تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

لونا کلاسیک “LUNC” در هفته های گذشته در یک فعالیت صعودی خیره کننده افزایش یافته است. براساس سایت کوین مارکت کپ این ارز در بین 30 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار معامله می‌شد. در این پست به تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

در زمان انتشار، پس از افزایش دیرهنگام امروز (13 سپتامبر) که ضرر روزانه خود را به تنها 4 درصد کاهش داد، با قیمت 0.00037 دلار معامله شد. این توکن از زمان سقوطش در اواسط ماه مه به طور معجزه آسایی بیش از 3000 درصد افزایش یافته است.

یکی از دلایل اصلی این افزایش فوق العاده، پیشنهاد طرح مالیات 1.2 درصدی در پی توکن سوزی لونا کلاسیک است که مورد تایید جامعه Terra قرار گرفته است.

لونا کلاسیک، پادشاه میم کوین ها

با توجه به رشد توکن اخیرا، بسیاری شروع به لقب LUNC به عنوان “پادشاه میم کوین ها” کرده اند.

تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

یکی دیگر از محرک های کلیدی رشد اخیر LUNC مربوط به جامعه عظیم آن است. پلتفرم تحلیلی Santiment در توییت اخیر خود اعلام کرد که افزایش تسلط اجتماعی منجر به کسب چنین امتیاز هایی برای این دارایی شده است.

علاوه بر این، LUNC دارای حجم اجتماعی بسیار قوی است که در نمودار زیر مشاهده می شود. این امر بر نقش جامعه در افزایش قیمت ها تأکید می کند.

تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

تکنیکال لونا کلاسیک 23 شهریور

یکی دیگر از نشانه های رشد اجتماعی بالا، کلمات کلیدی مرتبط با LUNC است که در روندهای اجتماعی Santiment رتبه بالایی دارند. این نشانه دیگری از توجه گسترده جامعه به توکن لونا کلاسیک است.

این روایت باعث گمانه زنی ها برای یافتن الگوهای مشابه بین دوج کوین و لونا کلاسیک شده است. بینش اخیر Santiment همچنین ادعا کرد که شباهت چشمگیری بین روند فعلی LUNC و روند صعودی دوج کوین در سال 2021 وجود دارد.

هر دو توکن دارای یک “پرداخت اولیه و به دنبال آن یکپارچگی مسطح بودند که پس از آن شور واقعی شروع شد.

داده های اجتماعی این توکن ها نیز داستان مشابهی را نشان می دهد.

فرصت را از دست ندهید!

سرمایه گذاران LUNC با این وجود از اضافه شدن توکن خود به بایننس خوشحال هستند. تنها چند روز پس از اجرای مالیات بر تراکنش های لونا، بایننس LUNC و USTC را به Binance Convert اضافه کرد.

با این آپدیت جدید، کاربران اکنون می توانند LUNC و USTC را به صورت رایگان در برابر ،BUSD، USDT و بیت کوین به ازای هر توکن پشتیبانی شده دیگر از طریق Binance Convert مبادله کنند.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT