بهترین سایت های معاملات روزانه 2024

زمان مطالعه 8 دقیقه

سایت های معاملات روزانه می توانند در هزینه های شما صرفه جویی کنند. اما، فقط در صورتی که بازی را درست انجام دهید. در اینجا نحوه ایجاد این سایت ها برای شما و همچنین سایت های مورد علاقه ما برای بررسی آمده است.

تعداد زیادی وب سایت معاملات روزانه وجود دارد. آنها صرفه جویی در همه چیز از استراحت آبگرم تا هنری هوورز را ارائه می دهند. اما، شما باید آنها را در حالی که داغ هستند (یا در این مورد کاهش یافته اند) بگیرید.

در سایت هایی مانند Wowcher و Groupon، معاملات دیوانه وار و تیک تاک کردن ساعت شمارش معکوس می تواند منجر به برخی تصمیمات عجولانه شود. ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم قبل از جدا شدن از پول نقد وقت بگذارید و تحقیق کنید.

این راهنما بهترین سایت‌های معاملات روزانه را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید امتحان کنید و چگونه از آنها نهایت استفاده را ببرید.

در این راهنما چیست؟

بهترین سایت معاملات روزانه برای دانش آموزان

سایت های معاملات روزانه چیست و آیا واقعا مفید هستند؟

چگونه از سایت های معاملات روزانه بیشترین بهره را ببرید

حواس جمع

شما همچنین می توانید راهنمای ما در مورد سایت های فروش مخفی را بخوانید، زیرا آنها … در واقع، این یک راز است. اما همه چیز آشکار خواهد شد.

5 بهترین سایت معاملات روزانه

در اینجا بهترین وب سایت های معاملات روزانه آورده شده است:

Groupon

وقتی مردم به “معاملات روزانه” فکر می کنند، معمولاً به “گروهی” فکر می کنند. این شرکت از زمان… خوب، برای همیشه، رهبر بازار در معاملات روزانه بوده است.

برخی از بهترین پیشنهادات Groupon شامل وسایل تجملی است که لزوماً بخشی از هزینه های معمول دانش آموزان نیست. آنها چیزهایی مانند درمان های آبگرم، استراحت های شبانه، و تجربه های غذاخوری لوکس را ارائه می دهند.

به عنوان یک هشدار، آنها ایمیل های زیادی ارسال می کنند. با این حال، ارزش آن را دارد که آنها را زیر نظر داشته باشید، زیرا گاهی اوقات می‌توانند شامل معاملات برتر، کوپن‌ها و تخفیف‌هایی برای برندهایی مانند ASOS، آمازون، ریور آیلند، کریس و موارد دیگر باشند.

LivingSocial

LivingSocial مدتی است که در رقابت با Groupon بوده است. این وب سایت به طور فزاینده ای برخی از معاملات با بهترین ارزش را برای به دست آوردن سهم بازار ارائه می دهد.

پیشنهادات برتر قبلی شامل 50 پوند هزینه تسکو برای تنها 20 پوند و نیم بها استارباکس است.

مانند اکثر سایت های معاملات روزانه، هر پیشنهاد به سرعت منقضی می شود. برای کیف کردن بهترین ها باید سریع حرکت کنید.

Wowcher

Wowcher همان نوع پیشنهادات را مانند سایر سایت های معاملات روزانه ارائه می دهد. این شامل معاملات در مورد غذاخوری، الکترونیک و مبلمان است.

اما این سایت همچنین معاملات مبهم دیگری مانند خواندن کارت تاروت و دوره های ریکی را ارائه می دهد.

Newegg

Newegg بسیاری از انواع معمول معاملات روزانه از جمله کالاهای عجیب و غریب خانگی و چمدان را برای هر مناسبت دارد.

با این حال، Newegg در تجهیزات فنی، فروش خانه های هوشمند و محصولات بازی و لوازم الکترونیکی مصرفی تخصص دارد. این سایت حتی یک بخش «ساخت یک رایانه شخصی» دارد که در آن می توانید تمام اجزای رایانه شخصی را خریداری کنید تا یک رایانه شخصی سفارشی بسازید.

بنابراین اگر این چیزی است که در قایق شما شناور است و به دنبال معاملات روزانه هستید، این سایت برای شماست.

Itison

itison یک سایت معاملات روزانه با تمرکز محلی است. این سایت دارای معاملات در مناطق آبردین، داندی، ادینبورگ، گلاسکو، منچستر و نیوکاسل است.

به همین دلیل، احتمالاً ارزش ثبت نام را ندارد مگر اینکه در اسکاتلند یا شمال انگلستان زندگی کنید. با این حال، بسیاری از پیشنهادها برای این مناطق فرار هستند، بنابراین به هر حال ارزش ثبت نام را دارد.

سفر و تجربیات بسیار مورد توجه ایتسون است. اما، بسیاری از تخفیف‌های استاندارد روزانه معاملات روزانه را در اینجا نیز خواهید یافت.

حواس جمع

یک راه عالی برای به حداکثر رساندن پس انداز خود در وب سایت های معاملات روزانه، بازدید از آنها از طریق سایت های بازگشت نقدی است.

آیا سایت های معاملات روزانه ارزش تلاش را دارند؟

قبل از استفاده از این سایت ها، ارزش آن را دارد که کمی بیشتر در مورد نحوه کار این سایت ها بدانید. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

سایت های معاملات روزانه دقیقا چیست؟

سایت‌های معاملات روزانه دقیقاً همان چیزی هستند که روی قلع می‌گویند: سایت‌هایی که تخفیف‌های بزرگ ارائه می‌دهند که معمولاً فقط ۲۴ ساعت (گاهی کمی بیشتر) دوام می‌آورند.

برخلاف سایت‌های کد کوپن معمولی، معاملات محلی زیادی نیز خواهید یافت. آنها لزوما فقط شامل نام های تجاری بزرگ نیز نمی شوند.

سایت های معاملات روزانه با تکیه بر قدرت خرید عمده قادر به ارائه قیمت های بسیار پایین برای مدت زمان محدود هستند. تا زمانی که افراد کافی به این معامله علاقه مند باشند، شرکت می تواند مقداری پول را پس بگیرد. به این ترتیب، هنوز هم ارزش وقت آنها را دارد.

چرا باید از سایت های معاملات روزانه استفاده کنید؟

معاملات روزانه می‌تواند مکانی عالی برای خرید هر گونه خرید کمی گران‌تر باشد که به آن فکر می‌کردید، اما نمی‌توانید با قیمت کامل آن را بپردازید. به چیزهایی مانند سفید کردن دندان با لیزر، آخر هفته آبگرم یا تلویزیون جدید فکر کنید.

با این حال، مهم است که مطمئن شوید که اجازه نمی‌دهید معاملات خرید شما را تعیین کنند. بهتر است فقط به خریدهایی پایبند باشید که مورد علاقه شما هستند. وقتی حتی دستگاه نسپرسو ندارید… یا قهوه بنوشید، وسوسه 80 درصد تخفیف 100 کپسول قهوه نسپرسو نشوید.

همچنین شایان ذکر است که اقلام با تخفیف انبوه هنوز هم می توانند بسیار گران باشند. به عنوان مثال، یک مخلوط کن با قیمت 49.99 پوند معامله ای نیست، حتی اگر از 250 پوند کاهش یابد. فقط به این معنی است که در وهله اول گران بود.

چگونه بهترین تخفیف ها را در وب سایت های معاملات روزانه پیدا کنیم

در اینجا نکات برتر ما برای استفاده از سایت های معاملات روزانه آورده شده است:

از یک آدرس ایمیل جداگانه استفاده کنید

همه سایت های معاملات روزانه از شما می خواهند آدرس ایمیل خود را وارد کنید. این وب سایت ها هر روز لیستی از بهترین معاملات پیشنهادی را برای شما ایمیل می کنند.

البته دریافت این ایمیل ها برای هرکسی نمی تواند باشد. اگر اعلان‌های مداوم دریافت می‌کنید، می‌تواند آزاردهنده باشد.

می‌توانید با کلیک کردن روی «من قبلاً ثبت‌نام کرده‌ام» یا «نه متشکرم» در صفحه اصلی، این مشکل را حل کنید. یا می توانید گزینه مورد علاقه ما را انتخاب کنید: از یک آدرس ایمیل مستعار (معاملات) برای معاملات روزانه استفاده کنید. سپس می توانید تمام اعلان های این آدرس را خاموش کنید.

همیشه حروف کوچک را بخوانید

شرایط و ضوابط کسل کننده هستند، اما این بهانه ای برای نخواندن آنها نیست – به خصوص زمانی که کیف پول شما در خط است.

این امر به ویژه در مورد معاملات روزانه صادق است. اغلب، متوجه می‌شوید که معاملات در نحوه و زمان بازخرید آنها واقعاً مشخص است.

به عنوان مثال، ممکن است یک معامله رستوران در تعطیلات آخر هفته معتبر نباشد، یا کوپن تجربه رانندگی که ماه ها قبل برای تولد پدرتان خریده اید ممکن است ظرف چند هفته منقضی شود. گرفتار نشو

توجه داشته باشید که برخی از معاملات روزانه تیم های خدمات مشتری در پاسخگویی به مسائل کند هستند. این به این دلیل است که آنها به عنوان یک واسطه بین شما و شرکت ارائه دهنده معامله عمل می کنند. با این حال، اجازه ندهید که این به حقوق مصرف کننده شما تجاوز کند.

مراقب هزینه های پنهان در سایت های معاملات روزانه باشید

یکی از تاکتیک‌های رایج سایت‌های معاملات روزانه، تبلیغ پیشنهادهایی است که بسیار ارزان به نظر می‌رسند، اما هزینه‌های اضافی نیز در بر دارند.

به عنوان مثال، پیشنهادی مانند “پینت بال برای 1 پوند” عالی به نظر می رسد. اما، اگر بخواهید بفهمید که باید برای استخدام توپ‌های رنگی و سایر تجهیزات با هزینه‌ی اضافی دست به کار شوید، مشخص می‌شود که این معامله واقعاً خیلی خوب بوده است.

قبل از پرداخت، کل هزینه را پس از موارد اضافی اضافه شده بررسی کنید تا ببینید آیا هنوز معامله خوبی است یا خیر.

همیشه قبل از خرید از فروشنده چک کنید

به یاد داشته باشید که سایت های معاملات روزانه فقط میزبان معاملات هستند. آنها از نظر فنی مسئول هیچ مشکلی نیستند که شما با شرکت هایی که آنها را ارائه می دهند دارید.

اگر کسب‌وکار پشت این پیشنهاد، معامله‌ای را اجرا می‌کند که فکر می‌کنید ناعادلانه است، انجام کارهای زیادی در مورد آن بلافاصله برای شرکت معاملات دشوار است. روند رسیدن به یک راه حل می تواند زمان زیادی طول بکشد. به همین دلیل مهم است که ابتدا تحقیق خود را انجام دهید.

کمتر از پنج دقیقه طول می کشد تا وب سایت یک خرده فروش را بررسی کنید و برخی از نظرات را در Google بخوانید. انجام این کار می تواند در دراز مدت زمان و دردسر زیادی را برای شما صرفه جویی کند.

فقط چیزهایی را که نیاز دارید در سایت های معاملات روزانه بخرید

بله، یک استراحت آبگرم کانتری همه جانبه عالی به نظر می رسد، اما آیا واقعاً می توانید آن را بپردازید؟

با ارسال ایمیل‌های روزانه به صندوق ورودی شما، خرید هر چیزی که جذاب باشد می‌تواند وسوسه انگیز باشد. اما سعی کنید روی چیزی که واقعا نیاز دارید تمرکز کنید.

اسیر بازاریابی نشوید. فهرستی از مواردی که به دنبال آن هستید را از قبل تهیه کنید و فقط برای آن چیزها از پیشنهادات استفاده کنید.

ترفند این است که توپ را در زمین خود نگه دارید. شما می توانید این کار را با اطمینان از اینکه به جای پیشنهاداتی که برای شما تبلیغ شده است، به دنبال معاملات هستید. اینطوری شما را می گیرند.

قبل از خرید هر چیزی قیمت ها را مقایسه کنید

در حالی که برچسب قیمت تخفیف 80 درصدی می تواند به نظر برسد که شما در RRP صرفه جویی کرده اید، این همیشه درست نیست. همیشه مطمئن شوید که ابتدا تحقیق خود را انجام می دهید.

برخی از خرده فروشان به افزایش قیمت ها معروف بوده اند. به این ترتیب، به نظر می رسد که شما در حال دریافت سود عالی هستید در حالی که در واقعیت، هیچ خرده فروشی کالا را در RRP نمی فروشد.

اینجا اینترنت دوست شماست. برای بررسی میزان فروش محصول در جاهای دیگر، به Idealo بروید.

یک دوست را به سایت های معاملات روزانه معرفی کنید

برخی از وب‌سایت‌های معاملات روزانه انگیزه‌ای را برای ترغیب کاربران به معرفی یک دوست ارائه می‌دهند.

این معمولاً شامل پیوندی برای به اشتراک گذاشتن با همسرانتان می شود. اگر آنها با استفاده از پیوند شما ثبت نام کنند، هر دوی شما پول نقد خواهید داشت.

مراقب کدهای کوپن باشید

باور کنید یا نه، علاوه بر همه تخفیف‌های بزرگ ارائه شده توسط سایت‌های معاملات روزانه، یافتن کدهای کوپن برای تخفیف بیشتر غیرعادی نیست.

به عنوان مثال، یک سایت ممکن است یک کد کوپن ارائه دهد که بدون توجه به معامله ای که می خواهید، وقتی 25 پوند با آنها خرج می کنید، 5 پوند تخفیف دریافت می کنید.

مراقب این کدها در صفحه معاملات دانشجویی ما باشید. صرفه جویی کلی با ترکیب این دو تخفیف می تواند بسیار زیاد باشد.

قبل از سفارش، معامله خود را در رستوران ها اعلام کنید

اگر از کوپن برای صرف ناهار استفاده می کنید، بهتر است قبل از نشستن به صندلی خود، به کارکنان اطلاع دهید.

این از هر گونه موقعیت شرم آور جلوگیری می کند. اگر آنها باید به این نکته اشاره کنند که معامله فقط در روزهای سه شنبه که شنبه شب آنجا هستید معتبر است، با شوک بدی مواجه خواهید شد.

این همچنین در مورد «تجربه‌هایی» مانند درمان‌های زیبایی، کارگاه‌ها و موارد مشابه نیز صدق می‌کند.

ساعت را در سایت های معاملات روزانه تماشا نکنید

… زیرا این دقیقاً همان چیزی است که آنها از شما می خواهند. شمارش معکوس می تواند توانایی شما در تشخیص نیازها و خواسته ها را مختل کند. تسلیم فشار ساعت نشوید!

فقط آنها را نادیده بگیرید. علیرغم آنچه آنها می‌خواهند باور کنید، احتمال اینکه معامله بسیار مشابهی (اگر نه همان) به زودی دوباره ظاهر شود وجود دارد.

به یاد داشته باشید: به هر حال فقط چیزهایی را بخرید که به دنبال آن بودید، و پیشنهادی که خیلی بهتر از آنچه که هست به نظر می رسد جذب نشوید. به این دو قانون پایبند باشید و خیلی اشتباه نخواهید کرد.

اگر عاشق معامله هستید، بهترین فروشگاه های آنلاین را بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT