تکنیکال بیت کوین ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ : هدف بعدی 73 هزار دلار

زمان مطالعه 2 دقیقه

معکوس شدن قیمت بیت کوین و افزایش آن به بالای سطح اصلاحی 50 درصد، خریداران را تشویق کرد تا خط مقاومت الگوی صعودی ادامه دار را بشکنند، آیا الان وقت خرید است؟ در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

شکست صعودی از الگوی کانال نشان دهنده شروع سیگنال های صعودی و رفتن به سمت بازار گاوی است.

اندیکاتور های 20 روزه و 50 روزه میانگین متحرک نمایی (EMA) به خریداران پشتیبانی بیشتری را برای بالا بردن قیمت بیت کوین به بالای سطح روانی بازار یعنی با ارزش قیمتی 70000 دلار ارائه می دهد.

حجم معاملات روزانه بیت کوین 18.6 میلیارد دلار است که نشان دهنده زیان 22.5 درصدی است.

این هفته برای بیت کوین بسیار پرنوسان بود که به عواملی مانند نتیجه نشست فدرال، ETF های بیت کوین و اتریوم (ETH) راه اندازی شده در هنگ کنگ و اصلاحات پس از انتشار نسبت داده شد.

ریزش قابل توجه قیمت از 64700 دلار به 56500 دلار در قیمت بیت کوین باعث ایجاد ابهام در بازار آلت کوین شد و عدم تسلط گاوها یا خرس ها را پیش بینی کرد. با این حال، آخرین رالی چهار روزه بیت کوین، احساسات معامله‌گران را به نفع خریداران عنوان کرده است که پتانسیل رالی بالاتری را پیش‌بینی می‌کند.

اصلاح سالم بیت کوین برای بازگشت به رالی صعودی

تحت تاثیر الگوی کانال نزولی، قیمت بیت کوین شاهد یک اصلاح ثابت در چهار هفته گذشته بود. و این روند نزولی ارزش بیت کوین را از 72756 دلار به 56500 دلار کاهش داد و شاهد ضرری 22.34 درصدی شد.

با این حال، روند اصلاحی به بالای سطح اصلاحی 50 درصد برگشت، زیرا ETF های بیت کوین شاهد جریانی مثبت در روز جمعه بود. این چرخش مثبت قیمت را 13.2 درصد افزایش داد و در حال حاضر بیت کوین با قیمت 63987 دلار معامله میشود.

تکنیکال بیت کوین ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

این سیگنال صعودی روند شکست الگوی مقاومت را در یک کانال نزولی نشان می دهد که سیگنالی از پایان روند اصلاحی است.

در تجزیه و تحلیل اخیر ردیاب داده های زنجیره ای (Look on chain)، تراکنش های قابل توجهی از بیت کوین (BTC) مشاهده شده است که نشان میدهد یک نهنگ ذخیره بیت کوین به تعداد بالا داشته است.

با توجه به ردیاب داده های زنجیره ای(Look on chain)، این سرمایه گذار خاص مقدار قابل توجهی بیت کوین را به دارایی های خود اضافه کرده است و تنها در دو روز گذشته 1500 بیت کوین (BTC) دیگر به ارزش تقریبی 88.25 میلیون دلار خریداری کرده است. این خرید پس از خرید قبلی انجام شد که 4380 بیت کوین به قیمت 282.38 میلیون دلار توسط این سرمایه گذار خریداری شد و همین اتفاق باعث کاهش یافتن قیمت بیت کوین شد.

اگر قیمت بیت کوین بالاتر از الگوی کانال باقی بماند، خریداران یک رالی صعودی به قیمت 67450 دلار خواهند داشت.

میانگین متحرک نمایی: قیمت بیت کوین به بالای میانگین متحرک نمایی 20 و 50 روزه باز می گردد، نشان دهنده همسو بودن احساسات کوتاه مدت با رالی گاوی است.
شاخص جهت دار متوسط: کاهش روزانه شیب اندیکاتور ADX در 26% نشان دهنده ضعیف شدن بازار گاوی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT