بهترین هتل های جهان

100 تا از بهترین هتل های جهان

زمان مطالعه 33 دقیقه

با احیای مداوم سفرهای بین المللی، خوانندگان سرانجام توانستند از هتل های مورد علاقه خود در سراسر جهان بازدید کنند (و جشن بگیرند) – و بسیاری از آنها را که مدت ها در لیست های اقامتی ضروری آنها بوده اند بررسی کنند. بهترین هتل های جهان را در ادامه معرفی کرده ایم.

100 برنده برتر امسال منعکس کننده احیای جت های جهانی است، به ویژه زمانی که کشورهای اروپایی مرزهای خود را به روی مسافران آمریکایی باز کردند. اما مثل همیشه، این فقط جغرافیا نیست که تعیین می‌کند کدام ملک بالاترین رتبه را دارد. خوانندگان ما از طریق رای ها و نظرات خود، از هتل هایی حمایت کردند که خدمات عالی و امکانات قابل توجهی ارائه می‌دهند، هتل هایی که سفر را نه تنها آسانتر، بلکه خاطره انگیزتر می‌کنند.

هر ساله برای نظرسنجی بهترین جوایز جهان، T+L از خوانندگان می‌خواهد تجربیات سفر در سراسر جهان را ارزیابی کنند – نظرات خود را در مورد برترین هتل ها، استراحتگاه ها، شهرها، جزایر، کشتی های کروز، اسپا، خطوط هوایی و موارد دیگر به اشتراک بگذارند. هتل ها (از جمله اقامتگاه های سافاری) بر اساس امکانات، موقعیت مکانی، خدمات، غذا و ارزش کلی رتبه بندی شدند. املاک بر اساس موقعیت مکانی و امکاناتشان به عنوان شهر یا تفرجگاه طبقه بندی شدند.

هیجان در مورد بازگشت به اروپا در نحوه قرار گرفتن هتل های مرتفع در برخی از شهرهای بزرگ قاره در لیست امسال منعکس شده است. قابل توجه است که دو تازه وارد در میان این املاک قرار گرفته اند: هتل مادام رِو، در پاریس، در شماره 9 و Rosewood Villa Magna، در مادرید، در شماره 10. برای اولین بار در این یک دهه، خوانندگان یک هتل اروپایی را به عنوان انتخاب شماره 1 خود در جهان انتخاب کردند: Rosewood Castiglion del Bosco، در حومه شهر توسکانی ایتالیا، بهترین هتل سال 2022 است.

این تنها تغییر بزرگ در رتبه بندی 100 برتر امسال نیست. در سال گذشته، هند با 12 هتل در بین 100 هتل برتر، “کشور برنده” بود. در حالی که هند امسال با 11 ملک (همان تعداد ایتالیا) عملکرد خوبی داشت، بهترین کشور در سال 2022 ایالات متحده بود ، با 19 ملک. خوانندگان ما هتل های مختلفی از جاهای مختلف دوست داشتند. مسافرخانه جذاب Pickering House در نیوهمپشایر در بالاترین رتبه در رتبه 4 قرار گرفت و پس از آن لاول نمادین در شهر نیویورک در رتبه 8 قرار گرفت. در حالی که تفرجگاه جزیره خصوصی Little Palm Island Resort & Spa، در فلوریدا، شماره 94 است.

در این مقاله لیست کامل بهترین هتل های جهان به نقل از خوانندگان T+L را مشاهده می‌کنید.

1. Rosewood Castiglion del Bosco، Montalcino, Italy

پنج هزار هکتار از شکوه و عظمت توسکانی فضای زیادی را برای ایجاد یک تجربه مهمان به یاد ماندنی ارائه می‌دهد. این دقیقاً همان کاری است که Rosewood با این ملک چند صد ساله احاطه شده توسط تاکستان های غلتکی و درختان کاج مرتفع انجام داد. مطمئناً، جذابیت دنیای قدیم در هر نقطه وجود دارد، اما افزودنی های مدرن و امکاناتی که برای همه مناسب است، Castiglion del Bosco را به یک تجربه چندحسی تبدیل می‌کند. یک شراب سازی برونلو دی مونتالچینو، یک مدرسه آشپزی، زمین های تنیس، اسپا با تمرکز بر درمان های تشویقی و حتی کلیسای کوچکی با سقف سفالی وجود دارد. یک مجتمع جدید به تازگی به این ملک اضافه شده است که در اطراف 19 سوئیت مجلل قرار دارد. در اینجا، نیازی به کشیدن پرده نیست: می‌توانید با مناظر خیره کننده پارک طبیعی Val d’Orcia در فهرست یونسکو و شهر بالای تپه Montalcino از خواب بیدار شوید.

امتیاز: 99.25

2. Grace Hotel, Auberge Resorts Collection, Santorini, Greece

در سمت ساکت تر سانتورینی، جایی که می‌توان همان معماری نمادین سفیدپوش و غروب های خیره کننده را بدون شلوغی دید، این هتل ۲۰ اتاقه که اخیراً طراحی شده، برای لحظات صمیمی مناسب است. تماشای دریای اژه یا بعدازظهرها غوطه ور شدن در استخر کنار صخره.

امتیاز: 99.22

3. Waldorf Astoria Maldives Ithaafushi، South Malé Atoll, Maldives

یک قایق بادبانی ۴۵ دقیقه ای از فرودگاه ماله شما را به این بهشت ​​جزیره می‌برد. 119 ویلای آن با هر چیزی که یک مسافر می‌تواند از تعطیلات مالدیو بخواهد ارائه می‌کند: مناظر بی نقص اقیانوس با کارت پستال، استخرهای شنای خصوصی، و پیشخدمت های اختصاصی، که چیزی را که یکی از خوانندگان آن را «بهترین خدمات شخصی» می‌خواند، ارائه می‌کنند.

امتیاز: 99.11

4. Pickering House Inn, Wolfeboro, New Hampshire

یک بازسازی دو ساله که در سال 2018 تکمیل شد، این خانه تاریخی را (که در ابتدا در سال 1813 ساخته شد) به یک مهمانخانه 10 اتاقه جذاب تبدیل کرد. نه چندان دور از سواحل بوکولیک دریاچه وینیپساکی، اتاق های این مسافرخانه با طراحی منحصر به فرد دارای صبحانه‌ای لذیذ است که توسط سرآشپز جاناتان هوداک تهیه شده است.

امتیاز: 98.95

5. One&Only Reethi Rah، North Malé Atoll, Maldives

در این استراحتگاه در یکی از بزرگترین جزایر North Male Atoll، دلهره آورترین کار این است که بین یک ویلای پر زرق و برق روی آب – همه با تورهای کاتاماران بر فراز اقیانوس هند، برخی با استخرهای بی نهایت – و یک ویلای ساحلی شیک انتخاب کنید. شاخ و برگ استوایی روی شن های سفید خیره کننده قرار می‌گیرد.

امتیاز: 98.93

5. Royal Mansour Marrakech, Morocco

این ملک 12 جریبی که در داخل دیوارهای پرانرژی شهر قرار دارد، تقریباً مانند یک شهر عمل می‌کند، با 53 ریاد خصوصی طراحی شده در کاشی های معرق، فرش های ضخیم، مبلمان صنعتی، به علاوه یک استخر بزرگ در فضای باز، باغ های معطر، و غذاخوری ستاره دار میشلن.

امتیاز: 98.93

7. Capella Ubud, Bali, Indonesia

با توجه به رقابت، قرار گرفتن در رتبه بهترین استراحتگاه در بالی بسیار مهم است. اما به لطف دیدگاه هنری معمار بیل بنزلی، خوانندگان می‌گویند “هیچ چیز شبیه” این تجربه “جادویی” چادری در جنگل اندونزی وجود ندارد.

امتیاز: 98.87

8. The Lowell, New York City

هتلی شاخص که برای اولین بار در سال 1927 در تونی اوپر ایست ساید منهتن افتتاح شد، لوول 74 اتاقه به درستی توسط یک رای دهنده به عنوان “خانه ای دور از خانه” توصیف می‌شود. اتاق ها و سوئیت هایی که 17 طبقه آن را تشکیل می‌دهند با شومینه های هیزمی و تراس های سرسبز برجسته شده‌اند. افزایش بیشتر تجربه: خدمات آسان و شهودی توسط کارکنان و مزایایی مانند جلیقه کفش رایگان و نوشیدنی ها و امکانات رفاهی شخصی.

امتیاز: 98.80

9.بهترین هتل های جهان Madame Rêve, Paris

این هتل 82 اتاقه – یکی از جدیدترین هتل های شهر نور در کنار یک پیاده‌روی کوتاه از Bourse de Commerce و فروشگاه بزرگ Samaritaine واقع شده است، تجربه‌ای راحت و در عین حال شیک را به خصوص در فضای سبز هتل ارائه می‌کند. یکی از خوانندگان تأیید کرد که با وجود افتتاح آن در اکتبر گذشته، در حال حاضر “مکانی برای بیرون رفتن در پاریس” است.

امتیاز: 98.73

10. Rosewood Villa Magna, Madrid

این پناهگاه 154 اتاقه است که در پاسئو د لا کاستلانا زیبا قرار گرفته است. همه چیز در مورد هتل بسیار محتاطانه به نظر می‌رسد، از فضای داخلی زیبا گرفته تا Tarde.O، کوکتل بار جذاب آن.

12. The Oberoi Udaivilas, Udaipur, India

انرژی سلطنتی این هتل قصر، واقع در سراسر دریاچه Pichola از کاخ شهر اودایپور، افسانه ای است. یکی از خوانندگان گفت: «بهشت روی زمین» لایق آن است. این هتل که در یک ملک سرسبز به مساحت بیش از 1.3 میلیون فوت مربع گسترده شده است، تماما دارای آرامش است. یکی دیگر از رای دهندگان، که پنج روز پس از عروسی خود را در ملک گذراند، نوشت: “آنها آن را بسیار خاص کردند. مکان، ساخت و ساز و غذا بی نظیر است.”

امتیاز: 98.58

13. Mandapa, a Ritz-Carlton Reserve, Bali, Indonesia

به گفته یکی از رای دهندگان، این خلوتگاه 60 کلیدی که در 24 جریب استوایی در امتداد رودخانه آیونگ کشیده شده و توسط شالیزارهای برنج احاطه شده است، شبیه یک “دهکده بالیایی در یک مکان” است. با یک اسپای زیبا، چهار رستوران و بار و یک باغ ارگانیک، بدون توجه به علایقتان، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

امتیاز: 98.31

14. Wilderness Safaris Bisate Lodge, Volcanoes National Park, Rwanda

تجربه فراموش نشدنی گوریل تریکینگ تمرکز این اقامتگاه در حاشیه پارک ملی آتشفشان است. اتاق های بزرگ با سقف کاهگلی از جمله شیکترین اقامتگاه هایی هستند که در این منطقه می‌بینید، و آشپزخانه توجه ویژه‌ای به پرورش سبزیجات دارد تا به وعده های غذایی رنگ و بوی غذا بدهد.

امتیاز: 98.29

15.بهترین هتل های جهان Portrait Firenze, Florence

فضای داخلی این بوتیک هتل با طراحی میشل بونان، که در چند قدمی ساختمان نمادین پونته وکیو قرار دارد، ممکن است به طور چشمگیری مدرنترین در فلورانس باشد. یکی از سوئیت های رو به آرنو با بالکن را رزرو کنید تا از بهترین مناظر شهر لذت ببرید.

امتیاز: 98.25

16. Raffles Istanbul

این هتل مدرن که 27 طبقه از مرکز چند منظوره زورلو را اشغال می‌کند، فضای شهری خود را به ویژه در اسپا، که دارای سه حمام، دو استخر، و یک سالن ورزشی است، قرار می‌دهد. ارزش وقت گذاشتن را برای کاوش در مجموعه هنری با سرپرستی این ملک، که شامل 224 اثر از خالقان ترک و بین المللی است، دارد.

امتیاز: 98.25

17. The Oberoi, Marrakech, Morocco

این تازه وارد که در یک باغ 1.2 میلیون فوت مربعی پر از مرکبات و درختان زیتون قرار دارد، هم با اندازه و هم با معماری خود، بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. ویلاها دارای استخرهای شیرجه‌ای خصوصی برای حفظ حریم خصوصی هستند و اسپای آیورودا مدیتیشن، یوگا، و درمان های آبگرم درمانی را ارائه می‌دهد تا به مهمانان کمک کند آرامش بیشتری داشته باشند.

امتیاز: 98.24

18. Capella Hanoi, Vietnam

این ملک طراحی شده توسط بیل بنزلی که در نزدیکی خانه اپرا در محله قدیمی هانوی واقع شده است، ادای دینی بر دهه بیست در ویتنام است. اتاق ها نه تنها جادار هستند، بلکه به لطف ترکیبی از رنگ ها، الگوها و بافت ها به زیبایی چشم نواز هستند. یکی از خوانندگان به اشتراک گذاشت: “با وجود اینکه کارکنان بسیار جوان هستند، آنها به فرهنگ، غذا و هنر عشق می‌ورزند، که اقامت من را به یک تجربه عالی تبدیل کرد.”

امتیاز: 98.18

19.بهترین هتل های جهان White Elephant Palm Beach, Florida

خواهر کوچک نانتاکت اصلی، این استراحتگاه از تیم فیل سفید، با افتتاح 32 اتاق با الهام از مناطق گرمسیری خود در نوامبر 2020، انرژی جوانی را به مقصد اضافه کرد. رستوران Lola 41 آن از آن زمان به یک نقطه داغ برای صید کبابی تبدیل شده است.

امتیاز: 98.13

20. The Loutrel, Charleston, South Carolina

یکی از جدیدترین املاک در فهرست 100 برتر، این هتل 50 اتاقه شیک در منطقه تاریخی چارلستون است که پاییز گذشته افتتاح شد، اما مسافران را تحت تاثیر قرار داده است. خوانندگان به فضای داخلی دلپذیر، سالن استراحت روی پشت بام با کوکتل های اعتیادآور و مناظر خارق العاده شهر، و حالات های متفکرانه‌ای مانند «beautiful rooms that come with handwritten notes» اشاره کردند.

امتیاز: 98.00

21. Monasterio، A Belmond Hotel, Peru

این هتل 122 اتاقه در Plazoleta Nazarenas که در داخل دانشگاه سابق سن آنتونیو – ساختمانی شاخص قرن شانزدهم قرار دارد، در بهترین حالت خود دارای شکوه تاریخی است. وسایل چوبی حکاکی شده پیچیده و مسیرهای قوسی شما را به گذشته می‌برد، اما خدمات متفکرانه VIP مطابق با استانداردهای لوکس امروزی است.

امتیاز: 97.87

21. Sani Asterias, Halkidiki, Greece

پنجاه و هفت سوئیت با طراحی زیبا در ساحلی در بکر هالکیدیکی، یکی از مقاصد برتر ساحلی شمال یونان، گسترده شده‌اند این تفرجگاه به خاطر امتیازهای رایگان خود، که شامل بادبانی صبح و عصر در اطراف دریای اژه است، مشهور است. یکی دیگر از امتیازات موجود در ملک: برند فرانسوی پوست و بدن Anne Semonin درمان های سفارشی برای اسپا ایجاد کرد.

امتیاز: 97.87

23. Shangri-La the Shard, London

برای آنچه که یکی از خوانندگان در این هتل در داخل آسمان خراش شیشه‌ای رنزو پیانو که اکنون نمادین است، «منظره های شگفت‌انگیز لندن» نامیده می‌شود، آماده شوید. در میان 18 طبقه، 202 اتاق با طراحی مدرن، سه سالن غذاخوری مجزا، و مرتفع ترین استخر هتل در اروپای غربی گسترده شده است.

امتیاز: 97.86

24. Coquillade Provence Resort & Spa، Gargas, France

به گفته خوانندگان T+L، این استراحتگاه «فوق العاده جذاب» Relais & Châteaux در نزدیکی Luberon، برای خودش مقصدی است. اتاق های شیک روستایی، یک آبگرم شگفت انگیز، و رستوران های شیک با دو علاقه بزرگ مالک تکمیل می‌شوند: نوشیدنی (ملک توسط تاکستان ها احاطه شده است) و دوچرخه سواری (مرکز دوچرخه سواری خاص خود را دارد).

امتیاز: 97.82

25. Taj Palace, New Delhi

این ملک سرسبز شش هکتاری که در نزدیکی بسیاری از سفارتخانه های بین‌المللی شهر واقع شده است، مهمانانش را با امکاناتی در سطح جهانی از جمله استخر روباز بزرگ، زمین گلف کوچک، پنج رستوران، و اسپا که بر درمان های آیورودا متمرکز شده است، خوشحال می‌کند.

امتیاز: 97.60

25. Pendry Chicago

این هتل 364 اتاقه با موقعیت مرکزیش در لوپ شهر، قبل از اینکه وارد ساختمان تاریخی هنر دکو کاربید و کربن شوید، جعبه های زیادی دارد. اتاق ها زیبایی مدرن و شیک دارند، در حالی که رستوران ها و بارها مقصدهای مد روز هم برای مسافران و هم برای افراد محلی هستند، به ویژه Château Carbide، یک بار فصلی روی پشت بام که برای تداعی کردن جنوب فرانسه طراحی شده است.

امتیاز: 97.60

27. Nayara Tented Camp, Arenal Volcano National Park, Costa Rica

سوئیت های بزرگ چادری به مساحت 1700 فوت مربع – مجهز به وان های بزرگ و استخرهای عظیم – در میان سایبان جنگل های بارانی قرار دارند. یوگای صبحگاهی، درمان های اسپا با گل های آتشفشانی و سایر مواد محلی، و استخرهایی که از چشمه تغذیه می‌کنند، به این تفرجگاه سافاری مانند کمک می‌کنند، همانطور که یکی از خوانندگان خلاصه کرد، «واقعاً استثنایی».

امتیاز: 97.55

28. Hotel Belmar, Monteverde, Costa Rica

این اقامتگاه 26 اتاقه که در جنگل ابری Monteverde پنهان شده است (به گفته یکی از صاحب نظران “زیبا و باکلاس”) پایداری را با اولین ماجراجویی در طبیعت ترکیب می‌کند تا اقامتی واقعا به یاد ماندنی را ایجاد کند. مهمانان می‌توانند در مورد کشاورزی در باغ محل بیاموزند، سپس قبل از پایان روز با یک کلاس کوکتل، پیاده روی برای تماشای پرندگان انجام دهند.

امتیاز: 97.50

28.Royal Champagne Hôtel & Spa, Champillon, France

موقعیت مکانی این هتل 47 اتاقه نمی‌تواند برای اقامت رویایی در شامپاین بهتر باشد: بالای دره مارن، احاطه شده توسط تاکستان ها و فقط یک رانندگی سریع از Épernay. ملک کامل کننده منطقه است، به خصوص زمانی که صحبت از غذا می‌شود، که توسط سرآشپز ژان دنیس ریوبلند، که در هدایت هتل Le Royal به ستاره میشلین کمک کرد، نظارت می‌کند.

امتیاز: 97.50

30. Under Canvas Mount Rushmore, Keystone, South Dakota

توسط Under Canvas Mount Rushmore

مکانی خیره کننده در بلک هیلز، مهمانان را در میان درختان کاج پوندروسا و درخت عرعر معطر قرار می‌دهد – علاوه بر این که آنها را در فاصله کوتاهی از این مکان دیدنی قرار می‌دهد. فعالیت های این تفرجگاه پرطرفدار از پیاده روی و دوچرخه سواری گرفته تا سافاری، و غذاخوری ها بر مواد محلی و فصلی تأکید دارند.

امتیاز: 97.47

31. Riggs Washington D.C.

این هتل شلوغ Penn Quarter (داخل ساختمان بانک تاریخی) که توسط برخی از بهترین موزه های پایتخت احاطه شده است، نه تنها به خاطر فضای داخلی شایسته اینستاگرام و خدمات بی نظیرش، بلکه به خاطر موجودی فضاهای اجتماعی دیدنی و دیدنی‌اش نیز شناخته شده است. همانند جمله “میله زیرزمینی شگفت انگیز سیلور لیان” توسط رایان چتییاواردانا، متخصص ترکیب ستاره، همانطور که یکی از خوانندگان تبلیغ کرد.

امتیاز: 97.45

31. Waldorf Astoria Los Cabos Pedregal، Cabo San Lucas, Mexico

ممکن است تجربه ای خیره کننده تر از ورود به این اقامتگاه زیبا که بین کوه پدرگال و اقیانوس قرار دارد، وجود نداشته باشد. مهمانان قبل از رسیدن به لابی روباز که اخیراً بازسازی شده است، از طریق تونلی که در مرکز کوه واقع شده است رانندگی می‌کنند. این استراحتگاه همچنین دارای یک اسپای مجلل و غذاخوری در کنار صخره در El Farallon است. اما جنبه ای که ممکن است مهمانان را متقاعد کند که چند روز بیشتر بمانند؟ هر اتاق مهمان دارای یک استخر خصوصی و یک تراس در فضای باز است که برای تماشای نهنگ عالی است.

امتیاز: 97.45

33. The Oberoi Vanyavilas Wildlife Resort, Ranthambhore, India

Oberoi Vanyavilas مجموعه ای از 25 چادر لوکس که در میان درختان استوایی در لبه غربی پارک ملی Ranthambhore قرار گرفته اند، به چیزی که یکی از خوانندگان آن را “تجمل شدید” می‌نامد، نگاه می‌کند. دیدن ببرها و پلنگ ها با غوطه ور شدن در وان های پنجه پایی، جلسات یوگا، و وعده های غذایی دلپذیر با الهام از سطح جهانی تکمیل می‌شود.

امتیاز: 97.41

۳۳. Canaves Oia Epitome, Santorini, Greece

شالوده سنگ های آتشفشانی تیره این هتل مشرف به خلیج آمودی، برخی از جریان زیبایی شناسی کاملا سفید سانتورینی را دور می‌زند. با این حال، استراحتگاه هر آنچه را که از تعطیلات در جزیره یونان می‌خواهند به مهمانان می‌دهد، از جمله فضاهای داخلی با الهام از اقیانوس و استخرهای غوطه ور رو به آب که از آنجا می‌توانند «غروب شگفت انگیز» را تماشا کنند. یکی دیگر از رای دهندگان، سرآشپز ملک را “استاد در کار خود” خواند.

امتیاز: 97.41

35. The Standard, Hua Hin, Thailand

یکی از خوانندگان در مورد استراحتگاه Hua Hin نوشت: «طراحی عالی، کارکنان عالی، و غذای عالی». این هتل مدرن به لطف طراحی رنگارنگ و معاصر، فضای سرسبز و استوایی تایلند را با جذابیت زیبای ساحل جنوبی ترکیب می‌کند. اتاق های نزدیک استخر اصلی و رستوران ها برخی از بهترین امکانات استراحتگاه را در چند قدمی هتل قرار می‌دهند، اما دوستداران ساحل ممکن است یکی از ویلاهای مجلل تر را انتخاب کنند تا نزدیک‌تر به ساحل و امواج باشد.

امتیاز: 97.38

36. Oberoi Amarvilas, Agra, India

برخی از هتل ها نقطه فروش عمده ای دارند که نادیده گرفتن آن غیرممکن است. یکی از رای دهندگان در مورد این ملک در مسیر مثلث طلایی، این است که “نمایش از تاج محل قابل شکست نیست”. این تفرجگاه در نوع خود کاخ است و ظاهراً در هر اتاق با سنگ مرمر و ابریشم تزئین شده است و محوطه دارای معماری معبد مانند و باغ های آراسته است که به گوشه های غذاخوری خصوصی منتهی می‌شود.

برنده تالار مشاهیر WBA امتیاز: 97.37

37. Hotel Santa Caterina, Amalfi, Italy

این پناهگاه متعلق به خانواده برای اولین بار در سال 1904 افتتاح شد و یکی از بزرگان سواحل آمالفی است. اتاق ها و سوئیت ها با عتیقه های دنیای قدیم، کاشی های نقاشی شده با دست، و حمام های مرمرین تزیین شده‌اند که حس و حال را به جذابیت همیشگی منطقه حفظ می‌کند. مناظر دریای مدیترانه فوق العاده است – مانند کلوپ ساحلی خصوصی این ملک در پایین.

امتیاز: 97.33

37. Raffles Grand Hotel d’Angkor، Cambodia

این هتل که در 15 هکتار از باغ های استوایی قرار دارد، در طول تاریخ 90 ساله‌اش از افرادی مانند چارلی چاپلین و میشل اوباما استقبال کرده است. استخر بزرگ واقعا چشمگیر است، اما جذاب ترین ویژگی آن آسانسور چوبی عتیقه است. تجربیاتی مانند اجرای رقص آپسارا و برکت روزانه توسط راهبان، زمینه فرهنگی را به اقامت در هتل می‌بخشد.

امتیاز: 97.33

37. Nihi Sumba، Sumba، Indonesia

جزیره بکر سومبا دو برابر بالی وسعت دارد، اما به هیچ وجه به آن اندازه معروف نیست، به این معنی که میهمانان در این پناهگاه سواحل شنی سفید زیادی را برای خود دارند. بیست و هشت ویلا روستایی در یک ساحل خصوصی در لبه جنگل قرار دارند. آنها دارای تخت های سایبان دار، وان حمام در فضای باز، و استخرهای غوطه ور هستند (یکی دارای آبشار است) که همگی به یک فضای کاملا رمانتیک کمک می‌کنند.

امتیاز: 97.33

40.بهترین هتل های جهان La Réserve Paris – Hôtel & Spa

به گفته یکی از خوانندگان، وقتی صحبت از یک هتل فانتزی پاریسی به میان می‌آید، این عمارت با احتیاط هاوسمانی «کل بسته» است. به لطف منسوجات براق، سنگ مرمر آبی، شومینه های زیبا و کتابخانه ای ظریف، شکوه سلطنتی را به نمایش می‌گذارد. (“طراحی استثنایی و توجه به جزئیات” خواننده دیگری اشاره کرد.) یک استخر سرپوشیده شگفت انگیز، یک آبگرم صمیمی، و وعده های غذایی ستاره دار میشلن در Le Gabriel به همان اندازه دلایل فریبنده ای برای ماندن در ملک هستند، حتی اگر شانزلیزه فقط چند قدم باشد.

امتیاز: 97.26

41. Hotel de la Ville, a Rocco Forte Hotel, Rome

دلایل زیادی به جز موقعیت عالی بالای پله های اسپانیایی برای رزرو اقامت در این مکان برجسته وجود دارد. از جمله: سالن استراحت روی پشت بام منظره ابدی و بسیاری از مهم ترین بناهای تاریخی آن، و همچنین برخی از اتاق ها را فراهم می‌کند، و اسپا یکی از آرامش بخش ترین مقاصد رم است.

42. Il San Pietro di Positano، Italy

ایل سان پیترو که در میان صخره های پوزیتانو ساخته شده است، مانند بسیاری از بهترین هتل های ساحل آمالفی، همانطور که یکی از خوانندگان توصیف کرد، «چشم اندازهای باورنکردنی» از دریا دارد. اما دکوراسیون عجیب و غریب و خدمات عالی به ملک جذابیت فراموش نشدنی می‌بخشد. ساحل خصوصی، غذاخوری ستاره دار میشلین، زمین تنیس و قایق از ویژگی های برجسته آن هستند.

امتیاز: 97.12

43. Six Senses Yao Noi، Koh Yao Noi، Thailand

جزیره یائو نوی که در سراسر خلیج فانگ نگا بسیار شلوغ شده است، مانند یک فرار واقعی به نظر می رسد. Six Senses در آنجا، که بطور محتاطانه در 24 هکتار دست نخورده از بهشت ​​استوایی پخش شده است، حتی بیشتر دورتر شده است. ویلاها دارای استخر هستند (حتی آنهایی که مستقیماً در ساحل قرار دارند) و حریم خصوصی زیادی را ارائه می‌دهند. فعالیت های داخل ملک (نمایش فیلم روی شن و آموزش نقاشی باتیک) مکمل زمان صرف شده در آبگرم درجه یک و صرف غذا در چهار رستوران است.

امتیاز: 97.07

44. Finca Cortesín Hotel, Golf & Spa, Málaga, Spain

این هتل 67 اتاقه در کوستا دل سول یکی از بهترین زمین های گلف اسپانیا را در خود جای داده است. اما اگر گلف برای شما مناسب نیست، چیزهای بیشتری برای اقامت وجود دارد. این استراحتگاه دارای یک آبگرم عظیم، چهار استخر، تعداد انگشت شماری رستوران عالی، یک باشگاه ساحلی، زمین های تنیس خاکی باشکوه، و یک مرکز یوگا و مدیتیشن است.

امتیاز: 96.97

45. Secret Bay, Portsmouth, Dominica

تعداد انگشت شماری از ویلاهای کنار صخره (البته با استخرهای خصوصی) که توسط جنگل های استوایی احاطه شده اند، اقامتگاه های صمیمی را در این ملک جزیره ای چهار هکتاری تشکیل می‌دهند. کسانی که می‌خواهند ارتباط خود را با آن قطع کنند، می‌توانند در ساحل آفتاب بگیرند، در کلاس های آشپزی کارائیب شرکت کنند، کایاک یا غواصی کنند، سپس به اسپای جذاب بروند.

امتیاز: 96.97

46. ​​Cape Grace, Cape Town

یکی از خوانندگانی که در این هتل کنار بندر رو به کوه تیبل اقامت داشت، گفت: «توجه به جزئیات عالی است. عتیقه جات و پارچه های خیره کننده نقاشی شده با دست با لوسترهای دراماتیک و آثار هنری تزیینی ترکیب می‌شوند تا هویت طراحی لایه‌ای ایجاد کنند. رستورانی با غذاخوری عالی، بار ویسکی دلپذیر، و اسپا تجربه را کامل می‌کند.

برنده تالار مشاهیر WBA امتیاز: 96.96

47.بهترین هتل های جهان Taj Lake Palace, Udaipur, India

این خلوتگاه منحط قرن هجدهم، هتلی باشکوه که در جزیره خودش در دریاچه پیچولا واقع شده است، ابتدا به عنوان خانه تابستانی سلطنتی ساخته شد. جای تعجب نیست که یکی از خواننده ها فکر می‌کرد که هر گوشه ای شبیه یک “تجربه قصر افسانه ای” است. اتاق ها منظره ای از شهر اودایپور، باغ ها یا تپه ها دارند، اما دور تا دور آب است که به هتل هوای عاشقانه‌ای دائمی می‌دهد.

امتیاز: 96.92

47. Taj Falaknuma Palace, Hyderabad, India

سطح تجمل در این هتل 60 اتاقه – خانه نظام حیدرآباد متعلق به اواخر قرن نوزدهم – واقعاً دیدنی است. عتیقه های کمیاب، مبلمان آراسته، نقاشی های دیواری رویایی، مجسمه های با کیفیت موزه، و محوطه های آراسته شده (که کالسکه های اسب کشی در آن قدم می‌زنند) در هر لحظه نظر شما را جلب می‌کند. همچنین یک میز 101 نفره آماده میزبانی از مهمانی های شام کامل است. یکی از خوانندگان گفت: “عظمتش چشمگیر است.”

امتیاز: 96.92

49. Alila Villas Uluwatu، ,Bali Indonesia

این اقامتگاه در کنار صخره، مخفیگاهی شیک و مدرن در شبه جزیره بوکیت بالی، دارای ۶۵ مورد از آنهایی است که یکی از خوانندگان آن را «بهترین ویلاهای جهان» می‌نامد، به لطف طراحی متفکرانه و چشم اندازهای زیبای اقیانوس. استخر 182 فوتی یکی دیگر از ویژگی های برجسته ملکی است که وقتی از استخر شیرجه خصوصی همراه ویلای خود سیر شدید، می‌توانید از آن لذت ببرید.

امتیاز: 96.88

50. Manoir Hovey, North Hatley, Quebec

به گفته یکی از رای دهندگانی که مدتی را در این ملک ساحلی در کبک گذرانده است، “مثل بازگشت زمان به عقب است.” شکوه و عظمت طبیعی در ساحل دریاچه ماساویپی در انتظار است، اما مجموعه امکانات رفاهی موجود در استراحتگاه تضمین می‌کند که هر اقامتی ریشه در تجمل دارد. سی و شش اتاق دنج، استخری که توسط باغی سرسبز احاطه شده است، ورزش های آبی روی دریاچه، و غذاخوری در مقصد در Le Hatley، مفری روستایی ایده‌آل ایجاد می‌کنند.

امتیاز: 96.83

51. Six Senses Con Dao, Con Dao, Vietnam

همانطور که یکی از رأی دهندگان تأیید کرد، ساحل ماسه‌ای سفید که در امتداد این استراحتگاه سلامتی دور افتاده قرار دارد، «تکه ای از بهشت» است. با توجه به تمرکز برند بر سلامتی، منصفانه است که انتظار تجربه یک اسپا را داشته باشیم که هر اینچ از استرس را از بین ببرد.

امتیاز: 96.80

51. Cavas Wine Lodge, Mendoza, Argentina

با توجه به نامش، جای تعجب نیست که این اقامتگاه مجلل در پای کوه های آند به شور و شوق منطقه برای کشت انگور کمک می‌کند. چگونه در این املاک 55 هکتاری انجام می‌شود؟ در آبگرم از عصاره هسته انگور در درمان های خود استفاده می‌کند، و اتاق های مهمان با تاکستان ها احاطه شده است.

امتیاز: 96.80

53. Grand Hotel Tremezzo, Lake Como, Italy

این شهر بزرگ که در لبه غربی دریاچه کومو قرار دارد، یکی از املاک افسانه ای منطقه است. مهمانان سابق از محیط زیبا (یکی می‌گوید «فرار زیبا از واقعیت)، آبگرم در ویلای مجاور، فضای داخلی دنیای قدیم، و استخرهای دلپذیر – که یکی از آنها روی دریاچه شناور است، هیجان زده می‌شوند.

امتیاز: 96.80

54. Nayara Springs, Arenal Volcano National Park, Costa Rica

این “مکان جادویی” “بی عیب و نقص”، به قول دو خواننده، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در کاستاریکا است. مناظر آتشفشان آرنال، فضای سبز جنگل، و جیک های بازیگوش و آوازهای حیات وحش محلی، حس فوق العاده ای به این استراحتگاه مخصوص بزرگسالان می‌دهد. ویلاهایی که در میان درختان قرار گرفته اند دارای استخرهای غوطه وری هستند که از چشمه های آب گرم تغذیه می‌شوند.

امتیاز: 96.79

55. Lodge on Little St. Simons Island, Georgia

این اقامتگاه بوم گردی 16 اتاقه که در 11000 هکتار از بیابان در سواحل جورجیا قرار دارد، ارتباط با طبیعت را به سطحی بالاتر می‌برد. اقامتگاه های مرتفع الهام گرفته از کمپ به این معناست که هیچ چیز بیش از حد ارزشمند به نظر نمی‌رسد، اما اگر دور شدن از همه چیز و کشف دوباره زیبایی بکر سیاره (پیاده روی، ماهیگیری، استراحت) چیزی است که به دنبال آن هستید، همانطور که یکی از خوانندگان گواهی می‌دهد، این هتل “بهشت روی زمین” است.

امتیاز: 96.76

56.بهترین هتل های جهان Rancho Santana, Rivas, Nicaragua

این تفرجگاه 2700 هکتاری بر روی تپه های جنگلی، صخره های پرتگاه و تعداد انگشت شماری سواحل بکر واقع شده است، و به گفته یکی از خوانندگان، از آنجایی که نیکاراگوئه هنوز تا حد زیادی مقصدی زیر رادار است، استراحتگاه فضایی «گنج پنهان» را حفظ می‌کند. موج سواری، غذاخوری از مزرعه تا میز، اسب سواری، یادگیری در مورد نگهداری از لاک‌پشت ها، و اسپا با مساحت 6000 فوت مربع از جمله راه هایی برای استراحت هستند.

امتیاز: 96.75

57. Amanpuri, Phuket, Thailand

محوطه های جنگلی این استراحتگاه کاخ به زیبایی عظمت سلطنتی و حریم خصوصی آرام را در هم می‌آمیزند. دسترسی مستقیم آن به ساحل تقریباً خصوصی سورین (یکی از رای دهندگان استدلال کرد “بهترین ساحل در پوکت) یک جذابیت بزرگ است. اما اگر به دنبال اقدام هیجان انگیزتر هستید، لیست فعالیت های هتل Amanpuri از آموزش روزانه یوگا و موی تای تا جت اسکی را شامل می‌شود.

امتیاز: 96.67

57. Mandarin Oriental, Marrakech, Morocco

این گستره 50 جریبی از نخل ها، درختان زیتون، و دریاچه های درخشان، 54 سوئیت و ویلا روستایی و در عین حال شیک را در خود جای داده است. اگر می‌خواهید شهر سرخ را کاوش کنید، می‌توانید از یکی از ماشین های خانگی استفاده کنید، اما یک رستوران Hakkasan، استخرهای بزرگ و یک آبگرم عظیم شما را به درستی مشغول می‌کند، حتی اگر این کار را نکنید.

امتیاز: 96.67

59. Namale Resort & Spa, Savusavu, Fiji

یکی از رای دهندگان مشاهده کرد: «برخی از بهترین غواصی های جهان در آستان خانه هستند» این استراحتگاه فوق العاده شیک که فقط شامل بزرگسالان است. بیست و دو خانه ییلاقی و ویلا با سقف کاهگلی که در 525 هکتار از بهشت ​​استوایی پراکنده شده اند، نهایت حریم خصوصی را تضمین می‌کنند. برخی از آنها در جنگل بارانی قرار دارند، در حالی که برخی دیگر به زیبایی در کنار اقیانوس قرار دارند.

امتیاز: 96.64

60. Gibb’s Farm, Karatu, Tanzania

باغ های مختلف (رز، کاکتوس، گیاهان دارویی) خانه‌ای مزرعه‌ای با قدمت نزدیک به 100 سال را در لبه دهانه انگورونگورو منظره می‌دهند. دوش های فضای باز و شومینه های داخل اتاق در لیست امکانات لوکس قرار دارند. البته درایوهای بازی در برنامه سفر هستند، اما تجربیات غذایی و کشاورزی (کلاس های پخت، چیدن قهوه) چیزی را ایجاد می‌کند که یکی از خوانندگان آن را “بی نظیرترین اقامتگاه در شرق آفریقا” معرفی می‌کند.

امتیاز: 96.63

61.بهترین هتل های جهان Jade Mountain, Soufrière, St. Lucia

این اقامتگاه با همه امکانات ویژه بزرگسالان که در زمینی سرسبز به مساحت 600 جریب در بالای تپه قرار دارد، همه چیز درباره «عاشقانه سطح بعدی» است. 29 اتاق مهمان رو به پیتون های باشکوه هستند و به درستی پناهگاه نامیده می‌شوند – مجهز به جکوزی یا استخرهای غوطه وری که به نظر می‌رسد روی دریا کشیده شده اند – تا صمیمیت آرام را تداعی کنند.

برنده تالار مشاهیر WBA امتیاز: 96.63

62. Borgo Egnazia, Savelletri di Fasano, Italy

از بسیاری جهات، این استراحتگاه باشکوه برای خود یک روستای مینیاتوری پوگلیایی است. فضای داخلی روستایی و تقریباً سفید آن، پس زمینه ای شیک برای موجودی کاملاً حداکثری از امکانات خوشمزه است: غذاخوری ستاره‌دار میشلین، زمین گلف، دو کلوپ ساحلی مجزا در دو ساحل خصوصی مختلف، چهار استخر، و یک اسپا. بهترین اتاق های اینجا دارای باغ های اختصاصی، تراس و استخرهای غوطه ور هستند.

امتیاز: 96.60

63. Four Seasons Hotel Kyoto, Japan

این چهار فصل ترکیبی از معماری خاطره انگیز با خدمات استثنایی مدرن است. یک باغ حوض 800 ساله وجود دارد که خانه یک چایخانه زیبا است و از برخی پنجره ها می‌توانید به سقف های شیبدار افق کم ارتفاع کیوتو نگاه کنید. اتاق ها با جزئیات جذاب ژاپنی مانند تصاویر شکوفه های گیلاس و منسوجات ابریشم محلی ساخته شده‌اند.

امتیاز: 96.57

63. San Ysidro Ranch, Santa Barbara, California

مزرعه San Ysidro که بین جنگل ملی لوس پادرس و اقیانوس آرام قرار گرفته، ده ها سال است که مخفیگاه آرام ستارگان بوده است. سی و هشت کلبه – احاطه شده توسط 550 هکتار از درختان معطر اسطوخودوس، یاس و ماگنولیا، به علاوه 17 مایل مسیرهای پیاده روی – به صورت جداگانه تزئین شده اند تا مکان هایی رمانتیک باشند. سرآشپز مت جانسون بر چند مفهوم مختلف غذاخوری در اینجا نظارت می‌کند، که همه آنها توسط یکی از چشمگیرترین زیرزمین های ایالت که ۱۲۰۰۰ بطری نوشیدنی از سراسر جهان را در خود جای داده است، سرویس میشوند.

امتیاز: 96.57

65.بهترین هتل های جهان The Goring, London

این هتل بوتیک باشکوه در نزدیکی کاخ باکینگهام از سال 1910 متعلق به خانواده گورینگ بوده است. جزئیات مجلل فراوان است (مجسمه های برجسته عجیب، لوسترهای کریستالی، غذاخوری های ستاره دار میشلن)، اما به لطف خدمات متفکرانه و راحت، اقامت فوق العادست.

امتیاز: 96.55

66. Oberoi Rajvilas، Jaipur، India

سی و دو هکتار زمین در حومه شهر هم آرامش و هم حریم خصوصی را تضمین می‌کند. (یک معبد قرن 18 در محل، شاید منبع دیگری از آرامش باشد.) علاوه بر “اتاق های بزرگ و زیبا”، همانطور که یکی از خوانندگان توضیح داد، ویلاهای عظیمی وجود دارد که با استخرهای خصوصی و چادرهای سه سایبان مجهز شده اند.

برنده تالار مشاهیر WBA امتیاز: 96.52

67. Palm Island Resort, St. Vincent and the Grenadines

این تفرجگاه جزیره خصوصی کارائیب که فقط با اجاره قایق خصوصی قابل دسترسی است، به گفته یکی از رای دهندگان بهترین جهان، “یکی از آرامش بخش ترین مکان ها برای گذراندن وقت است.” اطراف صخره های مرجانی، آب های کریستالی، و سواحل ماسه‌ای سفید، و اقامتگاه های ساده اما متمایز (سقف های کاهگلی، ساخت و ساز سنگی نمایان) روحیه تجملی پابرهنه این ملک را تقویت می‌کند.

امتیاز: 96.50

68. Hotel Savoy, a Rocco Forte Hotel, Florence

این هتل پنج ستاره که اخیراً به‌روزرسانی شده است، بهترین مکان را در فلورانس، درست در Piazza della Repubblica و چند ثانیه دورتر از Duomo و بهترین فروشگاه های طراحان شهر، به شما می‌دهد. فضای داخلی – همکاری بین اولگا پولیزی، مدیر طراحی برند هتل، و لائودیمیا پوچی، دختر نماد مد، امیلیو پوچی – به لطف الگوهای ترکیبی، کف پارکت و سطوح مرمر، در عین حال کلاسیک و مدرن است.

امتیاز: 96.47

69.بهترین هتل های جهان Rambagh Palace, Jaipur, India

خانه سابق مهاراجه جیپور، این اقامتگاه تبدیل به تفرجگاه شد و احساس خواننده را به عنوان “یکی از بزرگترین هتل های جهان” برانگیخت. این املاک 47 هکتاری که در سال 1837 ساخته شده است، نه تنها دارای آبنماهای زیبا و چمن های کروکت است، بلکه باغ های خیره کننده و طاووس های تندرو نیز دارد. اتاق ها مملو از عتیقه های زیبا، فرش های استادانه، تخت‌خواب های بزرگ و حمام های بزرگ هستند.

امتیاز: 96.44

69. Curtain Bluff, St. John’s, Antigua

موقعیت کرتین بلوف روی تکه ای از شن و ماسه در دریای کارائیب به این معنی است که فعالیت های آبی فراوان است. اما می‌توانید در کلاس های ترشی بال یا اسکواش نیز ثبت نام کنید، یا اجازه دهید همه چیز با یک درمان در آبگرم 5000 فوت مربعی شسته شود. اتاق های زیبای کنار ساحل و همچنین اتاق هایی که روی بلوف قرار گرفته‌اند، وجود دارد، اما بهترین سوئیت‌ها سوئیت هایی هستند که دارای استخرهای خصوصی هستند.

امتیاز: 96.44

71. Morrison House Old Town Alexandria, Autograph Collection, Alexandria, Virginia

به گفته یکی از خوانندگان، این ملک 45 اتاقه آنقدر صمیمی و جذاب است که بیشتر شبیه یک تختخواب و صبحانه لوکس در قلب شهر قدیمی اسکندریه است. یکی دیگر از این واقعیت که دارای اقامتگاه های دوستدار حیوانات خانگی است قدردانی کرد.

امتیاز: 96.42

71. The Lytle Park Hotel, Autograph Collection, Cincinnati

ممکن است این بنا در یک ساختمان تاریخی از سال 1909 ساخته شده باشد، اما امکانات رفاهی در این هتل تازه افتتاح شده در مجاورت فضای سبز زیبای همنام آن با سلیقه مسافران مدرن هماهنگ است. اتاق ها به زیبایی با نقوش گل تزئین شده‌اند و دارای کتانی فرت، حمام های مرمری، و امکانات رفاهی معطر Diptyque هستند.

امتیاز: 96.42

73. Twin Farms, Barnard, Vermont

اکنون یکی از هتل های نمادین نیوانگلند، این ملک 300 هکتاری Relais & Châteaux، به قول یکی از خوانندگان، «تکه ای کوچک از بهشت» است. فضای داخلی شیک روستایی (در اتاق های خانه اصلی، اقامتگاه، و کلبه های مستقل) با آثار هنری دیوید هاکنی و جاسپر جانز برجسته شده‌اند.

74. Deer Path Inn, Lake Forest, Illinois

در حومه‌ای در شمال شیکاگو، این ملک به سبک تودور در کنار دریاچه، استاندارد طلایی هتل های غرب میانه را تعیین می‌کند. به گفته بهترین رای دهندگان جهان، این هتل با شومینه های خروشان، دکوراسیون زیبا و مجموعه ای چشمگیر از مکان های غذاخوری (از یک بار به سبک میخانه گرفته تا رستورانی با رومیزی سفید)، “محیط تماشایی” و “خدمات باورنکردنی” ارائه می‌دهد.

امتیاز: 96.40

75. One&Only Nyungwe House, Nyungwe Forest National Park, Rwanda

در مزرعه‌ای چای درست خارج از پارک ملی Nyungwe در جنوب رواندا، محیط جنگل بارانی دورافتاده خانه Nyungwe با 22 اتاق واقعاً خاص است، به خصوص اگر جنگل پیمایی ها در جستجوی شامپانزه ها و دیگر حیوانات در فهرست فعالیت های شما قرار داشته باشند. یادگیری در مورد عملیات چای و استراحت در استخر و آبگرم اقامت را کامل می‌کند.

امتیاز: 96.36

75. W Santiago, Chile

دبلیو سانتیاگو که در منطقه مرفه لاس کوندس پایتخت شیلی واقع شده است، تمام نشانه های یک هتل شگفت انگیز و دیدنی را دارد: رستوران های بین‌المللی عالی (از جمله Karai، آشپزخانه نیکی). آبگرم بازیگوش؛ اتاق های بزرگ؛ و یک مشتری پر زرق و برق بار روی پشت بام نه تنها برای انتخاب نوشیدنی هایش، بلکه برای مناظر خیره کننده رشته کوه آند، یک پاتوق محلی است.

امتیاز: 96.36

77.بهترین هتل های جهان Shangri-La Singapore

به ازای هر خواننده، این هتل زیبای خانوادگی، که در “موقعیت آرام با فضای باز فراوان” واقع شده است، در املاک سرسبز 15 جریبی خود، خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. نزدیک به 800 اتاق آن در سه بال جداگانه پراکنده شده است، و محوطه همچنین دارای 11 غذاخوری، یک اسپا با هفت اتاق، چهار زمین تنیس، و تعداد زیادی فعالیت های داخلی و خارجی برای کودکان است.

امتیاز: 96.33

78. L’Ermitage Beverly Hills, California

این ملک بوتیک صمیمی (مورد علاقه افراد مشهور لیست A) احساس متمایز یک فرار مسکونی بزرگ یا یک باشگاه خصوصی را دارد. یک طبقه برای خدمات سلامتی وجود دارد، و Avec Nous، رستوران در محل، به دلیل منوی غذاهای مورد علاقه مدیترانه ای مورد علاقه است.

امتیاز: 96.28

۷۹.بهترین هتل های جهان Silo Hotel, Cape Town

این هتل در V&A Waterfront صحنه هتل کیپ تاون را با افتتاح در سال 2017 تکان داد. سقف های بلند و پنجره های عظیم به تاریخ صنعتی ساختمان اشاره می‌کنند، اما وان های ایستاده، تخته ها و صندلی های مجسمه سازی، زیبایی شناسی مجلل اروپایی را به ساختمان اضافه می‌کنند. فضای داخلی آثار هنری آفریقایی با کیفیت موزه ای که در سراسر آن یافت می‌شوند به هر گوشه‌ای حس کشف را می‌دهند.

امتیاز: 96.27

80. Katikies Santorini، Greece

یکی از اولین هتل های لوکسی که در سانتورینی افتتاح شد، این مجموعه خیره کننده از ساختمان های سفید در حاشیه Oia سال‌هاست که بهترین تجربه مهمان نوازی را در جزیره ارائه می‌کند. بهترین سوئیت های خانه دارای جکوزی در فضای باز هستند که به آتشفشان می‌نگرند. فضاهای اجتماعی، مانند سه استخر بی نهایت و رستوران بوترینی و بار شامپاین فلور دی میراوال به همان اندازه محبوب هستند.

امتیاز: 96.24

81. Nobu Hotel Miami Beach

فهرست امکانات رفاهی در سطح جهانی در این هتل ساحلی طراحی شده توسط دیوید راکول بسیار طولانی است: لذت های اپیکوری استثنایی، اسپای زیبا به مساحت 22000 فوت مربع، سه استخر، یک اسکله خصوصی، و ویلاهای مجلل در سطح پنت هاوس.

امتیاز: 96.22

82. The Shore Club, Providenciales, Turks and Caicos

در ساحل انحصاری و ساکت‌تر Long Bay، به دور از فعالیت های روزمره، می‌توانید کمی بیشتر به دنبال R&R باشید. علاوه بر این موقعیت ساحلی «کاملاً فوق العاده»، همانطور که یکی از خوانندگان آن را تحسین کرده است، این ملک، کیفیت در سطح جهانی زیادی را فراهم می‌کند، از جمله تعداد انگشت شماری رستوران، چهار استخر، یک زمین تنیس، و خرید عالی.

امتیاز: 96.22

83. Taj Holiday Village Resort & Spa, Goa, India

اقامتگاه های ویلا و امکانات رفاهی متعدد (مجموعه‌ای از مکان های غذاخوری، استخرهای بزرگ، و حتی مرکز فعالیت های کودکان) فضایی روستایی را در این تفرجگاه رنگارنگ و پر از باغ ایجاد می‌کنند.

امتیاز: 96.21

84. Mandarin Oriental, Bangkok

با حسن نیت از ماندارین اورینتال، بانکوک

این هتل خیره کننده، که در واقع در هر دو طرف رودخانه چائو فرایا پخش می‌شود، یکی از نمادین ترین تجربه های سفر است. پیشخدمت های متعهد تضمین می‌کنند که بهترین اقامت ممکن را خواهید داشت، چه برای یافتن خیاط برتر شهر به کمک نیاز داشته باشید و چه صرفاً برای گرفتن قرار ملاقات در اسپای خیره کننده 18 اتاق. فعالیت ها شامل کلاس های آشپزی متخصص و نمایش های سنتی تایلندی است.

85.بهترین هتل های جهان Auberge Saint-Antoine, Quebec City

این ملک Relais & Châteaux در قلب شهر کبک همه چیز را دارد: معماری تاریخی (یافته های باستان شناسی در سرتاسر هتل به نمایش گذاشته شده است)، غذاهای فوق العاده در رستوران مزرعه تا میز Chez Muffy، و سوئیت های شیک روستایی جذاب که آرامش را ارائه می‌کنند.

برنده تالار مشاهیر WBA امتیاز: 96.18

86. Beach Miramar Rosewood، Montecito، California

با حسن نیت از ساحل میرامار Rosewood

این ملک باشکوه 16 هکتاری به عنوان یکی از پرطرفدارترین استراحتگاه های ساحلی کالیفرنیا از زمان تصاحب Rosewood ظاهر شده است. صد و شصت و یک اتاق مهمان شامل سوئیت های خانوادگی گسترده و خانه های ییلاقی زیبا و مستقل است. یوگای ساحلی، استراحت در استخر، بازدیدهای مکرر از اسپا Sense، و وعده های غذایی شلوغ در هر یک از رستوران های مد روز (که در آن غذاها شگفت انگیز است، از نظر خوانندگان) اقامت شما را آرام نگه می‌دارد.

امتیاز: 96.14

87. Rio Celeste Hideaway Hotel، Guanacaste، Costa Rica

مکانی دورافتاده در نزدیکی پارک ملی آتشفشان تنوریو، این هتل جنگل بارانی، روستایی را با حس منحصر به فردی از ماجراجویی آغشته کرده است. پیاده روی های شبانه در زیر سایه بان شاخ و برگ های انبوه با هدف نشان دادن این موضوع که چقدر این منطقه کاستاریکا با زنده شدن زمین های آن خاص است، می‌خواهد، اما همین پیاده روی در طول روز همچنان هیجان انگیز است، مخصوصاً همراه با فرو رفتن در آب های کریستالی ریو.

امتیاز: 96.00

87.بهترین هتل های جهان Hotel Caesar Augustus, Capri, Italy

این هتل شیک متعلق به خانواده که بر روی صخره ای در ارتفاع حدود 1000 فوتی از دریای مدیترانه قرار دارد، نه تنها چشم اندازهای باشکوهی از دریا را نوید می‌دهد، بلکه اگر دید به اندازه کافی خوب باشد، نگاهی اجمالی به ساحل آمالفی نیز می‌دهد. اقامت در اینجا حس آرامی دارد، هتلی که با عتیقه های عجیب و غریب، باغ های معطر و غذاهای خلاقانه به طور بی‌تکلف جان گرفته است.

امتیاز: 96.00

87. Grand Hotel Villa Serbelloni, Bellagio, Italy

با حسن نیت از هتل گراند ویلا سربلونی

یکی از چشمگیرترین ویلاهای دریاچه کومو، هتل گراند ویلا سربلونی نیز یکی از قدیمی ترین ویلاهاست که از سال 1873 پذیرای مهمانان بوده است. شکوه آن آشکار است: نقاشی های دیواری با قدمت چند صد ساله، ستون های مرمری باشکوه، فرش های ایرانی و لوسترهای کریستالی مورانو. یک تجربه طراحی چندحسی در ملکی که توسط گیاهان گرمسیری احاطه شده است.

امتیاز: 96.00

87. Le Bristol Paris, Oetker Collection

فضای داخلی زیبا، غذاخوری های ستاره دار میشلین (برای دیدن غار پنیر)، خدمات استثنایی و یکی از زیباترین استخرهای سرپوشیده در اروپا ترکیب شده اند تا اقامتی را ایجاد کنند که یکی از خوانندگان آن را به عنوان “سنتی اما با رنگی از مدرنیته” توصیف کرده است.

امتیاز: 96.00

91.بهترین هتل های جهان Shangri-La Bosphorus, Istanbul

با حسن نیت از Shangri-La Bosphorus، استانبول

این انبار توتون و تنباکو، مکانی غبطه انگیز با منظره های رمانتیک از آب های خروشان بسفر، هتلی مجلل را به نمایش می‌گذارد. فضای داخلی بزرگ (لوسترهای عظیم، سطوح مرمری درخشان) با غذاخوری عالی و یک آبگرم فوق العاده با سرویس استخر و حمام تکمیل می‌شود.

امتیاز: 95.90

92. The Palms Turks & Caicos, Providenciales, Turks and Caicos

اگر در این تفرجگاه ساحلی 72 اتاقه که فقط چند مایلی از فرودگاه فاصله دارد، اقامت دارید، می‌توانید تنها چند دقیقه پس از برداشتن چمدان هایتان در کنار استخر با یک کوکتل استراحت کنید. غذاخوری ها و بارهای پرجنب و جوش با الهام از کارائیب، گذر زمان را از بین می‌برند، و سپس می‌توانید به اسپای آرام با مساحت 25000 فوت مربع برای یک ماساژ ضد استرس بروید. و اگر از زندگی تفریحی خود خسته شده اید، یکی از دوچرخه های ملک را بردارید و به شهر بروید.

امتیاز: 95.86

93. The Lodge at Blue Sky, Auberge Resorts Collection, Park City, Utah

به گفته یک رای دهنده، لج در بلو اسکای با 46 اتاق پراکنده در 3500 هکتار از شکوه طبیعی، “فراری باورنکردنی از زندگی روزمره” را فراهم می‌کند. فعالیت هایی مانند ماهیگیری، اسب سواری، پیاده روی و تیراندازی با خاک رس، تابستان را جشن می‌گیرند و در طول زمستان، همه چیز مربوط به اسکی صحرایی و برف بازی است.

امتیاز: 95.85

94. Little Palm Island Resort & Spa, Little Torch Key, Florida

این استراحتگاه جزیره ای خصوصی که اخیراً فقط برای بزرگسالان بازسازی شده در فلوریدا کیز فقط با قایق یا هواپیمای دریایی قابل دسترسی است. 30 خانه ییلاقی با منظره آب، تلویزیون ندارند، و شادی مناطق گرمسیری با طبیعتی آرام تر را تشویق می کنند (به کایاک سواری و غواصی فکر کنید).

امتیاز: 95.83

95.بهترین هتل های جهان Le Sirenuse, Positano, Italy

یکی از هتل های نمادین مدیترانه، این ملک شیک کنار صخره در قلب پوزیتانو هر فصل جتستست های جذاب را به خود جذب می‌کند. (می‌توانید بیشتر آنها را در اطراف رستوران بیابید که به تنهایی “ارزش سفر” را دارد، همانطور که خوانندگان ادعا می‌کنند.) کاخ متعلق به خانواده در طول سال ها گسترش یافته است، اما فضای صمیمی همچنان مهمانان فهیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. کاشی های براق و رنگ آمیزی شده با دست و انگورهای پرپیچ و خم به هتل حس روستایی می‌بخشد. عتیقه جات و سایر اقلام تزئینی که خانواده اشرافی سرسال شخصاً انتخاب کرده‌اند، حس شخصی را به آن اضافه می‌کنند.

امتیاز: 95.81

96. andBeyond Ngorongoro Crater Lodge, Ngorongoro Conservation Area, Tanzania

در این اقامتگاه زیبا با 30 سوئیت (که در سه کمپ گسترده شده است)، ترکیبی بازیگوش از زیبایی شناسی وجود دارد. سقف هایی با برگ موز و صفحات چوب ساج تجربه سافاری روستایی را تداعی می‌کنند، در حالی که لوسترهای چشمگیر و تزئینات کریستالی، لحظات جذاب و غیرمنتظره ای را به ملک می‌بخشند. البته، همه اینها به برخی از خیره کننده ترین مناظر Ngorongoro، به علاوه تماشای حیات وحش تقریباً در تمام ساعات روز در صندلی عقب است. به گفته رای دهندگان، “غذای تازه از باغ” و “یک سرآشپز عالی” نکات شگفت انگیزی هستند.

امتیاز: 95.80

97. Casa San Agustín، Cartagena، Colombia

تعداد ویژگی های تاریخی (نقش های دیواری قدیمی، قنات هایی که اکنون دیوار هستند) در این هتل بوتیک، هر شب را شبیه به یک موزه می‌سازد. سه ساختمان که ریشه های قرن هفدهمی شهر را به یاد می‌آورند، به مخفیگاهی شیک و با الهام از کارائیب در داخل شهر قدیمی کارتاخنا تبدیل شده‌اند. استخر آب گرم، که در زیر و اطراف قسمت های مختلف هتل پیچ و تاب دارد، به عنوان قلب اجتماعی ملک عمل می‌کند.

امتیاز: 95.79

97.بهترین هتل های جهان The Connaught, London

جذابیت تصفیه شده این هتل مایفر به طور مداوم چیزی را ارائه می‌دهد که یکی از خوانندگان آن را تجربه ای “عملاً بریتانیایی” می‌نامد: همه چیز عمدی و عالی به نظر می‌رسد. وعده های غذایی ستاره میشلین هستند و کوکتل ها غیرقابل استیضاح هستند. اتاق های ۱۲۰ نفره بین دو سبک تقسیم می‌شوند: کلاسیک بریتانیایی، با پارچه های پرده، فرش، و عکس های قاب‌دار از آرمادا، و اتاق های ساده تر معاصر که شبیه آپارتمان های مدرن شیک هستند.

امتیاز: 95.79

99. Wentworth Mansion, Charleston, South Carolina

این عمارت سر به فلک کشیده و سلطنتی که در ابتدا در سال 1886 ساخته شد، هم عظمت عصر طلاکاری و هم مهمان نوازی جنوبی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بیست و یک اتاق با سقف های قلع فشرده، پنجره های تیفانی و شومینه های مرمری تزئین شده‌اند – که روی مانتل هایشان گل های تازه چیده شده است. یکی از خوانندگان نوشت: این مانند ماندن در یک «قطعه ای از تاریخ است که کاملاً با عشق حفظ شده است».

امتیاز: 95.78

کتاب در Tripadvisor

100.بهترین هتل های جهان Taj Lands End, Mumbai

این ملک که در حومه ساحلی باندرا با چشم اندازی از دریای عرب و پیوند دریایی باندرا ورلی قرار دارد، فضایی برای سفر تجاری به این ملک دارد که به معنای امکانات فراوان در محل است: استخر عالی، باشگاه ورزشی بزرگ (روزانه یک مربی در آنجا وجود دارد. رستوران ها و بارهای متعدد (از جمله نوار Tropics فقط برای مهمانان در کنار استخر). مهم نیست مهمانان در کجا و چگونه وقت خود را می‌گذرانند، به گفته یک خواننده، “خدمات افسانه ای” Taj را می‌توان در سراسر آن احساس کرد.

امتیاز: 95.73

100. Birkenhead House, Hermanus, South Africa

همانطور که یکی از خوانندگان آن را توصیف می‌کند، از محوطه این «خانه ساحلی بسیار شیک»، می‌توانید از نسیم ملایم دریا لذت ببرید و در عین حال از نهنگ های کوهان دار و سمت راست جنوبی که در کنار آن شنا می‌کنند شگفت زده شوید. فعالیت های دیگر در این ملک از مجموعه رویال پورتفولیو شامل پیاده روی، موج سواری، و جمع آوری صدف است.

امتیاز: 95.73

این توضیحات به شما کمک کرد؟

با تشکر از بازخورد شما!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT