بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی ۲۰۲۳

زمان مطالعه 9 دقیقه

استخدام یک بازاریاب دیجیتال بسیار ارزشمند است، به خصوص اگر به دنبال افزایش دید و شهرت نام تجاری، ایجاد سرنخ و فروش هستید (83٪ کارفرمایان می‌گویند که ویدیو به تولید سرنخ کمک کرده است). بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی را در ادامه بشناسید.

پس کسب و کار خود را مقیاس بندی کنید. با این حال، پیدا کردن یک بازاریاب آنلاین مناسب می‌تواند شبیه ماهیگیری با دستان خالی باشد.

جستجوی متخصصان بازاریابی آزاد در سایت های شغلی تنها در صورتی مؤثر خواهد بود که افراد مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله، ما بهترین سایت ها را برای یافتن بازاریاب های دیجیتال فریلنسر معرفی می‌کنیم تا بتوانید جستجوی خود را بهینه کنید و نامزد مناسب را پیدا کنید.

بهترین وبسایت های فریلنسری برای بازاریابی دیجیتال

1.بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی Mayple

بهترین برای استخدام کارشناسان بازاریابی تجارت الکترونیک

Mayple یک وبسایت مستقل است که به ارتباط بازاریابان دیجیتال مستعد با کسب‌وکاری که به دنبال رشد سریع هستند کمک می‌کند.

برخلاف بازارهای آزاد عمومی تر مانند Fiverr و Upwork، Mayple همه ثبت نام ها را بررسی می‌کند و رتبه بندی مجموعه مهارت های خود را در یک فرآیند ارائه می‌دهد. آنها سپس پرسشنامه ای برای کمک به کسب و کارها با بهترین منبع بازاریابی ممکن فراهم می‌کنند.

Mayple به ارائه بهترین نتایج بازاریابی ممکن برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما اختصاص دارد. به همین دلیل است که آنها قبل از برنامه ریزی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مناسب برای رسیدن به اهداف شما، در مورد نیازهای کسب و کار شما می‌آموزند.

بسیاری از بازاریابان Mayple برای آژانس ها و شرکت های پیشرو در جهان کار کرده اند. با این حال، آنها می‌خواهند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین استعداد ممکن در پلتفرم خود در دسترس است. Mayple بازاریابان را بر اساس یک سیستم امتیازدهی مبتنی بر داده ها بررسی می‌کند. فقط کسانی که تجربه و مهارت اثبات شده داشته باشند، به جمع استعدادهای Mayple می‌پیوندند.

2. GrowTal

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

بهترین برای استخدام کارشناسان اجتماعی (گوگل، فیسبوک، تیک تاک، اینستاگرام)

هنگامی که یک فریلنسر بازاریابی را استخدام می‌کنید، احتمالا به دنبال فردی هستید که نه تنها واجد شرایط و توانمند باشد، بلکه به دنبال کسی هستید که واقعاً بتواند احساس کند که عضوی از تیم است. GrowTal شرکتی است که آن را ارائه می‌کند.

رویکرد آنها این است که مستقیماً با شما ملاقات کنند و نیازهای شرکت شما را درک کنند. از آنجا، آنها با لیست گسترده خود از متخصصان بازاریابی با کیفیت تماس می‌گیرند که مطمئنا تعدادی از آنها برای نیازهای بازاریابی شما مناسب هستند. آنها در عرض دو روز کاری سه تا پنج متخصص بازاریابی را به شما معرفی می‌کنند و سپس می‌توانید مصاحبه کنید و در نهایت یکی از آنها را استخدام کنید.

اگر زمان یا اطلاعات لازم برای جستجو در صفحات فریلنسرها در سایت های دیگر را ندارید، اما باید کمبود های تیم بازاریابی دیجیتال خود را در اسرع وقت پر کنید، این شرکت انتخاب خوبی است.

3.بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی MarketerHire

MarketerHire استخدام بازاریابان بزرگ را آسان می‌کند.

تیم با استعداد پشت MarketerHire به طور مداوم بهترین بازاریابان را برای کار آزاد در پلتفرم خود پیدا کرده و استخدام می‌کند. آنها تجربه فوق العاده، تخصص ثابت شده و ارتباطات عالی دارند.

برخی از فریلنسرهایی که می‌توانید در MarketerHire با آنها جفت شوید عبارتند از:

بازاریاب آمازون

بازاریاب برند

CMO

بازاریاب محتوا

بازاریاب ایمیل

بازاریاب رشد

بازاریاب جستجوی پولی

بازاریاب رسانه های اجتماعی پولی

کارشناس سئو

مدیر رسانه های اجتماعی

MarketerHire همچنین شما را با یک بازاریاب دیجیتالی مطابق با پروژه و بودجه شما در 48 ساعت هماهنگ می‌کند. اکثر پروژه های مشتری آنها در عرض یک هفته آغاز می‌شود. قیمت گذاری آنها بسیار ساده است و شما را در یک قرارداد بلند مدت محدود نمی‌کنند. مانند هر استخدام دیگری، می‌توانید موقعیت های ساعتی، پاره وقت یا تمام وقت را انجام دهید.

مزیت بزرگ استفاده از MarketerHire نسبت به وبسایت های فریلنسری دیگر این است که آنها تیمی با استعداد دارند که به یافتن و استخدام بهترین بازاریابان به صورت آزاد در پلتفرم خود اختصاص داده شده است. آنها یک فرآیند دقیق غربالگری فریلنسر دارند و کمتر از 5٪ از بازاریاب هایی را که برای پلتفرم آنها درخواست می‌کنند، می‌پذیرند. این امر موجب صرفه جویی در وقت و هزینه کسب و کارها می‌شود زیرا اجرای سریعتر و زمان نگهداری بالاتری دارند.

4.بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی Upwork

بهترین وبسایت مستقل برای یافتن استعدادهای بازاریابی

Upwork که قبلا با نام Odesk شناخته می‌شد، یکی از محبوب ترین سایت های فریلنسینگ برای بازاریابان است.

Upwork به شما امکان می‌دهد مشخصات و نرخ کلی هر نامزد را مشاهده کنید، که بررسی صلاحیت های هر فریلنسر را بسیار کارآمدتر می‌کند. شما این قدرت را دارید که با فریلنسر مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید و برقراری ارتباط از طریق مرورگر و برنامه تلفن همراه بسیار شهودی است.

شما با ارسال یک درخواست با تمام مشخصات مورد نظر خود در توضیحات شروع می‌کنید. سپس Upwork نیازهای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند و هزاران فریلنسر خود را مرتب می‌کند تا مناسب ترین را انتخاب کند. سپس فهرست کوتاهی از بهترین کاندیداهای Upwork را دریافت خواهید کرد تا از بین آنها انتخاب کنید.

به فریلنسرها می توان به صورت ساعتی یا پروژه محور دستمزد پرداخت کرد. توسعه دهندگان معمولاً از سایت برای مشاغل کوتاه مدت، کارهای تکراری با یک مشتری خاص یا حتی کار قراردادی تمام وقت استفاده می‌کنند. این بدان معناست که شما می‌توانید توسعه دهندگانی را برای پروژه های مختلف در دوره های مختلف پیدا کنید.

5.بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی Fiverr

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

به عنوان یکی از بزرگترین انجمن های شغلی فریلنسر در وب، Fiverr یک پلتفرم اثبات شده برای ارتباط با فریلنسرهای مورد نیاز شما است. هدف این سایت ساده سازی فرآیند اتصال طیف گسترده ای از بازاریابان متخصص بازار با مشتریان به‌گونه ای است که برای هر دو طرف کارآمد باشد.

اگر فکر می‌کنید بازاریاب مناسبی را پیدا کرده‌اید، می‌توانید با انتخاب نمایه او با یک متخصص بازاریابی تماس بگیرید. هنگامی که شرایط یک پروژه نهایی شد، مشتریان پیشاپیش به بازاریاب پرداخت می‌کنند. شما حدود سه روز فرصت دارید تا محصول نهایی را بخوانید و تصمیم بگیرید که ارسال پروژه را بپذیرید یا آن را رد کنید تا بازپرداخت دریافت کنید.

مشتریان لیست بازاریابان آزاد سایت را با استفاده از ابزارهای فیلتر قوی آن برای یافتن مناسب جستجو می‌کنند. می‌توانید فریلنسرها را بر اساس محدوده قیمت، مجموعه کاری و موارد دیگر فیلتر کنید.

Fiverr برای یافتن بازاریابان با یک مجموعه مهارت خاص عالی است، زیرا این سایت دارای دسته بندی هایی برای تقریباً هر نوع نیاز بازاریابی است. به عنوان مثال، اگر روی پیوند بازاریابی دیجیتال در پایگاه داده پروژه های آنها کلیک کنید، می‌توانید ده ها دسته از جمله:

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

تبلیغات رسانه های اجتماعی

روابط عمومی

بازاریابی محتوا

بازاریابی پادکست

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ایمیلی

تامین مالی جمعی

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

نمایش تبلیغات

استراتژی بازاریابی

تجزیه و تحلیل وب

بازاریابی کتاب و کتاب الکترونیکی

اینفلوئنسر مارکتینگ

مدیریت جامعه

سئوی محلی

بازاریابی تجارت الکترونیک

بازاریابی وابسته

بازاریابی اپلیکیشن موبایل

تبلیغ موسیقی

بازاریابی پیامکی

و بسیاری بیشتر را پیدا کنید.

اگر لیست بالا گسترده به نظر می‌رسد – باید بگویم که تازه قسمتی از تمام آن است. وقتی در هر دسته جستجو می‌کنید، متوجه خواهید شد که هزاران سرویس فرعی وجود دارد. به عنوان مثال، تحت بازاریابی رسانه های اجتماعی، می‌توانید یک فریلنسر Fiverr را برای ایجاد یک صفحه لینکدین استخدام کنید. یا می‌توانید شخصی را برای مدیریت حساب توییتر خود استخدام کنید. یا می‌توانید شخصی را استخدام کنید تا ویدیوهای YouTube شما را برای شما آپلود کند. امکانات آن بی پایان هستند!

6.بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی Freelancer.com

Freelancer.com که در سال 2009 تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین وبسایت های فریلنسری است که جمعیت عظیمی از بازاریابان با استعداد را به یک مکان آنلاین می‌آورد.

برای استخدام در Freelancer.com، می‌توانید از فیلترهای جستجو استفاده کنید تا مطمئن شوید که نامزدها برای شغل مورد نیاز شما واجد شرایط هستند. می‌توانید مستقیماً با طراحان تماس بگیرید یا یک لیست شغلی ارسال کنید تا برنامه های باز را مجاز کنید. به عنوان یک امتیاز اضافی، گزینه میزبانی مسابقاتی نیز وجود دارد که در آن فریلنسرها ایده های خود را مطرح می‌کنند تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

Freelancer.com به طراحان اجازه می‌دهد تا نمونه کارها را با جزئیات ایجاد کنند، که به شما محتوای بیشتری برای نمایش در هنگام انتخاب می‌دهد. آنها همچنین امتحاناتی را برای تأیید مجموعه مهارت های فریلنسرها برگزار می‌کنند و آن را به شما باز می‌گردانند. اگر تا به حال اختلافی دارید، یک سیستم کارآمد طراحی شده است تا مشکلات را به سرعت حل کند.

7. People PerHour

PeoplePerHour یک هیئت شغلی مستقل است که به کاربران اجازه می‌دهد تا برای پروژه های خاص مسابقه ای شبیه به فهرست مشاغل برگزار کنند. همچنین فهرست جامعی از نامزدهای واجد شرایط با تجربه در طیف گسترده ای از تخصص بازاریابی را ارائه می‌دهد.

فریلنسرها همچنین می‌توانند پیشنهاداتی را در PeoplePerHour ارائه دهند، که کاربران می‌توانند با قیمت های پایین‌تر با آنها درگیر شوند تا ببینند آیا فریلنسر برای آنها مناسب است یا خیر. ارتباطات در سایت ساده می‌شود، زیرا کاربران می‌توانند پیشرفت را پیگیری کنند و در مورد هر پروژه ای بازخورد ارائه دهند.

با یک رابط کاربری آسان و یک سیستم پرداخت بصری، PeoplePerHour یک انتخاب عالی برای کاربرانی است که به دنبال کمک سریع بازاریابی مستقل هستند.

8. Guru

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

بهترین سایت های فریلنسری برای بازاریابی

Guru یک سایت فریلنسری است که فهرست مشاغل را برای هر چیزی از برنامه نویسی و توسعه تا کارهای اداری و بازاریابی در خود جای می‌دهد. آنها بیش از 500000 فریلنسر فعلی دارند که می‌توانند خدمات بازاریابی را ارائه دهند که می‌تواند برای کار قراردادی یا حتی برای موقعیت های بلند مدت پرداخت شود.

مشتریان می‌توانند فهرست فریلنسرهای Guru را مرور کنند و «فروش و بازاریابی» را به عنوان دسته اصلی خود انتخاب کنند. در اینجا، شما این توانایی را خواهید داشت که زیر شاخه های متعددی از جمله:

وب / دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی عمومی

تبلیغات

تجزیه و تحلیل / داده ها / استراتژی / برنامه ها

فروش عمومی

روابط عمومی

تخصص ویژه صنعت

محتوا / کپی رایتینگ

مدیریت

نام تجاری

کمپین ها

مراکز تماس / بازاریابی تلفنی

روابط عمومی (PR)

ارتباطات

مفاهیم / جهت خلاق

برنامه های وابسته و ارجاع را پیدا کنید.

اگر فریلنسر مورد علاقه خود را پیدا کردید، می‌توانید به سادگی با آنها تماس بگیرید و شروع به بررسی جزئیات کنید. از طرف دیگر، می‌توانید شغلی را در تابلوی شغلی Guru ارسال کنید و منتظر بمانید تا توسعه دهندگان با شما تماس بگیرند.

Guru برای مشتریان مختلفی در سرتاسر جهان مشاغلی را فراهم می‌کند، بدون اینکه هیچ کمبودی در سایت آنها وجود نداشته باشد. هنگامی که با یک فریلنسر مرتبط می‌شوید، Guru، WorkRooms اختصاصی را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آنها برای همکاری با توسعه دهنده یا بازاریاب خود استفاده کنید.

آیا استخدام یک بازاریاب دیجیتال، ارزش هزینه کردن دارد؟

استخدام یک بازاریاب دیجیتال، به خصوص یک فریلنسر، کاملاً ارزشش را دارد.

همانطور که هر صاحب کسب و کاری می‌داند، یک استراتژی بازاریابی خوب برای موفقیت یک کسب و کار ضروری است و این روزها تقریباً تمام بازاریابی به صورت دیجیتالی انجام می‌شود. یک بازاریاب دیجیتال خوب، تجربه و ابزارهایی را دارد که بداند چگونه کسب و کار شما را از بقیه متمایز کند و مشتریان را به بازگشت بازگرداند.

یک بازاریاب فریلنسر بسیار مقرون به صرفه تر از استخدام یک آژانس بازاریابی دیجیتال است و شما می‌توانید یک رابطه شخصی تر و تک به تک با بازاریاب خود داشته باشید. این باعث می‌شود که آن را برای کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود ببخشند، انتخاب مناسبی باشد.

اگر مطمئن نیستید که وارد دنیای بازاریابی آنلاین شوید، این آمار بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید. ممکن است به فرآیند تصمیم گیری کمک کند.

هزینه استخدام یک بازاریاب دیجیتال چقدر است؟

از آنجایی که “بازاریابی دیجیتال” عنوانی مبهم است، هزینه استخدام یک فرد می‌تواند بسته به نوع بازاریاب دیجیتالی که می‌خواهید استخدام کنید بسیار متفاوت باشد.

به عنوان مثال، یک کپی رایتر که پست های وبلاگ یا زیرنویس های رسانه های اجتماعی را برای کسب و کار شما می نویسد، حدود 25 تا 40 دلار در ساعت برای شما هزینه خواهد داشت. از طرف دیگر، یک مدیر ارشد بازاریابی حدود 200 تا 500 دلار در ساعت یا تا 500000 دلار در سال هزینه خواهد داشت.

سوالات متداول

یک بازاریاب فریلنسررچه می‌کند؟

بازاریاب های فریلنسر به شرکت ها و کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا برندهای خود را برای ایجاد سرنخ و فروش تبلیغ کنند. آنها این کار را با استراتژی، طراحی، توسعه و راه اندازی کمپین های بازاریابی مستقیم و دیجیتال انجام می‌دهند.

هزینه یک بازاریاب فریلنسر چقدر است؟

نرخ ها برای بازاریابان فریلنسر بر اساس تعدادی از عوامل مختلف متفاوت است. به طور متوسط، کسب و کارها هنگام استخدام یک متخصص بازاریابی باید بین 30 تا 150 دلار در ساعت بپردازند. از آنجایی که بازاریابی مبتنی بر نتایج است، در نهایت کسب‌وکارها باید بر اساس آنچه که در ازای دریافت آن انتظار دارند به یک فرد آزاد پرداخت کنند.

چگونه یک بازاریاب فریلنسر خوب پیدا کنم؟

پیدا کردن یک بازاریاب فریلنسر خوب به زمان، صبر و کمی شانس نیاز دارد! دانستن اینکه کجا را باید نگاه کنید مهم است، اما همه وبسایت های فریلنسری یکسان ایجاد نمی‌شوند. داشتن یک فرآیند بررسی کامل برای اطمینان از اینکه برنامه نویس ماهر و برای پروژه شما مناسب است، مهم است. بازاریابان فریلنسر خوب اغلب به سختی پیدا می‌شوند. وقتی یکی را پیدا کردید، به آنها پول خوبی بدهید، مطمئن شوید که آنها برای کار روی پروژه های شما انگیزه دارند و تا زمانی که می‌توانید آنها را نگه دارید!

برای یافتن بازاریاب فریلنسر بعدی خود آماده هستید؟

این مقاله جامع همه پلتفرم ها برای یافتن بازاریاب فریلنسر واجد شرایط نیست، اما نماینده برخی از بهترین‌هایی است که ما توانستیم پیدا کنیم.

بودجه و نیازهای خاص خود را درک کنید، سپس از سایت های ذکر شده در بالا استفاده کنید تا امروز نامزد مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT