تبدیل وب مانی به ریال

تبدیل وب مانی به ریال در ایران

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب مانی یکی از انواع کیف پول الکترونیکی است. کیف پول های الکترونیکی حساب های مجازی هستند. از این حساب ها معمولاً برای انجام تراکنش های آنلاین مثل خرید از سایت های خارجی ، ارسال حواله ارزی به صورت آنلاین و غیره استفاده می شود. وبمانی رقیب روسی کیف پولپی پال می باشد. برتری webmoney نسبت به پی پال تحریم نبودن آن است. یعنی برای انتقال پول در وب مانی و واریز پول به حساب وب مانی نیازی به استفاده از وی پی ان نیست. به همین دلیل است که وبمانی در ایران محبوبیت دارد. در این مقاله همراه ما باشید تا با تبدیل وب مانی به ریال در ایران آشنا شوید.

فروش دلار وب مانی

همان طور که توضیح داده شد از وبمانی برای انجام تراکنش های آنلاین استفاده می شود. به همین دلیل است که افرادی که با کشور های دیگر ارتباط مالی دارند از انواع کیف پول ها استفاده می نمایند. مثلاً افرادی که در سایت های فریلنسر خارجی کار می کنند از این کیف پول برای دریافت درآمد خود استفاده می کنند. اما هنگام نقد کردن درآمد ارزی خود امکان انتقال پول به حساب بانکی ایرانی به طور مستقیم وجود ندارد. چون سیستم بانکی ایران به دلیل تحریم ها امکان انجام تراکنش بین المللی ندارد.

برای نقد کردن دلار وب مانی می توانید از خدمات ارزی اول پرداخت بهره ببرید. گاهی افراد به اشتباه تصور می کنند از آن جایی که وب مانی ایرانیان را تحریم نکرده، نمایندگی وب مانی در ایران وجود دارد. این تصور اشتباه است. نمایندگی رسمی webmoney در ایران تاسیس نشده است. در واقع شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی به صورت واسط، خدمات انتقال پول در وب مانی یا خرید و فروش دلار وب مانی را ارائه می دهند.

در صورتی که به دنبال راهی برای فروش وب مانی در ایران هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

فروش وب مانی

برای فروش وبمانی به اول پرداخت مراحل زیر را دنبال نمایید.

  1. در ابتدا در سایت اول پرداخت یک حساب کاربری ایجاد نمایید. یا وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. پس از ورود به اکانت؛ از منو مشکلی بالا گزینه فروش ارز به ما را انتخاب نمایید.
  3. سپس از منوی باز شده گزینه فروش وب مانی را انتخاب نمایید.
  4. در صفحه درخواست مبلغ وبمانی که تمایل به فروش دارید اعلام نمایید. بسته به سقف مجموعه بین ۱ تا ۵٫۰۰۰ دلار از مشتریان خریدداری می گردد.
  5. پس از ثبت درخواست؛ یک فاکتور برای شما صادر می شود که می توانید آدرس کیف پول وب مانی این مجموعه را جهت انتقال مشاهده نمایید.
  6. پس از واریز پول به حساب وب مانی مجموعه ، مجدد وارد قسمت فروش ارز به ما شده و گزینه آخر؛ لسیت درخواست های نقد را کلیلک نموده و فاکتور را اعلام پرداخت نمایید.
  7. معادل ریالی وجه واریز شده با مشتری تصویه خواهد گشت.
تبدیل وب مانی به ریال
تبدیل وب مانی به ریال

انتقال پول در وب مانی

یکی از راه های ارسال حواله ارزی، استفاده از کیف پول webmoney است. افراد مختلفی برای پرداخت های ارزی خود از وبمانی استفاده می کنند. از خدمات دیگری که مجموعه اول پرداخت ارائه می دهد، واریز پول به حساب وب مانی برای مشتریان می باشد. مشتریانی که تمایل به ارسال حواله با وبمانی یا شارژ حساب وب مانی خود داشته باشند، می توانند از خدمات خرید وب مانی از اول پرداخت بهره ببرند.

واریز پول به حساب وب مانی در ایران غیر ممکن نیست. با استفاده از خدمات شرکت های واسط مثل اول پرداخت می تونید انتقال پول در وب مانی انجام دهید. در صوت تمایل فروش وب مانی با اول پرداخت در ارتباط باشد.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مریم گفت:

    سلام شما روبل روسیه یعنی wmp هم میخرید یا فقط دلار وب مانی رو میخرید

    1. محمد کوشیار گفت:

      نه فقط دلار وب مانی

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT