تحریم الیمپ ترید

تحریم الیمپ ترید و آموزش ورود و ثبت نام در این وب سایت

زمان مطالعه 5 دقیقه

در صورتی که کاربر وب سایت الیمپ ترید باشید، احتمالا تا حالا متوجه شده اید که ثبت نام در این وب سایت برای ایرانیان تحریم شده است و همچنین حساب های کاربری که با مشخصات ایرانی ساخته شده باشد، غیر قابل دسترسی است. اما حالا تکلیف چه می شود؟ در این آموزش روش دور زدن تحریم الیمپ ترید و ثبت نام و دسترسی به دارایی های اکانت قبلی را توضیح می دهیم.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

فورا دارایی های خود را از الیمپ ترید خارج کنید

در صورتی که پیش از این در الیمپ ترید با مشخصات ایرانی و به ویژه آی پی ایرانی، ثبت نام کرده باشید، حساب کاربری شما معلق است و فقط امکان برداشت از حساب خود را دارید.

الیمپ ترید از کاربران می خواهند که ظرف 4 روز آینده یعنی تا 30 آگوست، وارد حساب کاربری خود شوند و نسبت به برداشت دارایی های خود اقدام کنند.

آموزش ثبت نام در الیمپ ترید پس از تحریم

بسیاری از کاربران سوالشان این بوده که چرا با وجود استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی همچنان نمی توانند در وب سایت الیپ ترید ثبت نام کنند.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

الیمپ ترید می گوید که کاربران ایرانی می توانند حتی برای احراز هویت خود مدارک ایرانی ارسال کنند و مشکلی از این بابت نیست ولی به منظور دسترسی به حساب کاربری و ثبت نام می بایست از آی پی آدرسی به جز کشور های زیر استفاده کنید.

جبل الطارق ، جزایر من ، گورنسی ، جرسی ، استرالیا ، کانادا ، ایالات متحده ، ژاپن ، اتریش ، بلژیک ، بلغارستان ، کرواسی ، قبرس ، لیختن اشتاین ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایرلند ، ایسلند ، ایتالیا ، اسرائیل ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ ، نیوزیلند ، لهستان ، پرتغال ، رومانی ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئیس ، سوئد و انگلستان. ایران

برای مثال می توانید از آی پی کشور های سنگاپور، هند، روسیه، سودان و اوکراین استفاده کنید.

از روش زیر با مسئولیت خودتان برای ثبت نام در وب سایت الیمپ ترید استفاده کنید. با توجه به رایگان بودن سرویسی که در ادامه معرفی می شود، ممکن است خطراتی در استفاده از این سرویس وجود داشته باشد.
اول پرداخت هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان های احتمالی وارد شده به شما در نتیجه استفاده از این آموزش ندارد.

زمان مورد نیاز: 15 دقیقه.

به منظور ثبت نام در وب سایت الیمپ ترید با وجود شرایط تحریم ایرانیان، مراحل زیر را دنبال کنید.

افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید

در صورتی که با مرورگر کروم کار می کنید، افزونه مورد نظر را با مراجعه به این لینک، بر روی مرورگر خود نصب کنید.
در صورتی که با مرورگر فایرفاکس کار می کنید، افزونه مورد نظر را با مراجعه به این لینک، بر روی مرورگر خود نصب کنید.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

یک ایمیل موقت بسازید

حالا می بایست یک ایمیل موقتی ایجاد کنید تا بتوانید از افزونه به منظور تغییر آی پی استفاده کنید. برای این کار وارد این لینکشوید و مطابق تصویر بر روی آیکون مشخص شده کلیک کنید تا ایمیل موقت در حافظه کیبورد شما ذخیره شود. این صفحه را همچنان باز نگهدارید.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

تنظیمات افزونه را انجام دهید

پس از نصب افزونه، آیکونی به نوار ابزار بالای صفحه مرورگر شما اضافه می شود که با کلیک بر روی آن پنجره کوچکی به شکل زیر باز می شود و می بایتس مطابق با شکل بر روی گزینه Create an account کلیک کنید و سپس در پنجره بعدی ایمیل آدرسی که در مرحله قبل در حافظه کیبورد کپی کردید را در این جا در هر سه کادر مشخص شده، پیست کنید. در نهایت بر روی گزینه Back To Login کلیک کنید.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

حساب کاربری را تایید کنید

حالا به صفحه ایمیل موقت خود برگردید و مطابق با تصویر زیر لینکی که در ایمیل ارسال شده برای شما وجود دارد را باز کنید.
با این کار حساب کاربری شما تایید می شود و می توانید حالا در افزونه لاگین کنید.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

آی پی خود را تغییر دهید

حالا همان ایمیل موقتی که در حافظه کیبورد خود دارید را در قسمت Username و Password وارد کنید و بر روی SIGN IN کلیک کنید. سپس از لیست کشور ها، کشور سنگاپور یا سایر کشور های مجاز در الیمپ ترید را انتخاب کنید.
با دیدن پیام YOU ARE SECURE حالا می توانید وارد سایت الیمپ ترید شوید و مانند قبل ثبت نام کنید.

تحریم الیمپ ترید
تحریم الیمپ ترید

سوالات متداول در زمینه الیمپ ترید

آیا می توانم همچنان با همان ایمیل قبلی ثبت نام کنم؟

خیر می بایست از یک آدرس ایمیل جدید برای ثبت نام در الیمپ ترید استفاده کنید.

دلیل تحریم کردن ایرانیان توسط الیمپ ترید چیست؟

الیمپ ترید دلیل مشخصی را برای این کار بیان نمی کند و این تصمیم را جزئی از “سیاست های شرکت” می داند و می گوید که در صورتی که آی پی شما جزو یکی از کشور های تحریم شده نباشد، می توانید همچنان از این وب سایت استفاده کنید.

حساب کاربری قبلی چه می شود؟

حساب کاربری قبلی را می باید حذف کنید و دوباره با یک آدرس ایمیل جدید و با آی پی کشوری مجاز در این سایت ثبت نام کنید.آیا مدارک ایرانی برای احراز هویت در الیمپ ترید مورد قبول است؟

بله مدارک ایرانی پذیرفته می شود.

چرا امکان افزایش موجودی با وب مانی وجود ندارد؟

طبق گفته الیمپ ترید، اخیرا درگاه وب مانی این کمپانی مشکل پیدا کرده است و از این رو پیشنهاد می کند که برای افزایش موجودی حساب الیمپ ترید خود از بیت کوین استفاده کنید.

برای ثبت شماره تلفن چه کار باید کرد؟

اگر چه ثبت شماره تلفن در زمان ثبت نام ضروری نیست اما می توانید از برنامه های ساخت شماره مجازی از جمله ESIAtalk یا Smart Call یا Talk2 برای دریافت شماره مجازی استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. محمدعلی بیگلو گفت:

    سایت خوب وعالی هست

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT