جدیدترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

جدیدترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه 2 دقیقه

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به یک مقصد محبوب برای بسیاری از سرمایه‌گذاران تبدیل شده است و پیش‌بینی قیمت‌ها در این بازار همیشه یک چالش جدی برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بوده است.خوشبختانه، بسیاری از ابزارهای پیش‌بینی ارزهای دیجیتال به‌صورت آنلاین و حتی رایگان در دسترس هستند که می‌توانند برای فائق آمدن بر این چالش به سرمایه‌گذاران و معامله‌گران کمک کنند. در این پست به معرفی جدیدترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال می پردازیم.

جدیدترین سایت های تحلیل ارزهای دیجیتال

سایت WalletInvestor

ولت‌اینوِستور یک سایت محبوب برای پیش‌بینی قیمت‌ها است که از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه‌و‌تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. این سایت روزانه پیش‌بینی قیمت بیش از ۸۸۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. پیش‌بینی‌های این ابزار آنلاین بر اساس تحلیل تکنیکال، داده‌های تاریخی و روند بازار است.

سایت TradingBeasts

تریدینگ بیستس یکی دیگر از ابزارهای محبوب جهت پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال است که روزانه پیش‌بینی قیمت تعدادی ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. این سایت، هم پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و هم بلندمدت را ارائه می‌کند و همچنین شامل طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است که سرمایه‌گذاران می‌توانند جهت تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر از آن‌ها استفاده کنند.

سایت DigitalCoinPrice

دیجیتال‌کوین‌پرایس هم یک سایت پیش‌بینی قیمت رمزارزها است که پیش‌بینی قیمت بیش از ۱۵۰۰ ارز مختلف را ارائه می‌دهد. این سایت هم، پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت قیمت را ارائه می‌دهد و تجزیه‌و‌تحلیل دقیقی از تاریخچه قیمت هر ارز دیجیتال و روند بازار را به شما ارائه می‌دهد.

سایت CoinPredictor

کوین‌پردیکتور یک سایت منحصر‌به‌فرد است که از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه‌و‌تحلیل و پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. این سایت هر روزه پیش‌بینی قیمت بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال را ارائه کرده و همچنین شامل طیف وسیعی از ابزارهای تحلیل تکنیکال است که سرمایه‌گذاران می‌توانند برای تصمیم‌گیری بهتر از آن‌ها استفاده کنند.

سایت WalletInvestorX

این ابزار در واقع نسخه پیشرفته WalletInvestor است که پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های دقیقتری را نسبت به آن ارائه می‌دهد. این سایت از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین و مدل‌های پیش‌بینی کننده برای تحلیل روند بازار و پیش‌بینی قیمت‌ها استفاده می‌کند. همچنین طیف وسیعی از ابزارها و شاخص‌های تحلیل تکنیکال را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT