معرفی سایت فایوپوند

معرفی سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com) و خرید از آن

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب سایت‌های بسیاری را امروزه مشاهده می‌کنید که در فروش اجناس به صورت آنلاین با یکدیگر رقابت می‌کنند. اما تفاوت آن‌ها اغلب در کیفیت و قیمت آن‌ها است. در میان انبوهی از این فروشگاه‌های الکترونیکی، تعدادی وب سایت نیز برای فروش بیشتر و برای راضی نگه داشتن مشتریان خود، قیمت‌های بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند. در میان فروشگاه ها و سایت های خارجی، سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com) یک وب سایت معروف است که همانطور که از اسم این سایت پیداست، اجناس آن همگی 5 پوند قیمت دارند. با اول پرداخت همراه ما باشید تا بیشتر درباره سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com) اطلاعات کسب کرده و با نحوه خرید از این فروشگاه الکترونیکی آشنا شوید.

معرفی سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com)

همانطور که احتمالاً حدس زده‌اید، سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com) یک بستر خرید آنلاین است که در آن هر کالای موجود، 5 پوند قیمت دارد. اگرچه اکثر کالاهای موجود، مربوط به مد و فشن و لباس زنانه است، اما شامل لباس مردانه و لباس خانگی نیز هست. این پلت فرم با داشتن بیش از یک میلیون مشتری ثبت شده، روزانه کالاهای جدیدی را اضافه می‌کند و محصولات و کالاهای آن بسیار سریع به فروش می‌رسد.

بنا بر گزارش‌ها، بسیاری از این آیتم‌ها از مارک‌های بزرگ خیابانی که کالاهای غیرقابل فروش (محصولاتی که خریدار ندارند) خود را به صورت عمده به سایت می‌فروشند، تهیه شده است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با قیمت بسیار مناسبی، برندهای بزرگ را خریداری کنند.

چگونگی عملکرد سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com)

در صفحه اصلی سایت فایوپوند دسته بندی‌های مختلف لباس زنانه نمایش داده می‌شود، که به طور کلی به دسته‌های موجود در منوی کشویی در بالای صفحه مرتبط هستند و یک رابط کاربری ساده و اساسی را به نمایش می‌گذارند. رده‌بندی شامل کالاها و لباس‌های خیابانی قدیمی و کالاهایی است که مارک نبوده و قرار بوده در غرفه‌های بازار یا توسط فروشندگان مشابه فروخته شود. اگر توجه خاصی به لباس‌های خیابانی ندارید و در تشخیص برند آن ماهر نیستید، به هیچ عنوان متوجه برندها و کیفیت آن‌ها نخواهید شد، و سایت نیز در این باره چیزی را به شما یادآوری نخواهد کرد.

قیمت اصلی کالاها پنهان است و سایت، انتخاب را صرفاً به سلیقه کاربر واگذار می‌کند. در کنار دسته بندی محصولات مربوط به خانم‌ها و آقایان، بخش لباس کودکان و طراحی VIP نیز وجود دارد.

معرفی سایت فایوپوند
معرفی سایت فایوپوند

طراحی VIP شامل مواردی است که قیمت آن‌ها 5 پوند نیست، اما هنوز هم پیش بینی می‌شود که با تخفیف قابل توجهی به فروش برسند.

تا چه حد عملکرد سایت فایوپوند خوب است؟

نرم افزار این فروشگاه فوق العاده ساده و راحت است. شما توسط هیچ تبلیغات چشمک‌زنی محاصره نخواهید شد و با محدودیت زمانی یا فرصت‌های معامله اضافی بمباران نمی‌شوید. این موضوع درست است که بسیاری از RRP های این آیتم‌ها بالاتر از 5 پوند هستند. ممکن است برخی از موارد در فروش اواسط فصل، کمی بیش از این قیمت باشد.

دامنه لباس زنانه با قابلیت انتخاب چشمگیر لباس و کفش بسیار شگفت‌آور است. اما متأسفانه، بخش‌های پوشاک مردانه و خانگی بسیار محدودتر است. علاوه بر این، بسیاری از اندازه‌ها به صورتی باورنکردنی محدود هستند، و در دسته لباس‌های مردانه اغلب اندازه‌های مبهمی وجود دارد، هرچند که این امر در دسته بندی لباس زنانه چندان شایع نیست.

برخلاف بسیاری از برنامه‌های خرید و فروشگاه‌های اینترنتی، تصاویر و اطلاعات موجود برای همه آیتم‌ها فوق العاده است. تصاویر، همه زاویه‌ها را پوشش می‌دهد، همانطور که از سایت‌های بزرگی مثل Asos انتظار دارید که قد و اندازه و مدل نیز داده می‌شود.

کیفیت اقلام و کالاها می‌تواند متفاوت باشد، به طور کلی آیتم‌های مارک‌دار قدیمی خیابانی از کیفیت عالی برخوردار است، اما با کیفیت کالاهایی که برند نیستند بسیار متفاوت است.

بخش VIP Designer

بخش VIP Designer یا همان طراحی وی آی پی، دامنه شگفت آور بزرگی نیز دارد، اما باز هم محدود به یک اندازه هستند. مارک‌های مختلف بزرگ مانند Lacoste، Diesel و Tenki به عنوان RRP اصلی محصولات گنجانده شده‌اند.

حداقل پرداخت هزینه پستی 3.95 پوند به ازای هر سفارش به معنای این است که شما واقعاً به خرید به صورت عمده تشویق می شوید، زیرا تقریباً بهای یک فقره را در هزینه‌های پستی پرداخت خواهید کرد. برای رسیدن سفارشات استاندارد حدود 10 روز کاری زمان لازم است، اما یک گزینه تحویل 6.70 پوندی برای تحویل یک روزه وجود دارد که در مقایسه با بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین امروزی، کمی گران قیمت است.

آیا باید خرید از سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com) را امتحان کنم؟

تجربه خرید در این سایت، شگفت‌آور و ساده است. مانند هر مرکز خرید دیگر، کیفیت کالاها و تخفیف واقعی مد نظرتان، بسته به هر کالا متفاوت است. با این حال، دسته لباس زنانه به طرز شگفت‌آوری گسترده است و اگر به صورت عمده خریداری شود، بدون شک یک خریدار با نگاهی خوب می‌تواند برخی از آیتم‌های عالی را با قیمت خارق‌العاده انتخاب کند.

خرید و پرداخت در سایت فایوپوند (Everything5Pounds.com)

پس از انتخاب و خرید کالای مورد نظر خود در این سایت، بخش پرداخت به صورت ساده‌ای وجود دارد. شما می‌توانید انتخاب استاندارد و یا تحویل کالا با زمان یک روزه را با هزینه‌های ذکر شده سفارش دهید.

در سایت فایو پوند، شما می‌توانید از طریق پی پال، کارت های اعتباری، از طریق انواع ویزاکارت ها و مسترکارت‌ها، هزینه کالا و یا کالاهای مورد نظر خود را پرداخت کنید. در اول پرداخت این امکان برای کاربران عزیز فراهم است که از طریق یکی از این روش‌ها، هزینه خود را پرداخت کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT