تکنیکال بیت کوین 14 آذر

تحلیل تکنیکال بیت کوین 14 آذر

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر بیت کوین در قیمت 17,622 دلار به خوبی حمایت شود و افزایش یابد، بسیاری از ارزهای می توانید شرایط خوبی را داشته باشند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 14 آذر می پردازیم.

خرید آنی بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین 14 آذر

بازارهای سهام ایالات متحده از آمارهای داغتر از حد انتظار نیروی کار در 2 دسامبر تحت تاثیر قرار گرفتند و به شدت از پایین ترین سطح روزانه خود بهبود یافتند. این نشان می دهد که ناظران بازار بر این باورند که فدرال رزرو ممکن است موضع خود را در کاهش سرعت افزایش نرخ بهره به دلیل آخرین داده های شغلی تغییر ندهد.
اگرچه بحران صرافی FTX همبستگی مثبت بین بازارهای سهام ایالات متحده و بیت کوین را از بین برد، اما قدرت اخیر در سهام نشان دهنده تمایل به ریسک است. این می تواند برای قیمت ارزهای دیجیتال مطلوب باشد و ممکن است خریداران ریزشی را جذب کند.
پس از مشخص شدن شفافیت بیشتر در مورد میزان آسیب ناشی از فروپاشی FTX، ممکن است بازیابی رمزنگاری گسترده‌تر افزایش یابد. تا آن زمان، اقدام صعودی قیمت ممکن است به ارزهای دیجیتال انتخابی محدود شود.

سرمایه گذاران با خرید بیت کوین موجب شده اند تا قیمت آن در سه روز گذشته نزدیک به میانگین متحرک نمایی 20 روزه یا EMA خود یعنی 16963 دلار برسد. این نشان دهنده یک نبرد سخت بین گاوها و خرس ها برای به دست آوردن برتری است.

تکنیکال بیت کوین 14 آذر

تکنیکال بیت کوین 14 آذر

مانع اصلی برای خریداران در مسیر صعودی 17622 دلار است. اگر گاوها قیمت را بالاتر از این سطح برسانند، نشان می دهد که روند نزولی ممکن است به پایان برسد. جفت BTC/USDT می تواند به سطح روانی 20000 دلار برسد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما در صورت عبور، جفت می تواند تا 21500 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از 17622 دلار کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند. این جفت پس از آن می تواند در محدوده وسیعی بین 15476 تا 17622 دلار تثبیت شود.

تکنیکال بیت کوین 14 آذر

تکنیکال بیت کوین 14 آذر

خریداران از متحرک نمایی 20 روزه در نمودار چهار ساعته دفاع می کنند، اما عدم دستیابی به یک جهش قوی نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کاهش می یابد. خرس ها ممکن است سعی کنند از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند و قیمت را به زیر میانگین های متحرک بکشند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ممکن است به 16000 دلار و سپس به 15476 دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر، اگر قیمت بالا برود و به بالای 17250 دلار برسد، احتمال افزایش تا 17622 دلار افزایش می‌یابد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مقاومت قابل توجه عمل کند، اما اگر گاوها قیمت را بالاتر از آن برسانند، این جفت می تواند تا 18200 دلار افزایش یابد.

cointelegraph

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT