Request Money در پی پال

Request Money در پی پال چیست | درخواست پول با پی پال

زمان مطالعه 6 دقیقه

PayPal طیف وسیعی از گزینه ‌ها را برای انجام و دریافت پرداخت دارد، خواه به دنبال بازپرداخت از یک دوست یا پرداخت صورت حساب مشتری باشید. درخواست پول پی پال یکی از راه های درخواست پرداخت است. و می توانید از طریق ایمیل یا پیامک از آن استفاده کنید. در این مقاله به بررسی Request Money در پی پال می پردازیم.

شارژ حساب پی پال

برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا PayPal Request Money مسیر مناسبی برای شما است یا خیر، در اینجا راهنمای مفیدی برای نحوه کارکرد آن وجود داردو اینکه میزان هزینه آن برای شما چقدر است.

ممکن است دریابید که معامله بهتری با متخصص پرداخت های بین المللی دیگر نیز وجود دارد که ما در دیگر مقالاتمان در این مورد بیشتر توضیح داده ایم.

Request Money در پی پال

Request Money در پی پال

Request Money در پی پال

با Request Money در پی پال ، می توانید یک ایمیل یا پیامک برای درخواست پرداخت ارسال کنید. گیرنده ایمیل یا پیامی با پیوند دریافت می‌کند که از طریق آن می ‌تواند مستقیماً به کیف پول PayPal شما پرداخت کند.

می ‌توانید یادداشت و توضیحی را به درخواست خود اضافه کنید و از آن برای استفاده شخصی یا کاری استفاده کنید اگرچه هزینه‌ های متفاوتی برای تراکنش‌ های تجاری اعمال می ‌شود.

انتقال پول با پی پال

هزینه های درخواست پول از طریق پی پال: آیا برای درخواست پول در پی پال هزینه ای وجود دارد؟

اگر قصد استفاده از Request Money در پی پال را دارید، باید با ساختار کارمزد آشنا شوید.

بسته به نوع پرداخت و اینکه پول به کجا می رود، هزینه های متفاوتی وجود دارد. در اینجا یک مرور کلی برای شما آورده شده است.

هزینه های داخلی (دوستان و خانواده)

برای ارسال پول به دوستان و خانواده ای که دارای حساب پی پال در ایالات متحده یا کانادا هستند، هزینه های زیر را پرداخت می کنید:

هزینه های داخلی (دوستان و خانواده) 

بودجه توسط موجودی PayPal، یک حساب بانکی مرتبط یا حساب ارسال Amex بدون کارمزد تامین می شود

بودجه بخشی یا کامل از طریق کارت اعتباری یا نقدی یا اعتبار می باشد که کارمزد آن  PayPal 2.9٪ از کل مبلغ تراکنش + 0.30 دلار کارمزد ثابت است

نکته: کارمزد های ثابت مبالغ نسبتا پایینی است و به تراکنش های انجام شده با ارز های مختلف اضافه می شود.

هزینه های داخلی (کالا ها و خدمات)

اگر یک حساب پی پال در ایالات متحده دارید و توسط مشتری که یک حساب پی پال ایالات متحده نیز دارد پرداخت می کنید، این کارمزد 2.99٪ از کل مبلغ پرداختی است.

هزینه های بین المللی (دوستان و خانواده)

اگر برای درخواست پولی از دوستان و خانواده در خارج از ایالات متحده پرداخت کنید، هزینه ای برای پرداخت وجود دارد که می تواند توسط شخصی که پول را ارسال می کند پوشش داده شود یا قبل از رسیدن به کیف پول PayPal شما از مبلغ منتقل شده حذف شود. هزینه ای که باید بپردازید نیز بستگی به محل قرار گرفتن گیرنده شما دارد، اما به شرح زیر است:

هزینه های بین المللی (دوستان و خانواده) 

بودجه توسط موجودی PayPal یا یک حساب بانکی مرتبط که کارمزد آن 5٪ (با حداقل 0.99 دلار و حداکثر 4.99 دلار) برابر است.

بخشی یا به طور کامل از طریق کارت اعتباری یا نقدی، یا اعتبار که کارمزد آن PayPal 5% + 2.9% + 0.30 دلار کارمزد ثابت تامین می‌شود.

نکته: پی پال همچنین خاطر نشان می کند که اگر به ارز خارجی پرداخت کنید، کارمزد معادل کارمزد دلار آمریکا خواهد بود، اما به آن ارز. PayPal همچنین اشاره می ‌کند که آن‌ ها اسپرد تبدیل ارز خود را اضافه می ‌کنند، که یک هزینه اضافی است که بین 3-4٪ متغیر است.

در حالی که پی پال می تواند یک سرویس عالی برای خرید آنلاین یا ارسال پول به دوستان در داخل کشور باشد، همیشه بهترین انتخاب برای پرداخت های بین المللی نیست. اگر یک متخصص در زمینه انتقال پول بین‌المللی دیگر را انتخاب کنید تا با استفاده از نرخ واقعی ارز، و تنها با یک کارمزد کوچک ، انتقال پول را انجام دهد، بهتر است.

هزینه های بین المللی (کالا ها و خدمات)

اگر از مشتری مستقر در خارج از کشور درخواست پرداخت می کنید، کارمزد بیشتر از پرداخت تجاری داخلی خواهد بود.

برای فروش آنلاین، می توانید انتظار کارمزدی معادل 1.5 درصد از مبلغ تراکنش + کارمزد ثابت بر اساس ارز مورد استفاده را داشته باشید. همچنین باید مراقب نرخ مبادله استفاده شده باشید، به عنوان اسپرد ارز 3-4. ٪ ممکن است اضافه شود، که می تواند هزینه ها را افزایش دهد.

نکته: محاسبه ‌گر هزینه ‌های PayPal را امتحان کنید تا ببینید چقدر باید با PayPal پرداخت کنید..

چگونه هنگام درخواست پول از هزینه های PayPal اجتناب کنم؟ آیا این امر ممکن است؟

اگر درخواست پول PayPal ارسال می‌ کنید، کارمزد بستگی به روش پرداخت دارد و اینکه آیا شخصی که پرداخت می‌کند حساب PayPal در ایالات متحده دارد یا خیر.

برای یک دوست در ایالات متحده رایگان است که پرداختی را که از طریق موجودی PayPal خود یا حساب بانکی مرتبط خود تأمین می شود برای شما ارسال کند بنابراین، ممکن است این گزینه باشد در غیر این صورت، هزینه ای برای پرداخت هزینه تراکنش وجود خواهد داشت.

چگونه در پی پال درخواست پول کنیم؟

درخواست پول در پی پال آسان است. به سادگی وارد حساب PayPal خود شوید و روی دکمه «ارسال و درخواست پول» کلیک کنید. از اینجا می‌ توانید مراحل را دنبال کنید، روی درخواست پول کلیک کنید و آدرس ایمیل یا شماره موبایل شخصی را که می ‌خواهید از او درخواست پول کنید وارد کنید.

درخواست پول از چند نفر

شما می توانید به سادگی با اضافه کردن آدرس های ایمیل یا شماره تلفن های اضافی، همزمان از چندین نفر درخواست پول کنید. سپس باید مشخص کنید که آیا به دنبال تقسیم یک صورت‌ حساب هستید یا خیر، و بنابراین از همه بخواهید در یک مبلغ کل تعیین ‌شده مشارکت داشته باشند یا یک درخواست اساسی ارائه دهید که در آن از همه خواسته می‌ شود همان مبلغ ثابت را بپردازند.

ارسال درخواست های منحصر به فرد به چندین گیرنده

اگر می ‌خواهید درخواست ‌های منحصر به ‌فرد را برای چندین گیرنده ارسال کنید به‌ عنوان مثال، به جای اینکه از همه بخواهید که یک صورت ‌حساب را به طور مساوی تقسیم کنند، باید برای هر فرد درخواست‌ های پول جداگانه ایجاد کنید.

درخواست پول در پی پال در مقایسه با فاکتور: چه تفاوتی دارد؟

با فاکتور PayPal، فرستنده می تواند جزئیات و سفارشی سازی بیشتری را در مقایسه با درخواست پول PayPal اضافه کند. برای مثال، اگر نیاز به ارائه یک بیانیه جزئی از کار انجام شده دارید، فاکتور ممکن است مفید تر باشد. در حالی که درخواست پول برای استفاده شخصی کافی است یا اگر پرداخت تجاری برای توصیف ساده باشد.

خرید از طریق درگاه پی پال

با این حال، هر دو گزینه به فرستنده اجازه می دهند که مستقیماً در کیف پول PayPal خود پرداخت داشته باشد.

PayPal Request Money در مقابل PayPal.Me: تفاوت چیست؟

درخواست پول پی پال را می توان برای افرادی که حساب پی پال ندارند ارسال کرد. سپس ممکن است بتوانید پرداخت خود را به صورت آفلاین دریافت کنید، مثلاً به عنوان چک. اگر می ‌خواهید از طریق PayPal پرداخت دریافت کنید، ممکن است شخصی که درخواست می ‌کنید باید خودش حساب PayPal باز کند، اگر هنوز حسابی ندارد، بسته به روشی که می ‌خواهد برای درخواست پرداخت کند می تواند اقدام کند.

برای استفاده از PayPal Me، چه برای ارسال لینک درخواست پول و چه برای پرداخت، باید یک حساب PayPal داشته باشید. واقعاً برای پرداخت های آفلاین طراحی نشده است. همچنین ممکن است در صورت درخواست یا ارسال پول به خارج از کشور، بسته به ماهیت دقیق تراکنش، تفاوت‌ های جزئی در کارمزد های دریافتی وجود داشته باشد.

آیا هنگام استفاده از PayPal Request Money از خریدار محافظت می شود؟ آیا درخواست پول در پی پال امن است؟

اگر از PayPal برای درخواست پول برای پرداخت تجاری استفاده می کنید، ممکن است تحت پوشش حمایت خریدار یا فروشنده باشید. این فقط برای تراکنش ‌های واجد شرایط اعمال می ‌شود و برخی از خرید ها مستثنی هستند.

اگر خریدار هستید و درخواست پول PayPal برای شما ارسال می ‌شود، باید بررسی کنید که دلیل و شرح پرداخت به اندازه کافی دقیق باشد. در صورت بروز اختلاف، این می تواند به شما کمک کند. برای مثال، اگر کالایی دریافت می‌کنید که با توضیحاتی که توافق کرده ‌اید مطابقت ندارد، ارائه جزئیات در درخواست پول به نفع شما عمل می ‌کند و به شما کمک می ‌کند ثابت کنید که با شما منصفانه رفتار نشده است.

درخواست پول پی پال: چقدر طول می کشد؟

هنگامی که درخواست پول شما پرداخت شد، یک ایمیل دریافت خواهید کرد و وضعیت پرداخت در حساب PayPal شما به روز می شود. پول در موجودی شما ظاهر می ‌شود و می ‌توانید آن را خرج کنید یا به حساب بانکی مرتبط خود برداشت کنید.

PayPal می ‌تواند راهی فوق ‌العاده برای خرید آنلاین و ارسال یا درخواست پول نقد از دوستان و خانواده‌ های ساکن محلی باشد. با این حال، اگر کسب ‌و کاری را اداره می ‌کنید، یا نیاز به دریافت پول از فردی مستقر در خارج از کشور دارید چه برای کار یا تفریح ​ باید از هزینه‌ هایی که اعمال می ‌شود آگاه باشید.

ممکن است متوجه شوید که با روش پرداخت متفاوتی بهتر هستید، به خصوص اگر با پرداخت های خارج از کشور سروکار دارید. یک متخصص در انتقال پول بین المللی را امتحان کنید تا ببینید آیا می توانید مقداری پول پس انداز کنید یا خیر.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT