تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پس از اینکه بیت کوین به سرعت از 20000 دلار تغییر روند داد، با افزایش شدید فشار فروش مواجه است. اما با توجه به بهبود بازار کریپتو در روز گذشته، بیت کوین در حال حاضر با 3 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با قیمت 19333 دلار معامله می شود. در این مطلب به تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر می پردازیم.

تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر

عملکرد قیمت لونا کلاسیک برای دارندگان آن یک شگفتی خوشایند بود، زیرا این توکن توانست در برابر فشار فروش بسیار زیادی که از سوی معامله‌گران وارد می‌شد، مقاومت کند و از هر سطح مقاومتی پیش‌رو عبور کند، اما نه برای مدت طولانی.

تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر

تکنیکال لونا کلاسیک 7 مهر

طبق نمودار روزانه دارایی، LUNC به شدت تغییر روند داد و در عرض 24 ساعت حدود 10 درصد از ارزش خود را از دست داد زیرا معامله گران هیچ حمایت اساسی در پشت این رالی مشاهده نکردند.

محرک اصلی پامپ اخیر موافقت بایننس برای اجرای کارمزد تراکنش 1.2 درصدی بود. چرا که تمام وجوه حاصل از معامله به آدرس کیف پول مرده ارسال می شود.

ابتکار برای سوزاندن LUNC به منظور حمایت از ارزش دارایی در بازار پیشنهاد شد زیرا به طور فعال توسط معامله گرانی که هیچ پتانسیلی برای دارایی مربوط به یکی از مشکوک ترین شخصیت ها در کل صنعت مانند دو کوان بنیانگذار آن ندیده اند، کاهش یافته است.

با این حال، کارشناسان صنعت حتی پس از اجرای این پیشنهاد هیچ چیز استثنایی را انتظار نداشتند، زیرا مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک برای جلوگیری از سقوط مداوم دارایی ها کافی نیست. موارد استفاده و درآمد شبکه دو عامل اساسی هستند که معمولاً سرمایه‌گذاران هنگام جستجوی دارایی‌هایی برای سرمایه‌گذاری در نظر می‌گیرند، و LUNC، متأسفانه، هیچ یک از آنها را ندارد تا احتمال رسیدن به قیمت 1 دلار را افزایش دهد.

در حال حاضر، گاوهای LUNC در تلاش هستند تا دارایی را به ارزش هایی که چند روز پیش دیدیم بازگردانند، اما حجم معاملات و جریان خالص در اطراف دارایی نشان می دهد که خرس ها به آرامی کنترل توکن را پس می گیرند و به احتمال زیاد به ایجاد فشار فروش برای آن ادامه دهد.

منبع: یوتودی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT