ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال ماه‌ هاست که وضعیت صعودی غالبی را شاهد نبوده است، اما وضعیت هفته گذشته زمانی بدتر شد که بیت‌کوین با 15000 دلار کاهش در یک مقطع، به پایین‌ترین سطح خود از دسامبر 2020 (آذر و دی 99) یعنی حدود 25300 دلار رسید. در این مقاله به تحلیل ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

قیمت بیت کوین کمی بهبود یافت و برای مدت کوتاهی از 31000 دلار گذشت. اما این وضعیت مدت کوتاهی دوام آورد، زیرا خرس ها به صحنه بازگشتند و یک بار دیگر آن را به پایین کشاندند. به این ترتیب، بیت کوین روزهای بعدی را غالباً زیر مارک 30000 دلار سپری کرد.

ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

به دنبال انتشار گزارش هایی مبنی بر واریز مقادیر قابل توجهی بیت کوین به صرافی ها، دیروز قیمت تا مرز 28500 دلار کاهش یافت. با این وجود، گاوها در این مرحله وارد عمل شدند و مسیر حرکت بیت کوین را معکوس کردند.

در عرض چند ساعت، این دارایی از 30000 دلار گذشت و به 31000 دلار رسید. علیرغم اصلاح نزولی اخیر، بیت کوین همچنان بالای 30000 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن 575 میلیارد دلار است. علاوه بر این، چیرگی آن بر آلتکوین ها به حدود 45 درصد افزایش یافته است.

ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

ارزهای دیجیتال ۳۰ اردیبهشت

اتریوم نیز در طی آخرین اصلاحات بازار، به شدت آسیب دید و از 3000 دلار به حدود 1700 دلار رسید. هرچند پس از آن، همانند BTC باردیگر موفق شد 2000 دلار را پس بگیرد. علی رغم اصلاح روز چهارشنبه تا زیر این مارک روانی، در حال حاضر، دومین رمزارز بزرگ بازار با 4 درصد رشد در تایم فریم روزانه با قیمتی در حدود 2030 دلار معامله می شود.

بایننس کوین نیز پس از یک جهش روزانه جزئی به 300 دلار رسیده است. افزایش مشابهی نیز در کاردانو، سولانا، پولکادات، دوج کوین، آوالانچ، ترون، شیبا و لایت کوین مشاهده می شود.

ریپل با افزایش 5.5 درصدی، بیشترین رشد را در میان آلتکوین های بزرگ بازار شاهد بوده است. در نتیجه این تغییر، XRP به بالای 0.4 دلار رسیده است. ATOM، ICP، UNI و TFUEL از جمله مهم‌ترین برنده ها در میان آلتکوین‌های دارای ارزش بازار پایین هستند.

ارزش بازار کریپتو نیز پس از افزایش 50 میلیارد دلاری به 1.3 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT