تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از پشت سر گذاشتن چندین هفته روند نزولی، و بسته شدن نه کندل هفتگی در وضعیت قرمز، سرانجام قیمت بیت کوین از روز ۲۹ می (۸ خرداد) تغییر روند داد. در آن زمان، قیمت رمز ارز اول بازار در حدود تراز ۲۹ هزار دلار نوسانات اندکی را تجربه می‌کرد. این در حالی بود که چندین تلاش ناموفق برای شکست مقاومت ۳۰۰۰۰ دلار نیز از سمت گاوها صورت گرفت. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

پس از آن با قدرت گرفتن گاوها، قیمت بیت کوین به سمت سطوح بالاتر هدایت شد و ظرف چند ساعت مقاومت مذکور شکسته شد و روند صعودی قیمت تا بالای تراز ۳۱۰۰۰ دلار ادامه پیدا کرد. روز بعد، این حرکت به لمس تراز ۳۲ هزار دلار منجر گردید.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

در ۲۴ ساعت گذشته سناریوی مشابهی را در بازار شاهد بوده ایم. اینبار قیمت بیت کوین به سقف ۳۲ هزار و ۴۰۰ دلار رسید به این ترتیب بالاترین سطح قیمت از روز ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) ثبت شد.
در حال حاضر قیمت بیت کوین اندکی اصلاح شده و درست زیر تراز ۳۲۰۰۰ دلار قرار گرفته است.
ارزش بازار این ارز به مرز ۶۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده و دامیننس آن در این لحظه معادل ۴۶ درصد است.

کاهش ۱۵ درصدی کاردانو

طی چند روز گذشته آلتکوین ها نیز افزایش قیمت قابل ملاحظه ای را شاهد بودند. برای مثال اتریوم در یک نقطه از حدود ۱۸۰۰ دلار تا مرز ۲ هزار دلار افزایش یافت.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۱ خرداد

بایننس کوین با حدود ۲ درصد افزایش قیمت امروز با قیمت ۳۲۴ معامله می شود. ریپل، پولکادات و دوج کوین تا حدودی به منطقه سبز وارد شده اند، در حالی که سولانا، ترون، آوالانچ و شیبا اینو شاهد اصلاحی اندک بوده اند.

در این میان کاردانو گوی سبقت را از سایرین ربوده است و با ادامه دادن روند افزایشی که از دیروز آغاز شد، در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۵ درصد جهش دیگر را به ثبت رساند و اکنون با قیمتی بالاتر از ۰.۶ دلار معامله می شود.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده در ۲۴ ساعت گذشته تغییر محسوسی نداشته و اکنون در حدود ۱.۳ تریلیون دلار است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT