خرید آنی سوشی سواپ (SUSHI)

خرید آنی سوشی سواپ (SUSHI) | خرید ارز سوشی سواپ SushiSwap

زمان مطالعه 2 دقیقه

سوشی سواپ یک صرافی غیر متمرکز ارز دیجیتال است که روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است. هدف آن تکامل یونی سواپ، محبوب‌ترین صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال است. این صرافی از نظر ظاهری و عملکرد تقریباً با یونی سواپ یکسان است. سوشی سواپ به کسانی که برای تأمین نقدینگی این پروتکل ارز دیجیتال واریز کنند، توکن سوشی (SUSHI)، یک توکن ERC-20 که برای مدیریت این پروتکل استفاده می‌شود، پاداش می‌دهد. توکن سوشی قدرت گاورننس (مدیریت) را به پروتکل تزریق کرده است. با داشتن توکن سوشی، هولدرهای این پروتکل در مدیریت و توسعه سوشی سواپ نقش مهمی خواهند داشت. برای خرید آنی سوشی سواپ (SUSHI) در ایران می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید :

خرید آنی سوشی سواپ (SUSHI)

خرید آنی سوشی سواپ (SUSHI)

سوشی سواپ توسط دو توسعه‌دهنده ناشناس به نام‌های 0xMaki و شف نومی (Chef Nomi) در سال ۲۰۲۰ ساخته شد. در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۰، شف نومی یک پست در وب سایت Medium منتشر کرد که در آن جزئیات پروتکل سوشی سواپ توضیح داده شده بود. این پست 0xMaki را ترغیب کرد تا به سوشی سواپ بپیوندد. سوشی سواپ علاوه بر اینکه توسط دو توسعه‌دهنده ناشناس ساخته شده، پیش از عرضه مورد ممیزی قرار نگرفته است. در اولین هفته عرضه، سوشی سواپ بیش از ۱ میلیارد دلار سرمایه قفل شده جذب کرد و به عنوان بزرگترین پروتکل دیفای به طور موقت از آوی (Aave) پیشی گرفت.

قیمت لحظه ای سوشی سواپ (SUSHI)

ارز دیجیتال سوشی سواپ با نام لاتین SushiSwap و علامت انحصاری SUSHI یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1399-06-07 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1401-01-20 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 141 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 438,725,370 است. هر واحد سوشی سواپ در این لحظه با قیمت 2 دلار و با احتساب نرخ تتر 33,380.00000000 تومان مبلغ ریالی آن معادل 53,608 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه سوشی سواپ میزان 149,475,347 است.
قیمت سوشی سواپ در 7روز اخیر % -25.96 و در ۲۴ ساعت اخیر % -5.36 و در 1 ساعت اخیر % 0.11 تغییر کرده است.(در نگارش مقاله)
تعداد واحدهای عرضه شده سوشی سواپ 127,244,443 و تعداد کل واحدهای آن 241,485,884 است. همچنین می توانید وب سایت سوشی سواپ را از اینجا https://sushi.com/ مشاهده کنید.

بهترین کیف پول سوشی سواپ کدام است؟

برای نگهداری سوشی سواپ این کیف پول‌ها انتخاب‌های مناسبی هستند: کیف پول متامسک، کیف پول سخت افزاری لجر، کیف پول اگزدوس، کیف پول تراست و کیف پول کوینومی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT