هتل های میدان تقسیم استانبول

بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول را بشناسید

زمان مطالعه 3 دقیقه

میدان تقسیم نماد تاریخی و مدرنیته در مرکز شهر استانبول است. این منطقه محلی برای جمع شدن شهروندان در هنگام جشن‌ها و مراسم مختلف و نشانه‌ای از سیستم جمهوری ترکیه که یادآور پیدایش آن در سال ۱۹۲۳ است. در این مقاله به بررسی بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول می پردازیم. پس با اول پرداخت همراه باشید.

فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های بیشماری که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته‌اند، این منطقه را به محلی ایده‌آل برای اقامت مسافران و بازدیدکنندگان بدل کرده اند. در ادامه مطلب می‌توانید فهرستی از مجلل‌ترین هتل های میدان تقسیم استانبول  را مشاهده کرده و محل مورد نظرتان خود برای اقامت در این پایتخت تاریخی و مدرن انتخاب کنید.

خانه‌های شهری استانبول (Urban Homes Istanbul)

در میان هتل های میدان تقسیم استانبول، هتل خانه‌های شهری خودنمایی می‌کنند. با وجود فاصله کمی که این هتل‌ها با میدان تقسیم و پارک تقسیم  دارند، اما محیطی بسیار آرامش‌بخش و ساکت دارد. اتاق‌های این هتل تخت‌های بزرگ دونفره و آشپزخانه‌های مجهز دارند، کفپوش آن‌ها از جنس پارکت‌های تیره رنگ است و پنجره‌های آن با پرده‌های طرحدار و زیبا پوشیده شده است. زیرپایی های چرم و همچنین تزئینات منحصر به فرد که به سبک عثمانی طراحی شده‌اند جلوه خاصی به اتاق‌ها می‌بخشند. اگر مایلید حیاط شخصی خودتان را داشته باشید، یکی از اتاق‌های طبقه همکف را رزرو کنید. با اقامت در سوئیت‌های مجلل سه اتاقه نیز در این هتل می‌توانید از نشستن روی مبل‌های بسیار راحت در دو تراس مجزا لذت ببرید.

سوئیت‌های مخصوص نوبل ۲۲ (Noble22 Suites-Special Category)

ساختمان بلند این هتل که در نگاه اول با تراس‌های زیبایی که در هر طبقه قرار دارند نظر بیننده را به خود جلب می‌کنند، تنها در فاصله ده دقیقه‌ای با میدان تقسیم قرار گرفته است. هر اتاق شامل یک تخت دونفره‌ی بزرگ، تلویزیون هوشمند و حمام‌هایی به سبک شرقی و مزین به سنگ مرمر است که این هتل را در میان بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول قرار می‌دهد. می‌توانید در تراس اتاق خود از صبحانه مفصل این هتل که به اتاق فرستاده می‌شود نیز لذت ببرید. علاوه بر تمام این‌ها، هتل در فاصله کمی با خیابان استقلال واقع شده‌است که بلواری طویل است که محبوبیت خاصی میان توریست‌ها دارد.

هتل های میدان تقسیم استانبول
هتل های میدان تقسیم استانبول

سوئیت‌‌های شهری (Urban Suites)

مبل‌های چرمی، دیوارهای پوشیده شده با چوب تیره و طراحی سبک عثمانی در اتاق‌های هتل مجلل سوئیت شهری این امکان را به شما می‌دهد تا کاملاً احساس کنید در یک مکان ترکی هستید. تراس‌‌های واقع در پشت بام ساختمان فضای دلنشینی را برای نوشیدن قهوه ترک یا چای سیب برای ساکنان فراهم می‌کند. رستوان هتل نیز که در طبقه پایین قرار گرفته صبحانه شما را در اتاق سرو می‌کند. برخورداری ازهمه‌ی این امکانات آن هم تنها در فاصله ۹ دقیقه‌ای با میدان تقسیم یک فرصت تکرار نشدنی است که تنها در بهترین هتل های میدان تقسیم استانبول یافت می‌شود.

سوئیت‌های لیر (Lir Residence Suite)

اولین کاری که بعد از وارد شدن به هتل لیر باید انجام دهید انتخاب یک بالش از منو بالش‌ها است. هر شش سوئیت مجلل و باشکوه این هتل چشم اندازی بسیار زیبا به دریا دارند. سوئیت‌ها با مبلمان آنتیک مبله شده‌اند و همچنین امکان استفاده از آلات موسیقی از جمله پیانو، گیتار، عود و ویولن برای ساکنان فراهم شده است. صبح را می‌توانید با خوردن صبحانه سنتی ترکی در تراس اتاقتان آغاز کنید. همچنین اگر دوست داشته باشید می‌توانید خودتان دست به کار شوید و صبحانه خودتان را آماده کنید. بعد از آن می‌توانید از سوئیتتان خارج شوید و با پیمودن یک مسیر ۴۰۰ متری به میدان تقسیم برسید و گردش خود را در شهر استانبول آغاز کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT