بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور

بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور

زمان مطالعه 2 دقیقه

در قرن بیست و یک اجاره کردن خودرو در کشورهای خارجی موضوع جدیدی نیست. شرکت‌های بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند. دولت‌ها نیز برای بهبود کیفیت خدماتی که به توریست‌ها داده می‌شوند، از این مسئله حمایت تام داشته‌اند. اما پدیده خیلی قدیمی هم نیست. در حدود یک قرن پیش فردی آمریکایی به ساندرز تصمیم گرفت خودروی خود را به تاجران و گردشگران کرایه دهد. از طرفی کیلومترشمار هم روی آن نصب کرد تا از نظر برآورد هزینه با مشکل روبه‌رو نشود. موفقیت این ایده باعث شد که تعداد قابل توجهی از ایالت‌های کشور آمریکا از این ایده به عنوان یک راه کسب درآمد و کمک به صنعت گردشگری بهره‌مند شدند. در این پست به بررسی بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور می پردازیم.

خرید با پی پال

در انگلستان هم فردی به نام گادفری برای اولین بار این ایده را اجرا کرد. سپس اولین شرکت اجاره خودرو را در انگلستان به اسم یوروکار EuroCar راه‌اندازی نمود. اما اکنون این ایده در کشورهای بسیار زیادی اجرا می‌شود.

بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور

سایت rentalcars.com

بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور

این سایت یک پایگاه مناسب برای اجاره خودرو در خارج کشور است. شما برای اینکه خودروی مورد نظر خود را کرایه کنید، باید زبان سایت را در گوشه سمت راست به زبانی که با آن آشنایی دارید، تغییر دهید. سپس مکان، زمان کرایه، زمان تحویل، مدت زمان استفاده را تعیین کنید. نکته مثبتی که در این سایت وجود دارد، امکان مقایسه آپشن‌های مختلف با همدیگر است. به این ترتیب می‌توانید بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه را انتخاب نمایید.

سایت Carsscanner، برای کرایه خودرو در خارج از کشور

سایت معتبر دیگری که برای اجاره کردن ماشین در کشورهای خارجی به کار شما می‌آید، Cars scanner نام دارد. شما می‌توانید برای کرایه خودرو از سایت یا اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌اواس استفاده کنید. تنها باید مکان، تاریخ تحویل و تاریخ برگرداندن را تعیین کنید. پس از آن، در میان نتایج جستجو، گزینه مناسب را برگزینید. نکته مهمی که وجود دارد، تخفیف تا 70 درصدی است. بنابراین شما در حالی که از نظر مالی صرفه‌جویی می‌کنید، می‌‌توانید بهترین خودرو را برای گردش در مکان مورد نظر داشته باشید.

سایت kayak.com/cars

بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور

سایت کایک یک پایگاه اطلاعاتی برای افرادی است که قصد سفر دارند. تهیه بلیط، رزرو هتل و اجاره خودرو در کشورهای مختلف با این سایت به سهولت امکان‌پذیر خواهند بود. کافی است مکان مورد نظر و تاریخ تحویل و بازگشت را تعیین کنید. سپس مراحل پرداخت هزینه را بروید.

خرید با ویزا و مستر کارت

سایت Enterprise Car Rental

سایت دیگری که در میان بهترین وبسایت‌ها برای کرایه کردن خودرو کاربرد دارد، Enterprise Car Rental است. ای سایت برای اجاره خودرو در آمریکا، انگلستان و کانادا کاربرد دارد. شما با عضویت در این سایت و ثبت اطلاعات لازم، جستجوی خود را در این سایت انجام دهید. پس از آن خودرویی با کیفیت و قیمت مناسب کرایه کنید.

سایت National Car Rental

بهترین سایت کرایه خودرو در خارج کشور

اگر می‌خواهید که در سایتی دنبال خودروی اجاره‌ای بگردید که محدودیت جغرافیایی نداشته باشد، بهترین گزینه National Car Rental است. این مجموعه علاوه بر سایت، بیش از 1500 شعبه در کشورهای مختلف دارد. محبوبیت آن میان مردم به دلیل این است که نشنال کار رنتال به معرفی ماشین‌هایی با کمترین هزینه می‌پردازد

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT