بهترین پلاگین های چند زبانه

بهترین پلاگین های چند زبانه ( Multilingual ) سال 2020

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه بسیاری از سایت‌های دنیا بر بستر WordPress راه‌اندازی می‌شوند. از این سو با توجه به اینکه افراد به دنبال توسعه کسب و کار خود در ابعاد جهانی هستند، نیازمند آن خواهند بود که سایتشان چندین زبان مهم دنیا را پوشش دهد که به اصطلاح Multilingual می‌گویند. در این مقاله بهترین پلاگین های چند زبانه در سال ۲۰۲۰ را معرفی میکنیم.

بهترین پلاگین های چند زبانه

تعدا پلاگین‌ هایی که فرایند چند زبانه کردن یک سایت را انجام می‌دهند بسیار زیاد هستند. در این مقاله به هفت مورد از بهترین آنها اشاره خواهیم کرد.

۱- TranslatePress

این پلاگین که ۲۰۰ زبان دنیا را پوشش می‌دهد، می‌تواند تمامی نوشته‌های روی سایت را به زبان دلخواه تغییر می‌دهد. تبدیل زبانی این پلاگین از طریق Google translates انجام می‌گیرد. با این حال خیلی‌ها ترجمه‌های گوگل ترنسلیت را قبول ندارند و ترجیح می‌دهند از پلاگینی دیگر استفاده کنند.

۲- Polylang Pro

این پلاگین ۵۰۰ هزار کاربر فعال دارد، یکی از محبوبترین پلاگین‌های چندزبانه کردن است. نکته جالب توجه این است که اگر یک صفحه انگلیسی را بخواهید فارسی یا عربی هم بسازید، این پلاگیت علاوه بر ترجمه، سایت را RTL (از راست به چپ) می‌کند.

پلاگین های چند زبانه کدامند

۳- WPML

این پلاگین که ۴۰ زبان دنیا را پوشش می‌دهد، به راحتی صفحات فروشگاهی یا داشبورد سایت‌ها را هم ترجمه می‌کند. نکته مهم‌تر اینکه در صورت عدم رضایت تا ۱۲ ماه، ۵۰ درصد مبلغ به کاربر بازگردانده می‌شود.

۴- BestWebSoft

ابن پلاگین نیز بسیار محبوب است، به خصوص صفحاتی که متن زیادی دارند مانند وبلاگ‌ها را به راحتی به یک زبان دیگر تبدیل می‌کند.

۵- WPGlobus

این پلاگین که ۲۰ هزار کاربر فعال دارد، برای سئو هم مناسب است. به نوعی که Yoast SEO نیز این پلاگین را پیشنهاد می‌دهد. همچنین علاوه بر امکان داشتن تعداد زیادی صفحه با زبان‌های مختلف، امکان قرار دادن پرچم کشورها در منو سایت هم وجود دارد.

معرفی پلاگین های چند زبانه

۶ – MultilingualPress

این پلاگین ۱۷۴ زبان را پوشش می‌دهد و همچنین امکان Auto-redirects هم برای کاربر در هنگام انتخاب مقاله وبلاگ یا صفحات وجود دارد.

۷- WooCommerce Multilingual

این پلاگین که مخصوص چند زبانه کردن صفحات تجاری است، می‌تواند انواع صفحات پرداخت (checkout) را ترجمه کند و از طرفی تطابق کامل با پلاگین WooCommerce دارد. همچنین تعداد کاربران فعال این پلاگین ۸۰ هزار مورد می‌باشد.

در صورتی که به عنوان یک صاحب کسب و کار اینترنتی به دنبال استفاده از پلاگین های چند زبانه هستید، برای خرید این پلاگین ها می‌تواند از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده کنید. همچنین اول پرداخت خدماتی مانند پرداخت هزینه هاستینگ یا افتتاح حساب ارزی را به کاربران خود ارایه می‌دهد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT