تحلیل میم کوین ها پس از صعود بیت کوین

تحلیل میم کوین ها پس از صعود بیت کوین به بالای ۶۰ هزار دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

در روزهای اخیر، میم کوین‌ها رالی خیره‌کننده‌ای را شروع کرده‌اند و در بازار ارزهای دیجیتال پیشتازی می‌کنند. پول‌های هوشمند (سرمایه مورد استفاده توسط نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران تاثیرگذار) نیز به سمت میم کوین‌ها سرازیر شده‌اند. در این پست به تحلیل میم کوین ها پس از صعود بیت کوین می پردازیم.

تحلیل میم کوین ها پس از صعود بیت کوین

با تکامل میم کوین‌ها، جذابیت این نوع ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران باتجربه و حتی تازه‌کار افزایش یافته است. طبق گزارش‌ها، ارزش کل بازار میم‌کوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۹.۲۶ درصدی به ۲۶.۶ میلیارد دلار رسیده است.

در این میان، پپه (PEPE)، داگ ‌ویف‌ هت (WIF) و فلوکی (FLOKI) پیشتاز این رشد هستند و به ترتیب با افزایش ۳۹.۶۵، ۴۰.۹۷ و ۲۱ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته همراه بوده‌اند.
این سودهای قابل توجه، ماهیت سودآور و در عین حال پرنوسان میم کوین‌ها را برجسته می‌کند. تحلیل دقیق پلتفرم SpotOnChain، فعالیت‌های درون زنجیره‌ای جالبی را نشان می‌دهد. به عنوان مثال، یک کیف پول غیرفعال، پس از ۶۵۰ روز دوباره فعال شده و اقدام به برداشت ۱.۰۳ تریلیون توکن پپه از صرافی‌های متمرکز کرده است.

این حرکت، سود خالص خیره‌کننده‌ ۹۹ درصدی، معادل ۱.۳۳ میلیون دلار را به همراه داشته است. سرمایه‌گذار هوشمند دیگری نیز با معاملات استراتژیک میم‌کوین‌ها به سودی ۱۰۰ درصدی، معادل ۶۸۵۰۰۰ دلار دست یافته است. این مثال‌ها اهمیت هوشمندی و رفتار استراتژیک در بازار میم‌کوین را برجسته می‌کند.

آرت‌چیک، یک تحلیلگر ناشناس میم‌کوین می‌گوید:

پپه ارزش بازار یک میلیارد دلاری را پس گرفته است. فصل واقعی میم‌کوین‌ها اکنون آغاز می‌شود.

رشد فلوکی نیز پس از اعلام سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی از سوی شرکت DWF Labs رخ داده است. تعهد این شرکت برای خرید ۱۰ میلیون دلار توکن فلوکی، نشان‌دهنده‌ اعتماد زیاد به پتانسیل آن است.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی نانسن (Nansen)، پول‌های هوشمند به سراغ اتریوم، رندر و چین لینک نیز رفته‌اند.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !