پرداخت Friends and Family پی پال

پرداخت Friends and Family پی پال چیست ؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

PayPal در حال حاضر پرکاربردترین پردازشگر پرداخت برای مشاغل و افراد است، اما سرویس دوستان و خانواده (PPFF) ویژگی هایی را اضافه می کند که آن را مفیدتر می کند. تا زمانی که کاربران بدانند چگونه از آن استفاده کنند، این سرویس می تواند راهی عالی برای ارسال و دریافت پول به و از هر کسی، در هر نقطه از جهان، در هر زمانی از روز باشد. در این مقاله به بررسی پرداخت Friends and Family پی پال می پردازیم.

پرداخت Friends and Family پی پال

پرداخت Friends and Family پی پال

همانطور که از نام آن پیداست، PPFF به منظور استفاده خاص به عنوان راهی برای انتقال پول بین دوستان و اعضای خانواده ایجاد شد. این به شبکه های نزدیک از افراد اجازه می دهد تا وجوهی را برای استفاده شخصی ارسال و دریافت کنند، برخلاف استفاده از PayPal برای پرداخت توسط مشاغل یا برای تراکنش های مرتبط با تجارت. با این حال، روش دوستان و خانواده به دلیل مزایایی که برای نقل و انتقالات شخصی ارائه می دهد، جذاب است.

PayPal Friends And Family چگونه کار می کند؟

استفاده از PPFF نیازی به تغییر نحوه تعامل کاربران PayPal با پلتفرم پرداخت ندارد. هنگام آماده شدن برای ارسال پول به دوستان یا خانواده، پی پال از کاربر می خواهد که هدف تراکنش را انتخاب کند، یا “ارسال به یک دوست” یا “پرداخت برای یک کالا یا خدمات”، و انتخاب انجام شده تعیین می کند که آیا از گزینه PPFF استفاده می شود یا خیر. یا نه. بر این اساس، راه حل پرداخت به طور خودکار تراکنش را مطابق با پروتکل های انتقال صحیح تنظیم می کند.

نحوه ارسال دوستان و خانواده  پی پال:

شما به پیکربندی خاصی نیاز ندارید، بنابراین ارسال وجوه با استفاده از PayPal Friends and Family باید ساده باشد اگر مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد حساب پی پال شوید
  2. “ارسال و درخواست” را انتخاب کنید
  3. اطلاعات گیرنده را با استفاده از نام، آدرس ایمیل یا شماره تلفن در بخش «ارسال پول» وارد کنید
  4. هنگامی که از شما خواسته شد، «ارسال به یک دوست» را انتخاب کنید
  5. مبلغ پرداختی را وارد کنید و در صورت تمایل یک یادداشت اضافه کنید
  6. روی ارسال کلیک کنید

کارمزد معاملات بین المللی:

اگر قرار است پول به خارج از ایالات متحده ارسال شود، کارمزد 5٪ از مبلغ ارسالی است (+2.90٪ + هزینه ثابت در صورت پرداخت کارت). با این حال، PayPal محدودیتی را برای کارمزد 5٪ تعیین می کند که در حال حاضر 4.99$ است. با این حال، توجه داشته باشید که شما همچنین یک اسپرد 4 درصدی روی نرخ ارز خواهید داشت. بیایید مقایسه ای بین PayPal و Wise انجام دهیم تا مثلاً 1000 دلار به یورو ارسال کنیم:

کارمزد معاملات داخلی:

اگر از PayPal Friends and Family برای ارسال پول در داخل ایالات متحده استفاده می‌کنید، فقط زمانی که با کارت خود پرداخت می‌کنید (یا اگر به ارزهای مختلف ارسال می‌کنید) باید هزینه داشته باشید:

  • پرداخت با موجودی پی پال یا حساب بانکی: بدون کارمزد
  • با کارت: 2.9% + کارمزد ثابت
  • با حساب ارسال Amex: بدون هزینه

محدودیت ها:

اگر حساب شما در PayPal قبلاً تأیید شده باشد، در این صورت شما فقط محدودیتی برای هر تراکنش دارید که می تواند تا 60000 دلار افزایش یابد اما ممکن است به 10000 دلار محدود شود.² PayPal محدودیتی برای مقدار کل پول یا تعداد آن قائل نمی شود. از تراکنش ها، که می توانند با استفاده از سرویس PPFF به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه ارسال شوند.

این به این معنی است که برای تراکنش های داخل ایالات متحده، می توان دو تراکنش 10000 دلاری را برای یک گیرنده در یک روز ارسال کرد. با این حال، این بدان معناست که فرستنده یک حساب پی پال تأیید شده دارد. ارسال پول به گیرندگان بین المللی محدودیت های متفاوتی خواهد داشت که به کشور مقصد و وضعیت حساب گیرنده (تأیید شده یا تایید نشده) در پی پال بستگی دارد. قبل از تلاش برای ارسال مقادیر زیاد، پیشنهاد می‌شود که این محدودیت‌ها را تعیین کنید و با تمام تراکنش‌ها، فقط برای کسانی که دوستان یا خانواده قانونی هستند پول ارسال کنید.

در صورتی که حساب پی پال ندارید، می توانید یک بار انتقال تا سقف 4000 دلار انجام دهید.

مقایسه Friends and Family vs Goods and Services

Friends and Family

PPFF گزینه PayPal برای ارسال پول یا کارت هدیه برای تمام فعالیت های غیر تجاری بین دوستان و خانواده است. با این حال، پرداخت برای کالا یا خدمات، بهترین گزینه نیست. می تواند منجر به از دست دادن پول و/یا کالا شود. درست قبل از اینکه پرداخت را به پایان برسانید، می‌توانید انتخاب کنید که آیا آن را پرداخت کنید یا پرداخت را به پرداخت کالا و خدمات تغییر دهید، بنابراین کارمزد را به گیرنده واریز کنید.

انتقال پول با پی پال

Goods and Services

گزینه کالاها و خدمات برای خرید خدمات یا اقلام استفاده می شود و شامل محافظت از پرداخت از PayPal می شود. برای دریافت پول شما هزینه ای از فروشنده دریافت می کند، و بنابراین در صورت بروز مشکل، پرداخت ها به طور خودکار تحت پوشش خط مشی حفاظت پی پال قرار می گیرند.

آیا پی پال درباره دوستان و خانواده به IRS گزارش می دهد؟

در تئوری، فقط تراکنش‌های تجاری به IRS گزارش می‌شوند، بنابراین این اتفاق نباید با عملیات Friends and Family رخ دهد. با این حال، به عنوان یک پردازشگر پرداخت، پی پال تمام تراکنش های خود را به منظور مطابقت با مقررات مالی دولت نظارت می کند و این توانایی را دارد که تشخیص دهد آیا کاربران از گزینه PPFF برای دور زدن تعهدات گزارش مالیاتی مورد نیاز استفاده می کنند یا خیر.

برای خرید کالاها و خدمات، PayPal تراکنش‌های فروشندگانی را گزارش می‌کند که بیش از 20000 دلار به صورت ناخالص و بیش از 200 پرداخت جداگانه در سال مالیاتی4 دریافت می‌کنند.

آیا امکان کلاهبرداری با PPFF پی پال وجود دارد؟

آره. مانند هر پردازشگر پرداخت دیگری، یا هر چیز دیگری که با ارسال یا دریافت پول سروکار دارد، همیشه مهم است که هنگام استفاده از PPFF مراقب جزئیات باشید. این سرویس ایمن است، اما ممکن است شخصی وجود داشته باشد که بخواهد از مزایای دیگران استفاده کند. یادگیری تشخیص و اجتناب از آنها، تراکنش با پی پال را ایمن تر و لذت بخش تر می کند.

ممکن است فروشندگان از مصرف کنندگان بخواهند هنگام خرید آنلاین، گزینه پرداخت شخصی را انتخاب کنند. این به دلیل عدم وجود کارمزد و همچنین امکان دور زدن دستورالعمل های گزارش مالیاتی است. جدا از اینکه شرایط و ضوابط PayPal را نقض می کند، در چنین مواردی ممکن است فروشنده سعی کند از خریداران نیز کلاهبرداری کند.

آیا آن معاملات محافظت می شود؟

تراکنش‌های PPFF ذاتاً توسط PayPal محافظت نمی‌شوند (این گزینه باید هنگام ارسال پول انتخاب شود)، بنابراین اگر هنگام خرید چیزی با استفاده از گزینه PPFF مشکلی پیش بیاید، خریداران هیچ‌گونه بازگشتی ندارند.

شارژ حساب پی پال

حفاظت از خرید PayPal بیشتر اطلاعات مالی را خصوصی نگه می دارد و از به اشتراک گذاری آن با فروشندگان جلوگیری می کند. تمامی تراکنش ها بدون در نظر گرفتن مبدا و مقصد کالای خریداری شده، رمزگذاری و نظارت می شوند و تحت این حفاظت قرار می گیرند. این محافظت جزء اصلی تراکنش‌های PPFF نیست، به این معنی که اگر برای یک دوست یا عضو خانواده تأیید شده و قانونی ارسال نکنید، در صورت بروز مشکل تحت پوشش قرار نخواهید داشت.

PPFF برای خانواده و دوستان کاربر استفاده می شود – نه خانواده و دوستان سایر کاربران PayPal. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که کاربر با شخصی ارتباط برقرار کند و از او بخواهد که از گزینه PPFF استفاده کند و درخواست کند که یک کالای خریداری شده برای “یکی از دوستان” به آدرس دیگری به عنوان هدیه ارسال شود. با این حال، خریدار می تواند ادعایی را به PayPal ارسال کند و بگوید که کالا هرگز دریافت نشده است و می توان وجه را بازپرداخت کرد.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT