محصول جدید شبکه پالی گان

خبر انتشار دو محصول جدید شبکه پالی گان

زمان مطالعه 2 دقیقه

در توئیتی اخیر، پالی گان (Polygon) جامعه خود را در مورد دو محصول عظیم که قرار است به زودی عرضه شود، دست انداخت. همچنین به اکوسیستم چند زنجیره‌ای خود اشاره می‌کند و از جامعه اش میخواهد تا حدس بزند که در مورد چه چیزی می‌تواند باشد. در این خبر به بررسی محصول جدید شبکه پالی گان می پردازیم.

دو محصول جدید شبکه پالی گان

از آنجایی که جامعه روی پیشرفت‌های پیش رو چشم دوخته است، ممکن است نگاهی به اهدافی که شبکه Polygon در آغاز سال 2022 (زمستان 1400) تعیین کرده بود، مفید باشد.

در یک پست وبلاگ در همان ابتدای سال، Polygon نکات برجسته سال قبل، یعنی سال 2021 را به یاد آورد، در حالی که اهداف کلیدی را برای اوایل سال 2022 اعلام کرد. همچنین در مورد EIP-1559 صحبت می کند که یک ارتقاء بسیار درخواست شده را برای این شبکه به ارمغان می آورد. سوزاندن توکن های پالی گان (MATIC) و پدیدار شدن بهتر هزینه را معرفی می کند.

همینطور نشان داد که پالی گان هرمز (Polygon Hermez) و پالی گان مایدن (Polygon Miden) ممکن است شبکه های آزمایشی عمومی خود را به ترتیب در سه ماهه دوم و سوم(بهار و تابستان 1401) راه اندازی کنند.

در سال 2021 پالی گان شش محصول جدید اضافه کرد: SDK، Avail، Hermez، Nightfall، Miden و Zero، با تمرکز بر رمزنگاری زیرو نالج (Zero-Knowledge).

در ژانویه(دی 1400)، هارد فورک لندن(London) به شبکه اصلی Polygon وارد شد، بنابراین امکان سوزاندن توکن بومی MATIC و دید بهتر هزینه‌ها را فراهم کرد، در حالی که نشانه‌های خود را از اتریوم(Ethereum) می‌گرفت.

سایر پیشرفت ه اشبکه پالی گان

Polygon اخیراً خبر مهمی را اعلام کرد که به عنوان پلتفرم رسمی بلاک چین شهر لوگانو سوئیس انتخاب شده است. شهر لوگانو زیرساخت بلاک چین خود را با Polygon در این فرآیند، توسعه خواهد داد.

لوگانو، بزرگترین شهر در کانتون تیچینو سوئیس، بیت کوین (BTC) و تتر (USDT) را “دفاکتو(de facto)” به همراه توکن امتیاز LVGA شهر به عنوان ارز قانونی “دفاکتو” اعلام کرده است.

در چیزی که ممکن است مثبت به نظر نرسد، بلاک چین Polygon در اوایل ماه مارس(اسفند) دچار قطعی شبکه شد که باعث شد هایمدال (Heimdall) که به هارد فورک نیاز داشت، کار خود را متوقف کند.

همانطور که U.Today گزارش شده بود، شبکه Polygon با مشکلی در سطح شبکه مواجه شد که برای مدتی باعث مسدود شدن تراکنش و از کار افتادگی شد. این قطعی که باعث توقف هایمدال(Heimdall) و بور(Bor) شد، باعث شد تیم Polygon یک هات فیکس (Hotfix) را منتشر کند. یک ارتقای جزئی که مشکلات ناشی از آخرین به‌روزرسانی را برطرف می‌کند.

 منبع: u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT