسخه‌های بسته ‌بندی قوی ‌تر، و ما واقعاً قدر دانی کردیم که چقدر سریع همه چیز در جای خود قرار گرفت و به فضا اجازه داد تا به خوبی کار واقعی را ادامه دهد.

 

Sendible: پشتیبانی

همه افراد حاضر نیستند یا قادر به انجام یک سفر مارکتینگ رسانه های اجتماعی نیستند. از این نظر، ما روش بسته بندی Sendible را برای کمک به تازه کار ها و حرفه ای های حرفه ای و همچنین فریلنسر های تنها دوست داریم، در حالی که پشتیبانی زیادی را برای افراد بالاتر از نردبان ارائه می دهد، که در قالب های مختلف در وب سایت Sendible ارائه می شود.

ما همچنین سهولت در فرو رفتن و دیدن نحوه عملکرد سایر کاربران با مجموعه‌های Sendible خود را دوست داریم، که اغلب راهی عالی برای مشخص کردن مناطق مشکل‌ دار بالقوه است. این به خصوص اگر در یک محیط مشارکتی کار می کنید، یا کارکنان جدیدی دارید که ممکن است با روش کار آشنا نباشند.

همانطور که انتظار دارید، با کارکنان پشتیبانی Sendible نیز می توان مستقیماً تماس گرفت، و مرکز پشتیبانی گزینه های زیادی را در این زمینه ارائه می دهد.

SENDIBLE: مسابقه

Sendible مبانی بسیار زیادی را در زمینه مدیریت رسانه های اجتماعی پوشش می دهد، و همچنین چیزی برای هر نوع بودجه ای وجود دارد.

با این حال، برای اطمینان از اینکه کسب‌ و کار شما دقیقاً ابزار رسانه‌ های اجتماعی مناسبی را دریافت می ‌کند، ارزش بررسی مواردی مانند Hootsuite، Buffer، Loomly، Circleboom، و Zoho Social را دارد که همگی رقبای کاملا مناسبی هستند که ارزش بررسی دارند.

Sendible: حکم نهایی

Sendible مجموعه خوبی از گزینه های بسته های مختلف را برای کسانی که جاه طلبی دارند برای بالا بردن پروفایل رسانه های اجتماعی خود ارائه می دهد. برای اهداف کمپین، همه ابزار ها را در اختیار دارد، به خصوص اگر برای یک آژانس یا یک تجارت کار می کنید.

مهمتر از همه، Sendible شامل قابلیت های گزارش دهی قوی است، که بسیاری آن را کلیدی برای دیدن میزان سود سرمایه گذاری ماهانه یا سالانه خود می دانند.

به راحتی می توان فهمید که چرا Sendible Scale محبوب ترین است، زیرا این ردیف شامل مجموعه ای از ابزارهای عالی می باشد که برای بسیاری جذاب خواهد بود، در حالی که مانند برخی از رقبای آن در بسته های سطح بالاتر شکست نمی خورد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT