سایت های کاریابی ترکیه

سایت های کاریابی ترکیه و آشنایی با آن ها( بخش دوم)

زمان مطالعه 3 دقیقه

اقتصاد ترکیه با وجود جایگاه خود به عنوان یک کشور پیشرفته و در حال توسعه، به دلیل بحران ارزی و بدهی های امسال با کندی و یک روند راکد شدید روبرو است، زیرا تلاش می کند گسترش سریع خود را حفظ کند. پس با اول پرداخت همراه باشید و این مقاله را با دقت مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین وب سایت های کاریابی ترکیه را برای کسانی که به دنبال کار جدید در ترکیه هستند، معرفی کنیم.

اقتصاد ترکیه

نرخ بیکاری برای 82.7 میلیون نفر ساکن در این کشور در دسامبر سال 2018 به 13.5٪ رسید که تنها بخش های تولیدی، ساختمانی و خدماتی، رشد و پیشرفت خود را گزارش دادند. با این حال عده زیادی از کشورهای مختلف قصد مهاجرت به این کشور را داشته و پیدا کردن کار در ترکیه از اصلی ترین ملزومات امکان مهاجرت به آنجا است.

مهاجرت ایرانیان به ترکیه

از کشور ایران نیز سالانه تعداد بسیاری به این کشور هجرت کرده و درصدد یافتن شغلی در ترکیه هستند. در این زمینه، وب سایت هایی وجود دارند که می توان با سرچ در آنها از شلغ های موجود در شهرهای ترکیه با خبر شد و شغلی متناسب با استعداد خود را در آنجا پیدا کرد. آیا شما به دنبال یافتن شغلی در کشور ترکیه هستید؟ پس با اول پرداخت همراه باشید و این مقاله را با دقت مطالعه کنید. در این پست قصد داریم بهترین وب سایت های کاریابی ترکیه را برای کسانی که به دنبال کار جدید در ترکیه هستند، معرفی کنیم.

5 مورد از بهترین وب سایت های کاریابی ترکیه

اگر برای پیدا کردن بهترین شغل ها در ترکیه در تلاشید و به دنبال جدیدترین شغلهای موجود در کلیه صنایع این کشور هستید، در اینجا برای شما 5 وب سایت برتر جستجوی شغل برای یافتن شغل های جدید در ترکیه (و البته سایر کشورها) قرار دادیم:

Learn 4 Good


سایت Learn 4 Good در بین وب سایت های کاریابی ترکیه و سایر کشورها حرف اول را میزند. این وب سایت به جویندگان کار کمک می کند تا در ترکیه و سایر مناطق نیز مشاغل جدیدی را جستجو کرده و درخواست استخدام دهند.

Turkey Talent


وب سایت Turkey Talent یک وب سایت برتر در زمینه جستجوی شغل زبان انگلیسی در ترکیه است. این وب سایت، ابزاری بسیار راحت برای جستجوی کار و درخواست شغل در ترکیه و سایر کشورهای خاورمیانه است. TurkeyTalent.com برای ارتباط مناسب افراد با بهترین مشاغل در سراسر ترکیه تشکیل شده است. این سایت، با با در اختیار گذاشتن فرصتی برای کارمندان بالقوه برای نشان دادن استعداد خود و همینطور کارفرمایان برای معرفی فرصت های خود، بزرگترین سایت آنلاین لیست های شغلی در ترکیه محسوب می شود.

LinkedIn


همانطور که شاید بدانید، LinkedIn بزرگترین شبکه حرفه ای کاریابی در جهان است. همچنین می توانید در LinkedIn مشاغل موجود در ترکیه را جستجو کرده و اپلای کنید. همین امروز در این سایت ثبت نام کنید، از شبکه کاریابی خود استفاده کنید و استخدام شوید. 9 فرصت از 10 فرصت خالی اعضای LinkedIn برای موقعیت های جدید شغلی باز هستند و هنوز اکثر آنها به هیئت های شغلی مراجعه نمی کنند. استعداد مورد نظر در LinkedIn در هیچ جای دیگر قابل دسترس نیست.

Craigslist


وب سایت کاریابی Craigslist نیز یکی از وب سایت های برتر طبقه بندی شده در جهان است. Craigslist همچنین آگهی های محلی و انجمن ها را برای مشاغل در ترکیه ارائه می دهد. این سایت هر ماه بیش از 2 میلیون لیست شغلی جدید دریافت می کند، و این موضوع آن را به یکی از برترین سایت های شغل یابی جهان تبدیل می کند.

Just Landed


از دیگر وب سایت های کاریابی ترکیه، وب سایت Just Landed است. این وب سایت یک پورتال معتبر طبقه بندی شده است؛ فرصت های بسیار خوبی برای زندگی، کار یا تحصیل در ترکیه فراهم می کند. جستجوگران تنها کافیست برای یافتن کار در ترکیه و سایر کشورها به Just Landed مراجعه کنند.

سایت های کاریابی ترکیه
سایت های کاریابی ترکیه

لینک سایت های کاریابی ترکیه

با قوانین سختگیرانه اشتغال و جمعیتی و مهارت بسیار پایین زبان انگلیسی در ترکیه، فرصت های شغلی ترکیه برای افراد جویای کار خارج از کشور عمدتاً محدود به آموزش زبان انگلیسی و صنعت گردشگری است.

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT